Fitness Seller

Easy to dream a dream, but much harder to live it

Bezoekers in dit topic

Altijd een lekkere killer dat 21en.

Btw: vind je 13 sets voor biceps niet aan de hoge kant?
 
Altijd een lekkere killer dat 21en.

Btw: vind je 13 sets voor biceps niet aan de hoge kant?
Lang niet gedaan ook! - hoezo zou dat veel zijn? Niet tevergeten dat ik mijn warm-up sets ook (altijd) noteer.
Vind het rare opmerking om eerlijk te zijn.
 
Je begint nu wel een gewoonte te maken van filmpjes te posten, nu zal je alleen maar meer volgers krijgen ;)
Klopt, ik zie inderdaad een aantal setjes die tot de warming-up behoren.

Je kan ook eens als afwisseling drop-setjes doen. Die doen mij(als ik ze doe)altijd de spreekwoordelijke das om.
 
Harde biceps training koen!
Die kuiten mogen wel wat extra volume man, soleusje en die gastrocnemius zijn echt niet veel groter dan de biceps... dus hup frieturen die kuiten! ;)
 
Koen, kun je een paar websites noemen waar je wrede tanktops etc. kan halen?
 
KING KEUN is op dreef!:)
 
Je begint nu wel een gewoonte te maken van filmpjes te posten, nu zal je alleen maar meer volgers krijgen ;)
Klopt, ik zie inderdaad een aantal setjes die tot de warming-up behoren.

Je kan ook eens als afwisseling drop-setjes doen. Die doen mij(als ik ze doe)altijd de spreekwoordelijke das om.
houd het ook leuk voor de volgers ;) - doe zelf ook regelmatig drop setjes maar ik noteer altijd m'n warm-up sets en ik vind zelf dat ik nooit teveel of te weinig sets neem. Er zit voor mij altijd wel een logica in, probeer elke week en training de set/rep opbouw te veranderen al is het maar minimaal.
Harde biceps training koen!
Die kuiten mogen wel wat extra volume man, soleusje en die gastrocnemius zijn echt niet veel groter dan de biceps... dus hup frieturen die kuiten! ;)
wat meten jou kuiten eigenlijk, die hardheid in jou LB is niet menselijk!
jij mag wel wat dikkere armen krijgen daar tegenover :p

probeer kuiten 2maal in de week te doen.
Koen, kun je een paar websites noemen waar je wrede tanktops etc. kan halen?
muscletotaal heb ik mijne besteld, verder wat random tanktops.
KING KEUN is op dreef!:)
Yeaaaah buddy!

Vandaag extra training, eigenlijk rustdag maar ik dit weekend alle dagen werken en 3 rustdagen zag ik niet zitten.

Backday II

Pull-ups (shoulder grip)
10x
8x
8x
8x

BB-row
12x50KG
10x90KG
9x110KG
8x110Kg
8x110KG

Seated low-row machine (plate loaded)
1 arm
15x40KG
12x60KG
10x80KG
12x60KG

DB-pullover
15x26KG
15x32KG
15x36KG
15x36KG

V-bar pulldown
15x45KG
15x65KG
15x65KG
12x50KG

Done

niet echt een intressante training, meer een training omdat het kan.
5e dag training van deze week, ben wel toe aan die rustdagen, shape verzwakt ook na zoveel dagen trainen + ik ga weer cardio toevoegen heb ik beetje laten liggen deze week.

Bodyweight blijft stabiel tussen 86-87kg.
Gister junkdag/meal gehad, wokken en daarna nogal wat chocola weg gewerkt, acne all over the place..niet doen dus.
 
Wrede trainings shirts inderdaad! Heb er zelf ook 1, maar wil er eigenlijk meer! Welke maat heb je meestal daarvan?

Goed weekend alvast! Ben gister ook wezen wokken..epic buikpijn achteraf!!:eek:
 
no deadlifts is no back training :no:
 
Keun, mijn kuiten meten exact 39,7cm links, en 39,5 rechts. Me armen een krappe 37,1 tot 37,5 :(

Ik heb vroeger veel gevoetbald (ja ik weet het hahahaha) maar het heeft destijds wel wat opgeleverd voor me kuiten en daarbij heb ik geen grammetje vet op mijn kuiten, als ik ze (lichtjes) aanspan zie je zwaar veel definitie. (Ze mogen ook wel een tanninkje krijgen trouwens, het lijkt wel of er gips omheen zit, zo wit... ) :D
 
Chest-Triceps

Incline-BP
2x15x50KG
8x90KG
5x105KG
5x105KG
8x100KG

Flat-BP
8x70KG
8x90KG
6x115KG
4x130KG
1x145KG PR smooth!
10x90KG

Incline-Flyes (35graden)
10x22KG
10x30KG
6x36KG
5x36KG
6x36KG
haha nice wou eigenlijk incline presses pakken maar flyes gingen easy met 36, nuff said.

Dips
12xbw
10xbw +20KG
8xbw +40KG
5xbw +50KG
7xbw +40KG video

Decline Skulls
12x20KG
6x40KG
8x30KG
8x30KG
8x30KG

Reverse grip pushdown ss Pushdown
15x15KG ss 15x30KG
15x20KG ss 10x30KG
15x20KG ss 15x25KG

Abs
Hanging leg-raises /ellbows supported
4x15x

Decline leg-raises /upper movement
3x15x

Vacuum
ongeveer 6x15-20 sec.

Comments:
Gruwelijke workout, epic pump ..een van me betere trainingen sinds lange tijd.
Die 2 rustdagen hebben me goed gedaan desondanks me voeding onder minimaal was dit weekend door lange werkdagen.
Effect, 1-2kg lichter maar voornamenlijk wat vocht die ik vasthield, aders komen nu weer goed door op me onderbuik o.a.

http://www.youtube.com/watch?v=48gZ_gXphU0&feature=youtu.be
 
Ik ga overigens weer verder in me oude log.
Wederom wil ik iedereen bedanken voor de support rondom de contest en we zullen zien waar de toekomst me brengt, misschien doe ik over 2 jaar weer mee wie weet;)

Voor degene die me blijven volgen of willen volgen is hier de link naar mijn oude log.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-keun-224229/
 
Al bijna de magische grens van 145 bp doorbroken. Heb je het gevoel dat die 150 binnenkort ook gaat lukken?

Maak volgende x eens een filmpje van die beestachtige flyes.
 
Back
Naar boven