MuscleMeat

Eca t-5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Baxxhus

Novice
Lid geworden
23 okt 2014
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik wil tijdens mijn cut Eca t-5 van zion labs(E30mg C200mg A150mg) gebruiken,
Maar ik vroeg me af of er nog specifieke supplementen bij genomen moeten worden zoals bijv. Taurine

Uiteraard ben ik me ervan bewust dat mijn dieet goed moet zijn en genoeg water moet nuttigen.
 
Is allemaal niet nodig maar t3 ernaast is wel leuk
 
Goed opgegaan op die eca.
Heb hem maand lang gebruik 2 caps pre workout telkens.
Zeer lekkere energie/euforie enkel na tijdje ben je wel op :p

Vraagt behoorlijk wat van je lichaam bovenop de juice dan ook nog eens..
Voor de rest doet het prima zen werk, helpt mee lekker lean te worden ;)

Hf
 
Ik weet niet of het aan mij ligt... Maar ik zie geen noemenswaardige verschillen als ik ECA neem.
 
het leek wel xtc toen ik 1x eca t5 genomen had haha. maar als je dit wat vaker neemt heb je dat euphorische gevoel niet meer
 
Goed opgegaan op die eca.
Heb hem maand lang gebruik 2 caps pre workout telkens.
Zeer lekkere energie/euforie enkel na tijdje ben je wel op :p

Vraagt behoorlijk wat van je lichaam bovenop de juice dan ook nog eens..
Voor de rest doet het prima zen werk, helpt mee lekker lean te worden ;)

Hf

2 caps tegelijk ?
Na 1 ga ik al als een raket. Tweede later op de dag is ook niet nodig haha
 
Moet er ook niet aan denken om er 2 tegelijk te pakken [emoji44]
Niemand last van de crash?
Als ik er sochtends eentje neem en dan rond de middag nog 1 crash ik helemaal in rond 5 uur.
 
Ik heb daar heel erg last van ook. Maar neem er meestal maar 1 op de dag en hele dag veel koffie.
Savonds ben ik ook een wrak
 
Moet er ook niet aan denken om er 2 tegelijk te pakken [emoji44]
Niemand last van de crash?
Als ik er sochtends eentje neem en dan rond de middag nog 1 crash ik helemaal in rond 5 uur.

Heb ik ook idd.. Pak er zelf wel vaak 2 voor de training maar bij 3 kwamen ze er een paar uur later weer uit :p
 
Heb ik ook idd.. Pak er zelf wel vaak 2 voor de training maar bij 3 kwamen ze er een paar uur later weer uit :p

Wtf 3 haha jij bent ook echt maf af en toe. :-)
 
Haha bold, dat jij nog leeft man [emoji13]

Er was toch iemand hier op het forum opgenomen geweest na 3 caps tegelijk genomen te hebben?

Ik had om de crash op te vangen er ook weleens eentje na 5 uur genomen.
Not a single eye closed that night [emoji5]️
 
Ik deed altijd 7:30 en dan om 13:00-14:00 weer.. En dan voor het trainen (18:00) ff caffeine inslaan, anders crash je aardig hard idd.
 
Moet er ook niet aan denken om er 2 tegelijk te pakken [emoji44]
Niemand last van de crash?
Als ik er sochtends eentje neem en dan rond de middag nog 1 crash ik helemaal in rond 5 uur.

Crash er op sommige momenten ook aardig van. Ene moment heb ik nergens last van, volgende dag kan 't zo na de training zijn datk echt niet vooruit te branden ben. Kan het wel rustig nemen als ik om half 7 in de avond nog ga trainen, slaap erna wel prima en ik kan normaal vrij slecht tegen uppers.
 
Meeste op 1 dag was 4

Eerste 2 smorgens kickte super de 2 op de namiddag waren rot.. had net anti gevoel vn wat het moest doen

Heb ze ook na tijdje gwn pre workout genomen. Na een tijdje zjjn die 2 caps relatief snel uitgewerkt en is best vervelend als je vaak met klanten in contact komt. Letterlijk niks geduld. Tren agressief? Nee... Eca? Jaaa...
 
Back
Naar boven