AndroidHealthClinic

Eca Stack

Bezoekers in dit topic

Maryton

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2009
Berichten
466
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB .
ik ben nu 3 maanden het cutten na een bulk van 1.5 jaar.
Stats : 1m77 , 86 kg en 13 % vet. Ik kom van 19%.
Zou graag een eca stack gebruiken. Vooral om de honger te onderdrukken en ik een langzame verbrander ben.
Maar ik zou graag eens jullie mening er over horen, bij welke stack jullie betere ervaringen hebben.
 
ECA stack vond ik prima werken, het onderdrukt je hongergevoel en het geeft wat energie.

Stopte na 1 maand, had daarna 2 weken hoofdpijn omdat mijn lichaam blijkbaak verslaafd was geworden aan de caffeine. (drink namelijk geen koffie)
 
Heb er wel goede ervaring mee. Hier en daar wat sides maar het was te handelen. Na het stoppen nergens last van gehad. Verder niks op te zeggen eigk :p
 
thanks
 
Waarom gelijk naar de ECA grijpen wat je hart eruit bonkt? Ooit gedacht om een paar kilometers rond te huppelen wat je verbranding ook omhoog gaat brengen? :o
 
Waarom gelijk naar de ECA grijpen wat je hart eruit bonkt? Ooit gedacht om een paar kilometers rond te huppelen wat je verbranding ook omhoog gaat brengen? :o
Ipv heel veel alcohol drinken sla jij zeker ook je hoofd tegen de muur? Loop je ook scheef door een kroeg
 
Ipv heel veel alcohol drinken sla jij zeker ook je hoofd tegen de muur? Loop je ook scheef door een kroeg
Nee, ik neem meestal een honkbal knuppel mee naar de kroeg en plaats mijn hoofd erop en draai rondjes, scheelt me geld en ik zie alles nog steeds dubbel.
 
Back
Naar boven