XXL Nutrition

ECAY van Metabolic Pharmaceuticals!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Hersenspinsel of fake?
Net ingenomen (half uurtje) en voel het hartje lekker bonken, maar zit het tussen mijn oren of niet?
Het gaat om Ec(y)a stack van Metabolic Pharmaceuticals.
Zie foto's onderaan.

Wat er in zit:

1 Capsule contains:
Ephedrine pure pharmagrade 25mg, Caffeine pure pharmagrade 200mg,
Acetylsalicylic Acid 100mg, Yohimbe 1mg


Wie heeft ervaring of het eerder gezien? Ik heb het gewoon genomen, ik voel hem, dus ik ben er wel uit. Maar wil toch even kijken of de grote jongens hier dit kennen?

Bedankt!

571623421_5_23dH.jpeg


571623624_5_5jdC.jpeg


571623845_5_stsk.jpeg


571624127_5_pXmj.jpeg
 
Nou wie start er een logje..:D
We zijn hier nieuwsgierig genoeg haha... Ik begin er morgen mee dus zal mijn bevindingen dan ook meeposten..
 
Nou wie start er een logje..:D
We zijn hier nieuwsgierig genoeg haha... Ik begin er morgen mee dus zal mijn bevindingen dan ook meeposten..

Ik gooi hem er dan wel in. Ga even aanmaken!
 
Heerlijk spul, gisteren met 1 begonnen, beetje wazig in de bol en flink zweten.
vandaag 2 genomen, kijken of ik nog in slaap kom strax.:eek:
 
Logje staat in de anabolen sectie!
Kom maar op met de posts!
 
had besloten hem toch maar niet aan te schaffen, maar nu ik diet hier weer lees twijfel ik weer :rolleyes:
 
ziet er erg lekker uit, hoewel 25 caps per potje vrij weinig is.
 
ziet er erg lekker uit, hoewel 25 caps per potje vrij weinig is.

Ja dat is wel zo. Maar ik denk dat als je goed reageert op 1 pd en dan 5/2, doe je er toch weer 5 weken mee. Tis er zwaar genoeg voor!
 
Ik heb normaal gezien morgen ook alles binnen.
Ik heb hetzelde maar ik heb het zelf samengesteld (ik wist niet dat dit kant-en-klaar er was?)

25mg Efe HCl
200 mg caffeine
100 asperine

Ik ben al een tijdje 2x 200mg caffeine per dag aan het nemen om het 'fokking hard stuiteren van ineens alles tegenlijk' te voorkomen...

Is yohimbine nu nog vrij te verkrijgen in de apo? Ik vind alleen treads van 2003 en 2004 terug...
 
In Belgie is dit nog te verkrijgen onder de naam yocoral dacht ik. tabs van 2mg voor 20 euro.
 
Ik kan dus de edit knop niet gebruiken :( ik ben niet zeker van de dosering het kan zijn dat ze ook 5mg zijn, ik ben dit vergeten.
 
Back
Naar boven