Fitness Seller

EC gewenning?

Bezoekers in dit topic

MNM

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2007
Berichten
313
Waardering
1
Allen,

ik ben in mijn 3e week van een EC-stack, ik neem één30 mg "E" tab 's morgens en één 30 mg "E" tab 's middags. Ik heb geen pure caffeïne maar maak me telkens een paar tassen sterke koffie met daarin nog wat oploskoffie zodat het echt wel sterk is :p

De eerste weken voelde ik het goed: licht trillende handen - gejaagd gevoel - klamme handen - warm voorhoofd.

Nu zit ik in m'n derde week en ervaar echt nog weinig effect, is mijn lichaam dat nu reeds gewoon? :-S

Ik was telkens 5 dagen "on" (week) en 2 dagen "off" (weekend).

Wat zou ik doen:
1/ dosis opdrijven naar 1.5tab per inname (45mg dus)
2/ na deze week 2 weken stoppen om dan opnieuw te beginnen (oorspronkelijk wou ik het 4 weken doen, dan 2 weken stoppen en dan terug 4 weken wel)

Wat is jullie advies/mening?


Alvast bedankt!
 
Je lichaam wordt het duidelijk gewoon...

Afhankelijk van hoelang je nog wilt cutten, zou ik:

Ofwel nog even de dosis opdrijven: tot max 100 mg ephedrine per dag (weet niet juist of dit correct is)

Ofwel gewoon 2 weekjes off, daarna terug 3 weken on, ... enzo verder

En waarom geen deftige ECA stack (eventueel zelf gemaakt dan...)?
 
Gewoon even een potje Caffeine erbij halen. Opdrijven naar 100 MG per dag is misschien iets teveel van het goede. Je lichaam went namelijk snel aan zowel E als C. Probeer er anders wat Asperine bij te nemen, dit zorgt ervoor dat die troep niet zo snel afgebroken wordt door je lichaam. Dat trillerige is trouwens na 2 dagen vaak al weg. Dat wil echter niet zeggen dat je lichaam zijn werk niet doet op de E ;)
 
Na 1 à 2 weken wordt het onderdrukken van de honger ook minder.

Hetzelfde geldt voor de bijwerkingen, maar het vetverbrandend effect blijft in stand.

Aspirine zou ik niet nemen, hooguit in zeer lage dosis (baby aspirine). Visolie werkt ook bloeddrukverlagend, en heeft bij normale dosis geen bijwerkingen vergelijkbaar met aspirine(maagzweren en interne bloedingen).

Ephedrine is niet verslavend, Caffeïne wel, dus bouw de laatste langzaam af als je gaat stoppen.

Kijk ook eens hier:
[Link niet meer beschikbaar]

Daar vind je alles wat ik hier geschreven heb en meer, waaronder doseringsschema's.
 
Back
Naar boven