AndroidHealthClinic

ECA + dmaa (Monster Burner)

Bezoekers in dit topic

Kamkuru

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2012
Berichten
286
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Beste leden,

Onduidelijk of dit in het juiste subforum is, het is tegenwoordig immers wel verboden. ECA+dmaa 'Monster burner'. Hartslag gaat omhoog met zo'n 10-15 bpm in rust, kan ook enkel de caffeïne zijn - verder merk ik niet veel. Het is voor mij enkele jaren geleden dat ik een pwo en/of burner heb gebruikt. Ben wel altijd goed bestand geweest tegen stimulantia.
Bijgevoegd foto's. Echt / nep?

Bij voorbaat dank,
Mocht dit misplaatst zijn dan hoor ik het graag.

20170904_101710.jpg


20170904_101714.jpg


20170904_101737.jpg


20170904_101805.jpg


20170904_101808.jpg
 
Als jij 50mg efedrine niet goed voelt zitten is het gewoon troep.
 
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Wat voel jij ervan KategorieC ? Vanmorgen nuchter ingenomen, 30 min later 30g eiwit + carbs. Niets speciaals gevoeld Biomek. Ben er bang voor ja. Eetlust wordt overigens wel geremd.

Vraag me af of dat droge mond gevoel er is... het is iets droog, maar kan ook zijn omdat ik erop let :p Hoor graag ook nog van anderen!
 
Als je het toch hier in de anabolen sectie plaatst, ervaringen mogen niet besproken worden :p
Alhoewel de mods dit niet erg zullen vinden gok ik.
 
Thanks iedereen. En excuus van de ervaringen, verder niet op de hoogte van de forumregels die in dit subforum gelden! Morge weer een poging!
 
Ik denk dat er aan de inhoud toch iets niet helemaal goed is. Op lege maag ingenomen en in bed blijven liggen. HF bij start 55/56, nu 60-61. Zelfs voor caffeine vind ik dit weinig ;) T5 besteld, komt waarschijnlijk dit weekend. Dat update ik met de evt. verschillen.
 
Dat de Monster pre's veel worden gefaked wist ik. Maar nu ook al de burners? man man man...
 
Real Monster

ECA not real
 
Ik denk dat er aan de inhoud toch iets niet helemaal goed is. Op lege maag ingenomen en in bed blijven liggen. HF bij start 55/56, nu 60-61. Zelfs voor caffeine vind ik dit weinig ;) T5 besteld, komt waarschijnlijk dit weekend. Dat update ik met de evt. verschillen.

Dat je daar een hartslagmeter voor nodig heb is al te gek voor woorden. Geloof me, 50mg goeie efedrine voel je echt keihard zitten ;-)

Zit zelf aan T5 met 30mg efedrine en die voel ik heel goed, zeker als ik het een weekje of langer niet op heb.

Ik heb vroeger speed gesnoven als een champion dus mijn tolerantie voor dit soort middelen is best hoog :roflol:
 
Vinden jullie trouwens ook dat die capsules naar pep ruiken?
 
Dat je daar een hartslagmeter voor nodig heb is al te gek voor woorden. Geloof me, 50mg goeie efedrine voel je echt keihard zitten ;-)

Zit zelf aan T5 met 30mg efedrine en die voel ik heel goed, zeker als ik het een weekje of langer niet op heb.

Ik heb vroeger speed gesnoven als een champion dus mijn tolerantie voor dit soort middelen is best hoog :roflol:
van eca krijg ik net zo'n kaakklem als van dexamfetamine
 
:roflol:

Misschien moeten jullie eens gewoon Ephedrine HCL bestellen. Want volgens mij zit er heel vaak geen eph in die stacks :o (Ik merk persoonlijk wel echt een enorm verschil tussen Eph HCL en Dex of gewone Amf.)
 
Dan heb je je dex te hoog gedoseerd waarschijnlijk. Gebruik het zelf voor adhd had presies het zelfde met het afstellen van de dexamfetamine. Nu nergens meer last van.
Die kaakklem was juist lekker.. blij dat ik die troep niet meer gebruik anyway kreeg 80mg voorgeschreven ed
 
ik gebruik de pre work van monster smaakt tering smerig maar doet wat het beloofd :D
 
Die kaakklem was juist lekker.. blij dat ik die troep niet meer gebruik anyway kreeg 80mg voorgeschreven ed

80mg e.d.? :roflol: Na de periode van gewenning zal dat wel gaan, maar de eerste week zul je daar wel hard op gaan :eek:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven