MuscleMeat

ECA vraag: wel of niet Aspirine gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Het is me nog steeds niet duidelijk of ik straks, als ik ook efedrine (of als ik er niet aan kan komen, efedra) ga gebruiken, ook aspirine bij moet slikken.

Men zegt dat het niet nodig is, behalve als je heel dik bent..
Nou, volgens de richtlijnen val ik nog steeds in de zeer overgewichtige categorie (vrouw, 33% vet). Als het niet nodig is, dan liever niet, maar als het wel zinvol is, dan wil ik het wel erbij nemen... ik stel zelf mijn stack samen, dus ik kan doen en laten wat ik wil...

Ik snap nog steeds niet wat aspirine voor nut heeft bij een ECA stack en of ik nu wel of niet aspirine bij moet slikken.

Ik zit al 4 weken heen en weer te schommelen op 72-75 kg (32,5-33,5% vet) en krijg er het heen en weer van, ook al weet ik dat ik dit gewicht sinds 1986 heb gehad..
Toen ben ik in 1 jaar tijd van 62 naar 72 kg gegaan door te veel slechte dingen te eten en afgezien van 1997 toen ik mijn spierweefsel zowat naar de mallemoeren heb gebracht met 17.000 fietskilometers in dat jaar en zeer weinig eiwitten eten (visvegetariër) ben ik niet meer onder dat gewicht gekomen.. (tone plm 65 kg vermoed ik).

Word er lichtelijk wanhopig van, ook al omdat ik zeker weet dat ik de feestdagen niet ongeschonden door zal komen. Vorig jaar kwam ik bijv. 5 kg aan in minder dan 2 weken tijd toen ik niet kon trainen....
Een ander probleem dat ik nu ervaar, is de toegenomen eetlust. Zelfs als ik 's ochtends meer eet dan voorheen en een vrij vette eiwitdrank tot me neem, heb ik 's middags alweer honger en 's avonds eveneens. Op zich al een vooruitgang, omdat ik voorheen nooit veel honger had. Alleen lekkere trek. Overigens is het nog beter dat ik me eerder vol voel en geen grote porties meer aankan.

PS: er is me gesuggereerd meer te eten. Zit nu op rond 1900 kcal.
Activiteiten: plm 9 uur fietsen/week voor transportdoeleinden, plm 1,5 uur spinning, plm 1 uur hometrainer (speedwork), plm 20 min zwemmen en plm 5 uur krachttraining (ma-di-vr-za evenals kuiten-abs op wo)

Espi, die overigens wel blij is met de sterk toegenomen kracht, dus niet alles is 1 grote misère.. op naar de 2x lich.gew. squat!
 
Laatst bewerkt:
Wel gebruiken. Het voorkomt gewenning aan het product, waardoor je het langer kunt gebruiken met meer resultaat.
 
Back
Naar boven