MuscleMeat

Eca Stack

Bezoekers in dit topic

#1 Achilles

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2004
Berichten
274
Waardering
0
Met welke producten/ merken zetten jullie je ECA stack in elkaar?
 
Beste man,

Waar denk je dat ECA voor staat?;)
-Ephedra/Ephedrine
-Caffeine
-Asperine
 
Edit
Infinity je was me net voor:D
 
Suplementen dus
 
Ik bedoel dan ook niet dat, maar met welke merken efedrine, cafeïne en aspirine jullie je stack waarmaken.

Het wordt me meteen duidelijk hoe hoog je me inschat, beste man ;)
 
Merken maken niet zoveel uit.

Zelf heb ik caffeine poeder van 1fast400, maar er zijn ook tabs te bestellen oa in Nederland.
Ephedrine kan je het best even voor rondneuzen en ergens HCL op de kop tikken.
Aspirine wordt tegenwoordig veelal vervangen door yohimbine.
 
ECY werkt beter IMO
 
Aspirine heeft alleen effect als je heel erg vet bent. Niet echt voor de meesten van ons van toepassing, dus kun je het ook rustig weg laten.

Yohimbine moest je volgens mij juist niet samen met efi innemen, dus ik zou het zelf los ervan nemen (yohi samen met tyrosine voor de ochtend cardio en pas even later de efi) (maar ik kan even niet meer vinden waarom precies)

zie ook dit artikel voor een evaluatie van mogelijke stofjes: Hot Stuff
 
#1 Achilles zei:
Ik bedoel dan ook niet dat, maar met welke merken efedrine, cafeïne en aspirine jullie je stack waarmaken.

Het wordt me meteen duidelijk hoe hoog je me inschat, beste man ;)

Ik hou wel van je hoor bruine knuffelbeer:D
 
Waar halen jullie eigenlijk Yohimbe vandaan? Ephedrine en Caffeïne heb ik al in huis, maar wil ook de ECY stack gaan proberen.

Ik heb hier sowieso ook Yohimbe gevonden: Yohimbe - Azarius
en dan krijg je dus echt alleen het kruid, 9 euro voor 100 gram, lijkt me best goedkoop.
 
Beter is yohimbine hcl ipv yohimbe
 
Is zeker niet legaal te krijgen in nederland?
 
Aspirine dient er o.a. ook voor om de piek van de efedrine geleidelijker te laten verlopen. Dus meer en langer fun van je effect.
 
DBC01 zei:
Aspirine dient er o.a. ook voor om de piek van de efedrine geleidelijker te laten verlopen. Dus meer en langer fun van je effect.

Hoe kom je daar bij ? (linkje wellicht ?)
 
Back
Naar boven