MuscleMeat

Echt een mooi BB-fysiek? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Arnie's biceps-piek blijft indrukwekkend...
De benen vind ik wat minder (ik zou er zelf blij mee zijn hoor :) )
 
DutchVince zei:
Arnie's biceps-piek blijft indrukwekkend...
De benen vind ik wat minder (ik zou er zelf blij mee zijn hoor :) )
Zen benen waren echt slecht imo, zelfs de c-atleten van nu hebben over het algemeen grotere poten dan dat :eek:
 
Benen waren toen gewoon lang niet zo belangrijk als nu, of ze gaven er iig veel minder om
 
dat vraag ik me nou af: trainde ze hun poten gewoon met opzet minder of was hun manier van trainen gewoon fout?
 
Denk dat het gewoon een minder hoge prioriteit had want de rest van hun spieren kregen ze wel groot en ze deden de zelfde oefeningen als men nu doet
 
Het k*tte is dat iedereen anders gebouwd is. Je kan wel een wens hebben om er uit te zien als een bepaald iemand. Maar zoals je op de lineup van de Olympia ziet heeft niemand dezelfde fysiek.

Het k*tte is dat veel mensen lelijke spieraanhechtingen hebben. Ik heb bijvoorbeeld lelijke borst spier aanhechtingen. Als ik met mijn vinger tussen mijn borst druk voel ik mijn borstbeen zitten en is ongeveer een dumbdikte groot. Ik weet niet of dat optevullen is als je borst groter en dikker word? Maar anyways sommige mensen kunnen trainen wat ze willen, maar mooi gespierd worden is ook genetisch bepaald helaas :(
 
roxxe zei:

demayo64.jpg
 
enrico zei:
:rolleyes: als je zowat van nul moet beginnen en je wilt zo'n fysiek op 2 -3 jaar bereiken zonder juice, haha laat me niet lachen dan moet je ronnie genen hebben!
die gozers die die liet zien waren echt geen beachboys maar heuse bodybuilders hoor!
en dan doel ik wel op die scott klein en niet op die andere gozer voor de duidelijkheid he;)
\

grappenmaker
als je dit een heuse bodybuilder noemt???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i call it oversize beachboy
en een zeer degelijke en haalbaar doel voor 4 jaar

ben btw niet op nul begonnen
maar over 4 jaar heb ik er een redelijke 6 jaar training achter de rug
 
spiertje16 zei:
\

grappenmaker
als je dit een heuse bodybuilder noemt???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i call it oversize beachboy
en een zeer degelijke en haalbaar doel voor 4 jaar

ben btw niet op nul begonnen
maar over 4 jaar heb ik er een redelijke 6 jaar training achter de rug

Pfff, genoeg gasten gezien met een grote bek. Die gozer is gewoon een bodybuilder. Scheer z'n kop kaal, fake tanner en trap 'm het podium op in een klein broekje en niemand die het in z'n hoofd zou halen om hem een beach boy te noemen, ook jij niet. Er zijn genoeg jongens die nooit zo'n lichaam zullen hebben. Hij heeft 't al, nu jij nog.
 
axestream zei:
Pfff, genoeg gasten gezien met een grote bek. Die gozer is gewoon een bodybuilder. Scheer z'n kop kaal, fake tanner en trap 'm het podium op in een klein broekje en niemand die het in z'n hoofd zou halen om hem een beach boy te noemen, ook jij niet. Er zijn genoeg jongens die nooit zo'n lichaam zullen hebben. Hij het 't al, nu jij nog.
Ben ik het mee eens, mensen (ik ook) hebben vaak een vertekend beeld van bodybuilding en potentiëel. Het zit er voor 99 van de 100 mensen niet in om ook maar een klein beetje in de buurt van een pro-fysiek te komen. De gasten die hier als beachboy worden neergezet zijn echt wel groot. Ze worden alleen op een bepaalde maniet gefotografeerd waardoor ze meer op een doorsnee iemand lijken, dat is dus absoluut niet zo. Met een beetje fototechniek is van Richard Jones ofzo ook nog wel een "beachboy" te maken.
 
axestream zei:
Pfff, genoeg gasten gezien met een grote bek. Die gozer is gewoon een bodybuilder. Scheer z'n kop kaal, fake tanner en trap 'm het podium op in een klein broekje en niemand die het in z'n hoofd zou halen om hem een beach boy te noemen, ook jij niet. Er zijn genoeg jongens die nooit zo'n lichaam zullen hebben. Hij het 't al, nu jij nog.
Ook helemaal mee eens, snap dat hele beachboy afzeik gedoe echt niet, ik vind het zeer knap hoe droog en in vorm veel van dat soort gasten voor de dag komen, doe ik ze zeker niet na en ik vind het er mooi en athletisch uitzien
 
axestream zei:
Pfff, genoeg gasten gezien met een grote bek. Die gozer is gewoon een bodybuilder. Scheer z'n kop kaal, fake tanner en trap 'm het podium op in een klein broekje en niemand die het in z'n hoofd zou halen om hem een beach boy te noemen, ook jij niet. Er zijn genoeg jongens die nooit zo'n lichaam zullen hebben. Hij het 't al, nu jij nog.
helemaal mee eens, als je dit kan bereiken binnen 4 jaar clean ben je echt wel iemand met pro potentieel hoor :)
spiertje, onderschat het niet, de eerste jaren ga je enorm snel vooruit maar dat blijft jammer genoeg niet duren bro
edit: maar die gozer moet wel ff iets aan zen armen doen want die zijn zwaar uit balans met de rest van zijn fysiek.
en nog eens, ik doelde eigenlijk op die eerste foto die je gepost had ;)
 
spiertje16 zei:
\

grappenmaker
als je dit een heuse bodybuilder noemt???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i call it oversize beachboy
en een zeer degelijke en haalbaar doel voor 4 jaar

ben btw niet op nul begonnen
maar over 4 jaar heb ik er een redelijke 6 jaar training achter de rug


Heb jij soms een grote broer die Sannie heet ?

Misschien dat genetisch iets is dan :rolleyes: :D
 
andrew zei:
Ben ik het mee eens, mensen (ik ook) hebben vaak een vertekend beeld van bodybuilding en potentiëel. Het zit er voor 99 van de 100 mensen niet in om ook maar een klein beetje in de buurt van een pro-fysiek te komen. De gasten die hier als beachboy worden neergezet zijn echt wel groot. Ze worden alleen op een bepaalde maniet gefotografeerd waardoor ze meer op een doorsnee iemand lijken, dat is dus absoluut niet zo. Met een beetje fototechniek is van Richard Jones ofzo ook nog wel een "beachboy" te maken.

Helemaal correct, dit is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.

Ga jij jezelf ook fitnessnerdje noemen dan spiertje? Jij bent geen bodybuilder hoor je bent zeker 30kg lichter dan die knakker. :rolleyes:

Trek hem een flits broekje aan, zet hem op het strand en verder niemand op de pic dan lijkt het een beachboy. Ga er maar eens naar staan spiertje, deze gast kan echt wel een B wedstrijd doen hier in Nederland, misschien ook nog wel een plaatsje bij de A veroveren. De enigen op het board hier die ik me voor de geest kan halen die echt aardig wat groter zijn dan die Pasi zijn Jerry, hardgainers en adrbeest. Nog niet 1% van dit board.

No offence ik vergeet ongetwijfeld een paar lui. 4 jaar trainen ja als je een beetje aanleg hebt, en je mag ook wel een paar cycles nemen.
 
Ik vind dat Ahmed Haidar het mooiste fysiek heeft!
 
Back
Naar boven