XXL Nutrition

EAS - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die de opname van aminozuren vergroot, ervoor zogt dat je harder kan trainen en je een waanzinnige pomp geeft
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch is goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal 2 scheppen voor de training en 2 scheppen na de training met 250ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft gedaan wat het moest doen.

Mijn review:
Goed product voor een goede prijs en smaakt ook nog eens aardig.

Er zijn zoveel supplementen te koop en het is dan nog maar de vraag of ze echt werken natuurlijk. Deze werkt zeker weten voor mij. Ik heb deze week geen EAS gebruikt en ik had na elke training de volgende dag erge spierpijn. De EAS verhelpt deze spierpijn dus echt en herstelt je spieren sneller!

Voor mij dus een TOP PRODUCT ;)

eas.jpg
 
Heb je wel eens xtend gebruikt?
 
Werkt voor mij ook super ;)
 
topspul! echt een supplement wat je merkt.
 
EAS geeft zeer zeker een snellere recovery, ik heb het zelf ook destijds geprobeerd, 1 week met EAS en 1 week zonder.

Mega verschil in herstel.

Voor mij een vaste waarde in mijn sups.
 
Gebruik het ook tijdens elke training icm 30gr waxi maize. Beide lemon smaak. Eens van Rene als tip gekregen..doe nu nooit meer anders.
 
werkt wel goed maar de punch is niet te drinken!
zat bij m'n XXL training stack.. (zéér tevreden over btw)
 
Zijn er ook mensen die ipv whey EAS hebben genomen en zo ja wat was jullie bevinding?
 
werkt wel goed maar de punch is niet te drinken!
zat bij m'n XXL training stack.. (zéér tevreden over btw)

we hebben ook nog lemon ;)

Zijn er ook mensen die ipv whey EAS hebben genomen en zo ja wat was jullie bevinding?

als je na de training EAS neemt en daarna thuis een eiwitrijke maaltijd neemt heb je niet echt een whey nodig. Maar mss dat er wat mensen nog reageren.
 
Zelf ben ik momenteel al aan mijn 6e pot EAS begonnen, en ben er super tevreden over. Sinds ik dit gebruik merk ik hoofdzakelijk dat aders meer en meer zichtbaar worden, ondanks dat ik niks aan mijn voeding of training verandert heb. Ook is de BCAAs verhouding ideaal, en aminozuren hebben al bewezen dat ze tijdens en na je training het katabole proces stoppen. Voor mij een blijvertje, echt top spul! :thumbs:

Zijn er ook mensen die ipv whey EAS hebben genomen en zo ja wat was jullie bevinding?

Yep die mensen zijn er. Ik neem na mijn training 50gr Mega Grow met 10gr EAS, en c.a. 50 minuten na mijn training een eiwitrijke maaltijd. Sinds ik dit doe boek ik sneller progressie dan toen ik alleen whey (hydro) nam, en zoals ik hierboven al zij zie ik steeds meer aders (terwijl ik wel aankom in gewicht!).
 
Ik vind punch idd erg vies, moet helaas eerst ff de pot opmaken voordat ik de lemon ga bestellen:P
 
we hebben ook nog lemon ;)



als je na de training EAS neemt en daarna thuis een eiwitrijke maaltijd neemt heb je niet echt een whey nodig. Maar mss dat er wat mensen nog reageren.

Mijn volgorde,

Tijdens training eas
na training dexstro en restant wat ik nog heb aan eas mixxen
15 min ltr whey isolaat
30 min ltr...vreten

Of ik de whey weg kan laten ben ik ook benieuwt naar...
 
Ik pak voor de training 10gram
tijdens de training 10gram
na de training dextro/isolaat
 
ik ga dit spul ook maar is proberen kijken of ik er wat harder van ga worden :D
 
Super product! Gebruik het nou al een tijdje en ben er zeer tevreden over. 10g voor de training en 10g na de training met vitargo. Potje gaat heel lang mee ook. Dikke 10 waard dit product.
 
Back
Naar boven