AndroidHealthClinic

eca/clen/dht/t3/t4/ecy etc etc

Bezoekers in dit topic

MikeJung

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
903
Waardering
40
Lengte
1m71
Massa
80kg
Welke fat burners hebben jullie gebruikt en wat gaf verhoudings gewijs het beste resultaat..? Wat deed het met je massa, je vp%, side effects?


Begin zelf binnenkort met een eca-stack. Maar ben toch wel benieuwd.

*wist niet of ik dit topic hier of bij de aas sectie moest posten...
 
Kan iemand misschien even antwoord geven, ik ben hier ook benieuwd naar xP
 
ik opteer voor eca(y) met dieet en cardio, T3 zonder AAS zou ik zeker afraden wegens mogelijk verlies van spiermassa, en niet echt slim om als newbi te klooien met je schildklier, komt meer bij kijken dan zomaar pilletjes slikken en droger worden. clen is k*t vanwege de sides en sinds wanneer is DHT een vetverbrander?

en het zijn idd middelen die je beter in het AAS sectie post.
 
ECA: beviel me super, lekker veel energie, vet% daalde goed & looptijden verbeterde
sides: buh ... niet echt ondervonden, enkel veel blauwe plekken, snel bloed door de asperine.

ECY: die Yohimbine erbij doet niet veel voor me
sides: geen eigenlijk, beetje raar gevoel in het hoofd soms wel

Clen: tal van UG merken gehad, vaag gevoel steeds. Sopharma's echter zijn super. Kreeg er
zelfs wat krachtwinst van leek wel.
Sides: UG: trillen, misselijk, etc ... Sopharma's: geen sides, zelfs niet op 120mcg

T3: heb ik samen met winny & ug clen gedaan. Tsja ... niet veel aan gehad. % zakte
misschien wel wat sneller maar daar hield het op.
Sides: eigenlijk geen.

Voorkeur? ECA gevolgd door Sopharma's. Al de rest is imo niet echt geschikt als je verschillende
% moet zakken in BF.

Conclusie? Alle burners zijn geen magische middelen en werken enkel tijdens het bewegen imo.
Als je zit, zit je en verbrand je niets. Mag je nog zoveel spul nemen als je wilt :p
 
Laatst bewerkt:
Denk dat TS DNP bedoelt, TS kan daar beter vanaf blijven.

Ik zou voor ECA gaan. Deze is in de UK makkelijk te krijgen http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/diamond-labs-eca-30-a-235609/
Mijn ervaring na vaak efedra (het kruid) gebruikt te hebben is dat deze echt werkt. De verhouding opgefokt zijn afvallen is heel veel beter, bij efedra was ik de hele dag opgefokt en viel weinig af want kon maar heel laag doseren. Van bovenstaande kan ik eert 1 en na een week de aanbevolen dosis van 2 hebben. Na een maand kon ik lipo x erbij pakken, de oude waar yohimbine HCL inzit. Dat ging als een trein.

Door de ECA werd hongergevoel wel dusdanig onderdrukt dat ik weleens vergat te eten. Moest bewust gaan denken aan eiwitten en genoeg koolhydraten blijven eten terwijl normaal mijn buik me helpt herinneren om te eten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb clenn gebruikt: de sides vond ik niet erg want ik werd deze snel gewoon.
Ik vond deze goed en werkte na de kuur nog een tijdje door.

Bij eca heb ik het gevoel dat ik misselijk wordt en kan zeer slecht slapen.
Ik pak deze in de ochtend en een tweede in de vroege middag.
Ik voel me soms euforisch, maar voel me ook snel uitgeput.

Nu ben ik nog maar drie dagen bezig met eca dus kan ik u het resultaat nog niet zeggen.
Hongergevoel is wel weg nu.
 
ik zit aan de clen..maar kheb beetje voorvocht steeds..kan dit of moetk kappe??

kgebruik verde rniks alleen clen...
 
ik heb van de niet-legale T3 en EC (zonder A :)) gebruikt.

Met EC heb ik de beste ervaringen! Je voelt echt dat je iets neemt en dat bedoel ik dan in positieve zin (véél energie, minder honger, langere uithouding, ...).
Als ik al sides moet opnoemen is het iets harder zweten tijdens het sporten en ietwat nerveuzer de eerste dagen maar dat neem ik er graag bij!

T3 2x genomen zonder AAS maar ben er niet super voor te vinden. De kg's die eraf gingen, lagen voornamelijk aan mijn voedingsschema. Spierverlies was wel nihil (niet waarneembaar in "kracht" en "look") in tegenstelling tot wat velen zeggen. Ook de periode na gebruik geen rebound in gewicht gehad (heb wel tot 2 weken erna mij strikt aan mijn voedingsschema gehouden!)
Tijdens mn eerste cycle (tot 50mcg) helemaal geen sides gehad; tijdens mn tweede cycle (tot 75mcg) beetje last aan de ogen gehad bij de dagen op 75mcg. Ik had wel veel honger maar dat kan ook gewoon aan mn voedingsschema gelegen hebben :p

Conclusie: T3 is niet waard om te nemen. Ga gewoon voor Ephedrine+Caffeïne, geen ge**** met je hormonen en dus veel veiliger + de energieboost is erg lekker, je hebt gewoon echt zin om te gaan knallen!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven