AndroidHealthClinic

Echt een mooi BB-fysiek?

Bezoekers in dit topic

ben benieuwd hoe dat eruit ziet als je zwanger naast Gustavo loopt
 
Prachtig al die strepen in de schouders !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mars zei:
Als je niet van brute massa houdt ben je een mens health sletje.
:roflol:

En train je ook alleen maar met een rubber bal :D

Maar ehh....
Wat versta je onder brute massa? Ik vind Shawn Ray een esthetische fysiek maar hij is wel een van de topbodybuilders dus om nu te zeggen dat ik niet van brute massa hou.

Voor velen (niet trainers) ben ik al een bruut massa monster met (nu) 93kg.
 
enrico zei:
@ spiertje, als jij dat wilt bereiken op enkele jaren zal je toch aan de spuit moeten hoor, tenzij je supergenen hebt ;)

Wat is dat nou weer voor gelul. Hopelijk is dat gezichtje achter je post een teken dat je maar wat aan het dollen bent.

Mensen die denken dat je voor zo'n beachfysiek al moet gebruiken die zorgen er juist voor dat er een veel te vroeg stadium en veel te veel wordt gebruikt.
 
spiertje16 zei:
haha 17 btw
in ieder geval
ja ik ben er van overtuigd dat ik zo een fysiek op me 23 24 kan hebben
motivatie zit er dus
en ik sluit as niet uit
en als ik zie wat sommige hebben bereikt al in een jaar
het moet mogelijk zijn!!!

En ik sluit as niet uit :headbang: :fire:

Wat de f* weet jij nu al van je aanleg op je 17e
 
Ik hoop na vele jaren en vele kuurtjes deze fysiek te bereiken:

Mike_Miller_1200_pounds_lb_squat_record_201_ezr.jpg


Mike_Miller_1200_pounds_lb_squat_record_8_ezr.jpg
 
Don't go there .... on-topic nu weer graag, dus niet meer over spiertje16 of over mike miller!
 
Geintje man, dit naar aanleiding van iedereen die in de logs zo gefocusd is op 'bodybuilden is voor mietjes en iedereen die daar naar neigt is een slet'.
 
Ryu zei:
ben benieuwd hoe dat eruit ziet als je zwanger naast Gustavo loopt

:roflol:

Doe mij Cutlers fysiek maar ik heb toch exact hetzelfde figuur. Maar aangezien die hoeveelheid massa een terminale hoeveelheid chemicaliën betekend ben ik met iets minder ook tevreden. Laten we zeggen de prachtige fysiek van onze meneer van GetBig uit het geile hanen hok, dit topic:

[Link niet meer beschikbaar]

Onderaan blz 2 op GetBig, meesterlijke fysiek. Kan ik zo'n lul trouwens ook er aan trainen? :o
 
Er zijn hier echt mensen die enkel 'grote jongens' aankunnen.. ach ja zij moeten het weten: ik hoop dat ze ook weten dat ze dan ook de spuit zullen moeten gaan.
Misschien moeten we een onderverdeling maken: naturel en 'gekuurd' aangezien sommige jongens hier altijd moeten bashen op de 'men's health' fysiek die ik trouwens 100 keer mooier vindt dan de 'bijna dood' fysiek..

k*tthreads met geflame altijd ...
 
acidreign zei:
Er zijn hier echt mensen die enkel 'grote jongens' aankunnen.. ach ja zij moeten het weten: ik hoop dat ze ook weten dat ze dan ook de spuit zullen moeten gaan.
Misschien moeten we een onderverdeling maken: naturel en 'gekuurd' aangezien sommige jongens hier altijd moeten bashen op de 'men's health' fysiek die ik trouwens 100 keer mooier vindt dan de 'bijna dood' fysiek..

k*tthreads met geflame altijd ...

Stop de haat!
 
g-men zei:
Wat is dat nou weer voor gelul. Hopelijk is dat gezichtje achter je post een teken dat je maar wat aan het dollen bent.

Mensen die denken dat je voor zo'n beachfysiek al moet gebruiken die zorgen er juist voor dat er een veel te vroeg stadium en veel te veel wordt gebruikt.
:rolleyes: als je zowat van nul moet beginnen en je wilt zo'n fysiek op 2 -3 jaar bereiken zonder juice, haha laat me niet lachen dan moet je ronnie genen hebben!
die gozers die die liet zien waren echt geen beachboys maar heuse bodybuilders hoor!
en dan doel ik wel op die scott klein en niet op die andere gozer voor de duidelijkheid he;)
 
Het lijkt me ook niet dat die Scott Klein voor een beachboy aan wordt gezien mag ik hopen.
 
MightyDuck zei:
:roflol:

Doe mij Cutlers fysiek maar ik heb toch exact hetzelfde figuur. Maar aangezien die hoeveelheid massa een terminale hoeveelheid chemicaliën betekend ben ik met iets minder ook tevreden. Laten we zeggen de prachtige fysiek van onze meneer van GetBig uit het geile hanen hok, dit topic:

[Link niet meer beschikbaar]

Onderaan blz 2 op GetBig, meesterlijke fysiek. Kan ik zo'n lul trouwens ook er aan trainen? :o

:roflol: :roflol:

Je moet wat derde beens verdelen over andere gebruikers....
 
Mars zei:
Het lijkt me ook niet dat die Scott Klein voor een beachboy aan wordt gezien mag ik hopen.
ik weet niet wat g-men als beachboy beschouwt :D
ik reageerde op spiertje en dat was een foto die spiertje had gepost :p
 
Ohja hij postte dat iele lichaampje.
 
dexter jackson is wat mij betreft een ideaal fysiek
 
Back
Naar boven