AndroidHealthClinic

Nieuws Ebook combineren van studie en fitness op Bol.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanako

Cool Novice
Lid geworden
24 nov 2013
Berichten
42
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Mensen,

Om de verkoop van mijn boek een beetje op gang te brengen is het morgen (zaterdag 3 okt) tot overmorgen (zondag 4 okt) gratis te downloaden uit de amazon kindle store. Ik zou het geweldig vinden als jullie een beoordeling en review kunnen geven op de boekpagina!

Wat staat erin?

  • Basis principes van spiergroei
  • Basis voeding
  • Combineren van uitgaan en sporten
  • Wiet en fitness
  • Alcohol en fitness
  • Het berekenen van je caloriebehoefte
  • Het opstellen van een voedingsschema
  • Mealpreps: hoe beginnen
  • Slim shoppen in de supermarkt

http://www.amazon.com/Studeren-Fitn...443784504&sr=8-1&keywords=studeren+en+fitness
 
Laatst bewerkt:
Nu gratis!!!
 
Lol een hoofstuk over wiet en fitness, gains
 
Het is alleen jammer dat amazon de layout aanpast zodat het beter op Kindle leesbaar is. Het origineel ziet er wat mooier uit...
 
Je moet al een app gebruiken om het te lezen? Of je registreren om te downloaden?
(ik wens geen van beide te doen eerlijk gezegd), heb wel een kort stuk kunnen bekijken, let op jouw letteropmaak...
 
Je moet al een app gebruiken om het te lezen? Of je registreren om te downloaden?
(ik wens geen van beide te doen eerlijk gezegd), heb wel een kort stuk kunnen bekijken, let op jouw letteropmaak...

ja je moet die kindle app downloaden (kan op computer of telefoon en duurt 1 minuut) en een account aanmaken (gebruikersnaam+wachtwoord) maar je hoeft je email niet te bevestigen dus je kan invullen wat je wil.

Die letteropmaak is dus door amazon een beetje verpest, als je je email stuurt via een pb'tje stuur ik je het pdf bestand wel even. Ik zou het alleen erg op prijs stellen als je dan ook de amazon versie kan downloaden, dan kom ik hoger op de site te staan.
 
Laatst bewerkt:
Je moet al een app gebruiken om het te lezen? Of je registreren om te downloaden?
(ik wens geen van beide te doen eerlijk gezegd), heb wel een kort stuk kunnen bekijken, let op jouw letteropmaak...
Inderdaad, vrij vervelend dat je moet reggen bij amazon, en ook nog eens een 'speciale' app moet gebruiken.
 
Inderdaad, vrij vervelend dat je moet reggen bij amazon, en ook nog eens een 'speciale' app moet gebruiken.

Had het ook liever anders gehad, via Bol.com bijvoorbeeld, maar daar kan je niet makkelijk een eigen voorkant uploaden en je krijgt bijna niks per verkocht boek.
Gelukkig is die app niet heel groot en kan weer verwijderd worden nadat je het boek uit hebt :cool:
 
Had het ook liever anders gehad, via Bol.com bijvoorbeeld, maar daar kan je niet makkelijk een eigen voorkant uploaden en je krijgt bijna niks per verkocht boek.
Gelukkig is die app niet heel groot en kan weer verwijderd worden nadat je het boek uit hebt :cool:
Hoeveel % neemt Amazon in? Bol.com kun je meen ik 20% als minimum 'instellen' wat ze van je verkoopprijs kapen? Heb er zelf ook heel bewust voor gekozen om mijn boek niet te verstrekken via de boekhandels door die belachelijke percentages die ze vragen.
 
Hoeveel % neemt Amazon in? Bol.com kun je meen ik 20% als minimum 'instellen' wat ze van je verkoopprijs kapen? Heb er zelf ook heel bewust voor gekozen om mijn boek niet te verstrekken via de boekhandels door die belachelijke percentages die ze vragen.

Bij amazon kan je voor je eigen inkomsten kiezen tussen 35% van 0,99-2,99 of 70% van 2,99-9,99 en daarboven weer iets minder
 
Alleen vandaag nog gratis!

Inmiddels #1 gratis nederlands ebook op amazon
 
Laatst bewerkt:
IK weet alles al over wiet,
bij Cools geleertd..
Ook een onderdeel van het leven van de gemiddelde student -> moest in het boek :D
Maar mag ik ook weten waarom dit is ?
 
IK weet alles al over wiet,
bij Cools geleertd..

Maar mag ik ook weten waarom dit is ?

In ieder geval in mijn omgeving en door de andere studenten die ik ontmoet wordt er wel eens een joint gerookt. Mijn ebook gaat over het combineren van sport met studie dus daar hoort het studentenleven ook bij. Daarom vond ik het handig om ook dat onderwerp te behandelen.
 
Nog een uur gratis!!!!
 
vraagje, ik ben zelf ook student , train ook niet heel lang, woon op mezelf en betaal dus ook alles zelf en val dus perfect in jouw doelgroep.

Echter heb ik me vanaf dag een goed ingelezen op dbb, om me heen veel gevraagd, tijdschriften en boeken ingedoken. en heb dus een fair share aan kennis opgedaan. Zeker genoeg om voedingschema's samen te stellen, oefeningen perfect uit te voeren(nagenoeg alle oefeningen die ik doe) etc etc. Heeft het nut voor mij om deze E-book aan te schaffen?
 
Is het nog mogelijk om deze te krijgen?
 
vraagje, ik ben zelf ook student , train ook niet heel lang, woon op mezelf en betaal dus ook alles zelf en val dus perfect in jouw doelgroep.

Echter heb ik me vanaf dag een goed ingelezen op dbb, om me heen veel gevraagd, tijdschriften en boeken ingedoken. en heb dus een fair share aan kennis opgedaan. Zeker genoeg om voedingschema's samen te stellen, oefeningen perfect uit te voeren(nagenoeg alle oefeningen die ik doe) etc etc. Heeft het nut voor mij om deze E-book aan te schaffen?

Dat is zeker handig, er zullen vast dingen instaan die je nog niet wist. Ook worden er onderwerpen als uitgaan behandeld en je kan nooit teveel kennis hebben!

Is het nog mogelijk om deze te krijgen?

Jazeker! via onderstaande link. Als je geen creditcard hebt kan je even een pb'tje sturen dan kan ik hem met korting via bankoverschrijving naar je sturen.
http://www.amazon.com/Studeren-Fitn...?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1443784639&sr=1-1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven