AndroidHealthClinic

Echt een ultieme grap... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muffe actie.
 
Corazon zei:
Damn wat een mongool is dat...ik vind het jammer dat hij steeds net geen klappen krijgt.


Zal ie wel es krijgen maar dat zenden ze niet uit. ;)
Karma voor de leverancier van meer filmpjes van de miet. :D
 
Misshien had ie die zwartwerkers wel inghuurd om in dat filmpje mee ter spelen.
 
Rebel_x zei:
Misshien had ie die zwartwerkers wel inghuurd om in dat filmpje mee ter spelen.
Ander filmpje gezien? denk niet dat hij mensen inhuurd voor die dingen :D
 
MrJ zei:
Wat mensen hier kennelijk niet inzien is dat deze zwartwerkers wel ervoor zorgen dat keurige legale bouwbedrijfjes ed veel minder klandizie hebben hier door.

Is idd waar, maar die gasten daar willen tenminste nog werken. hier in Nederland beginnen ze te kankeren als de uitkeringen omlaag gaan.
 
Die tweede gaat wel verdomde ver zeg! :o In sommige buurten is het zowieso al onverstandig om je als onbekende of blanke te begeven...maar dan ook nog zo gekleed gaan!??! :rolleyes: :cool:
 
Laatst bewerkt:
Johny zei:
Is idd waar, maar die gasten daar willen tenminste nog werken. hier in Nederland beginnen ze te kankeren als de uitkeringen omlaag gaan.

Ik vind het een typisch kapitalistische gedachte van Mr J.
Wat wil je dat die gasten anders gaan doen?
Beetje plunderen en coke dealen?
En dan met 22 jaar in een bmw rondrijden en mensen uitlachen die aan het werk zijn(ik doel op het gedrag van marrokanen hier)
 
Iguana zei:
Ik vind het een typisch kapitalistische gedachte van Mr J.
Wat wil je dat die gasten anders gaan doen?
Beetje plunderen en coke dealen?
En dan met 22 jaar in een bmw rondrijden en mensen uitlachen die aan het werk zijn(ik doel op het gedrag van marrokanen hier)

In ieder geval niet het brood uit de monden van anderen roven?
 
MrJ zei:
In ieder geval niet het brood uit de monden van anderen roven?


Ok dan roven ze toch gewoon het tasje van een oma af?
Je hebt gelijk het is niet de meest geschikte wijze om te werken maar nog wel 1 van de fatsoenlijkste manieren om aan geld te komen als illegale. ;)
 
qwert55 zei:
Die tweede gaat wel verdomde ver zeg! :o In sommige buurten is het zowieso al onverstandig om je als onbekende of blanke te begeven...maar dan ook nog zo gekleed gaan!??! :rolleyes: :cool:


Haha, ja vooral in de hoods van LA. Vooral de mexicaanse bendes daar terroriseren de straten daar. Maar ook bij de afrikanen speelt hij met zijn leven. Dat tweede filmpje vind ik wel grappig. Maar dan vooral omdat hij zelf enorme risico's neemt.

Hij zal trouwens wel bepaalde blocks ontweken hebben. Kan me niet voorstellen dat je een half uur zo over straat kan lopen en het overleven.
 
Anoniem zei:
Haha, ja vooral in de hoods van LA. Vooral de mexicaanse bendes daar terroriseren de straten daar. Maar ook bij de afrikanen speelt hij met zijn leven. Dat tweede filmpje vind ik wel grappig. Maar dan vooral omdat hij zelf enorme risico's neemt.

Hij zal trouwens wel bepaalde blocks ontweken hebben. Kan me niet voorstellen dat je een half uur zo over straat kan lopen en het overleven.

Denk dat er wel paar mannen klaarstonden om te helpen indien nodig ;)
 
Hahaha ik vind die gozer grappig :D :thumbup:
 
MrJ zei:
In ieder geval niet het brood uit de monden van anderen roven?


door zulke praktijken is koe verplicht aan een lagere prijs te werken :mad:

want anders huren de mensen toch van die zwartwerkers in die het aan een lagere prijs doen .

kwaliteit en garantie is tengenwoordig niks meer waard in deze klote maatschappij
 
Niemand meer filmpjes:D
 
Whahahah super goeie grap, kijk hem lachen.. :roflol: :roflol:


Edit: haha dat 2e filmpje, hij heeft wel lef, eerlijk is eerlijk..
 
Laatst bewerkt:
en terecht bij filmpje 1.

blije illegalen!








wel heerlijke actie :D :D :D
 
:roflol: ik kan wel lachen om die filmpjes eigenlijk
 
Back
Naar boven