AndroidHealthClinic

Eca stack

Bezoekers in dit topic

koenv91

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
202
Waardering
32
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
17%
Iemand ervarin met de eca stack met het energie drankje erop ? Hier is 1,3 Dmaa aan toegevoegd en meer ephedrine .
Kwam get laatst tegen op internet , maar ben benieuwd naar ervaringen
 
Ik had die voordat ik op vakantie ging,

Ik kreeg na 3 uur dikste crash van dmaa viel continu in slaap, totaal geen zin om te eten en trainen. Verloor echt veel volume en massa en na 7dagen was ik helemaal kapot. De bedoeling isnom 2 wkn on tr gaan en 2 wkn off, ik redde dat niet ging na 8-10 dagen of en de 2e week was ik er. Helemaal meegestopt en niet meer gebruikt. Vond het echt een kut spul, zat heledag te slapen. Maar werd er wel droger op.
 
beter neem je gewoon t5
 
T5 moet ik er 3 nemen en 4 uur later weer, daarom dacht ik misschien werkt dit wel
 
T5 moet ik er 3 nemen en 4 uur later weer, daarom dacht ik misschien werkt dit wel

wtf zoveel? Ik neem er 1 smorgens en dat was voldoende voor mij.
 
Lol als ik 6xt5 op een dag neem slaap ik 48 uur niet :)
Nieuwe t6 al geprobeerd?
 
Je begrijpt wel dat het eigenlijk niet bedoelt is als pre workout he?
3 nemen is gewoon dom.. Ja het zal best kunnen, maar het is ook onnodig risico nemen.
Het gaat m om de fatburn werking, en dat hoef je helemaal niet te voelen.
Ik voel na een paar dagen eca ook niet veel meer, maar het werkt dan nog wel gewoon.
2 is max.
 
Ik gebruik eca als pre-workout... Doet zijn ding, maar idd naar paar dagen het gevoel kwijt. Als verburner doet die ook zijn ding!
 
Als je er 3 moet nemen 2x per dag dan heb je geen legit T5 of je moet er heeeeeeel goed tegen kunnen.
Als ik 1 T5 pak op nuchtere maag ben ik de halve dag lijp. Laat staan 3 tegelijk nemen. Voor de meesten is 1 hele al vaak te heavy.
 
T5 moet je niet nuchter nemen, altijd als je gegeten hebt, en ja het werkt minder en minder
 
1 eca t5 moet idd echt genoeg zijn. t6 bevat per capsule 250mg caffeine, 150mg asprine, 50mg 1.3dmaa en 30mg ephidrine.
 
Toen ik in der tijd t4 pakte nam ik ook 3 smorgens en ephidrine erop ging lekker
 
Toen ik in der tijd t4 pakte nam ik ook 3 smorgens en ephidrine erop ging lekker

T4 is een schildklier hormoon; doseringen en inname momenten zijn daarom ook anders dan ephedrine/ECA. Heeft verder dus ook niets te maken met T5 of T6 (ECA stacks).
 
Toen ik in der tijd t4 pakte nam ik ook 3 smorgens en ephidrine erop ging lekker
Je nam er drie... Drie van wat? Hoeveel mcg? En wat heeft t3/4 met eca te maken volgens jou?
 
Wat zijn jullie ervaringen hiermee.
Wat heeft het opgeleverd en in welke tijd?
 
Veel energie en goed vetverlies en geen honger
 
Dat begrijp ik in principe net als dexaprine. Heb het meer over de resultaten :) over meer energie betwijfel ik. Dexaprine scoort daar beter in als t6
 
Back
Naar boven