MuscleMeat

Eat, Squat and Play Ball

Bezoekers in dit topic

ja, zo'n mooie dikke groene band aan elke kant. had zelf ook niet verwacht dat het zoveel is. had het gemeten met een bagage weegschaal

Nice, ik heb dezelfde bands, dan ben ik sterker dan ik zelf dacht :baard:
 
blijkbaar kan ik nu wel ineens conventional pullen. eerder kwam ik technisch gewoon uit (heupen schoten omhoog en viel daarna bijna naar voren als het zwaar werd)

Komt door de rows denk ik.
 
ze is heel verdrietig de laatste jaren
ze kan haar roeispanen niet meer terug vinden...
 
Het blijft roeien met de riemen die ze heeft
 
Ik heb een tante die is genezen van tyfus dankzij rows!
maatje van me had miltvuur opgelopen tijdens het doen van deadlifts. Komt door de Anthrax die die powerlifters op de bar smeren
 
lekker hoor! Kon wel repje bij ;)

wat is je pr op squat?

Zit je al in de prep voor NK?
 
Ik ben benieuwd of ik dat nog ga inhalen, ik kan de laatste keer dat ik FSQ deed niet meer herinneren :roflol:

Dit jaar nog de 200kg ?
 
lekker hoor! Kon wel repje bij ;)

wat is je pr op squat?

Zit je al in de prep voor NK?

thnx man, nog een rep weet ik niet. voelde zwaarder dan het eruit zag.
PR op squat is 225kg. gezet op de DRC cup.

NK is de volgende wedstrijd. maar duurt nog een hele tijd dus om te zeggen of het nu al prep is is nog een beetje te vroeg. nu eerst meer massa pakken en algemeen sterken wordden. intensiteit is wat lager en train nu ook niet heel specifiek. dat komt allemaal nog wel.

Ik ben benieuwd of ik dat nog ga inhalen, ik kan de laatste keer dat ik FSQ deed niet meer herinneren :roflol:

Dit jaar nog de 200kg ?

gewoon doen. ik wil een mooie race hebben:p
weet niet of ik dit jaar nog de 200kg ga doen. heb ik december het NK waar ik aan mee doen en zal dan een tijd geen front squat doen. en om het voor half november te doen is ook wel heel optimistisch, maar we zullen het zien
 
Je hebt geen coach?
Je doet alles zelf mbt training richting wedstrijd?
 
Je hebt geen coach?
Je doet alles zelf mbt training richting wedstrijd?

nee heb geen coach, heb er ook geen behoefte aan. ben zelf behoorlijk eigenwijs en doe het liever zelf.
iemand kan best een goede programmering voor mij maken. maar om te bepalen wat ik leuk vind trainen kan ik toch het beste zelf en dat is gewoon mijn belangrijkste doel.

heb wel mensen met kennis in de gym rond lopen die ik af en toe vraag voor advies of hulp.
 
Mooie gewichten hier!
succes met de trainen en groeten aan Wiebren
 
Mooie gewichten hier!
succes met de trainen en groeten aan Wiebren

thnx man

Oei! Dat soort opmerkingen heeft onze B een hekel aan :D

hehe
nee je begrijpt mij verkeerd. ik houd best van een complimentje of positieve opmerkingen. maar niet een compliment om een compliment te geven.
als iemand heel positief gaat doen over een set ver onder PR niveau vind ik dat gewoon onzin en heb daar wel een hekel aan.

maar kan ook gewoon aan mijn instelling liggen, krijg eigenlijk wel vaak te horen dat ik vrij negatief ben. ach ja, nooit tevreden zijn en altijd meer of beter willen is ook niet heel verkeerd.
 
Er is altijd ruimte voor verbetering ;)

De dag dat je tevreden bent is de dag dat het vuur dooft.
 
Back
Naar boven