XXL Nutrition

ECAY van Metabolic Pharmaceuticals!!

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Hersenspinsel of fake?
Net ingenomen (half uurtje) en voel het hartje lekker bonken, maar zit het tussen mijn oren of niet?
Het gaat om Ec(y)a stack van Metabolic Pharmaceuticals.
Zie foto's onderaan.

Wat er in zit:

1 Capsule contains:
Ephedrine pure pharmagrade 25mg, Caffeine pure pharmagrade 200mg,
Acetylsalicylic Acid 100mg, Yohimbe 1mg


Wie heeft ervaring of het eerder gezien? Ik heb het gewoon genomen, ik voel hem, dus ik ben er wel uit. Maar wil toch even kijken of de grote jongens hier dit kennen?

Bedankt!

571623421_5_23dH.jpeg


571623624_5_5jdC.jpeg


571623845_5_stsk.jpeg


571624127_5_pXmj.jpeg
 
Bedoel natuurlijk hersenspinsel of echt :D
 
Zaterdag ingenomen .....zaterdagnacht op de bank met een boek pffffff
 
Leuke dingen bestaan die dan ook ? :p
 
Even vergeten: zitten 25 caps in. Zo te voelen heb je er echt maar 1 per dag nodig hahaha!
 
3 keer daags borrie komop ey!!

En die Yohimbine is een beetje bullshit op 1 mg, die moet per dosis dacht ik 6 mg zijn.

Maar goed als je hart tekeer gaat werkt het hé! Dat kan al binnen 15 minuten zijn hoor!!!
 
Haha, denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik nu weer eens ECHTE ephedrine heb in m'n flikker. Heb er een paar gehad de laatste tijd die waren echt dramatisch! Kan m'n poten niet stil houden man haha!
 
Heb ze ook liggen...wil er morgen eigenlijk mee beginnen.
Begin maar met 1 denk ik...gezien de reacties tot heden..:)
 
Yohimbe zit er in ivm down regulatie verder heeft dat niet veel nut, op 1 mg, is daarvoor bedoelt
 
Was zelf ook benieuwd naar de combi dus heb ik er ook maar één genomen!
Heb 't erg warm - zeg maar verhit!- en ben trillerig + hyper :D Lekker :D
 
Qua wat? Houdbaarheid of werkingstijd?
 
vind je dat niet irritant dit soort shit? dat trillen en verhoogde hartslag ik haat dat gevoel echt. heb laatst 3 sterke cafeïne pillen genomen. nou dat heb ik geweten, het was 4 uur s nachts voordat ik eindelijk normaal kon slapen. bleeh :D
 
Geez i don't know. Denk dat dat wel aardig lang is. Staat er niet op namelijk. Maar ach, 25 caps, daar ga ik geen jaar over doen toch? :D
 
Oh nee joh! Als je even moe bent voor de training is een cap ook wel eens lekker ;)
 
Tot nu toe heb ik nog nooit een efedrine meegemaakt waar ik op reageer. Vandaar dat ik deze eigenlijk ff wou testen
 
Back
Naar boven