AndroidHealthClinic

echt of fake? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.315
Waardering
236
ik heb sustenons van organon in ampullen met een rode en gele ring op de hals zijn kent iemand deze? ook heb ik nog testoviron depot met een groene ring op de hals.
zijn deze bij iemand bekend alvast bedankt voor de reacties
de datums van de testovirons zijn 04-2006 en van de sust 10-2006

groeten C@rp:p
 
hey karperblues,

heb die sustenons ook, komen van portugal maar zijn nep!!
 
**** dat meen je niet he! weet je dat zeker? Nog iemand die deze dingen kent en weet of ze nep zijn?
ze komen inderdaad van portugal de lote nrs van de sustenons zijn:442005 en van de testovirons 14613E en 12595E
hoe nep zijn ze bart? zit er helemnaal nks in of minder gedoseerd graag wat meer info!
alvast bedankt!
 
Ze zijn nep inderdaad.

Let op!
Uit portugal komen momenteel geen sustanons meer simpelweg omdat de apo's en groothandels ze niet meer kunnen leveren. De originele prijs is 2 euro nog wat maar op de fake staat tegenwoordig ook al een bedrag van 5 euro nog wat, dit om hun prijs verder op te drijven!

Zoek een betrouwbare supplier bro....
 
Hoe nep ze zijn weet ik niet maar ik heb van men leverancier 15doosjes gekregen om ze te proberen en dat zegt al genoeg!
1)als je naar de verpakking eens goed kijkt weet je direct welke namaak je hebt,valt echt goed op
2) prijzen staan nog steeds niet in euro en er staan schrijf fouten op de verpakking.

De enige waar je 100procent zeker van bent zijn de belgische voor de rest zou ik me geen ander willen kopen!
 
Bart,

ook de belgische worden nagemaakt, ik weet tenminste 1 supplier die dit uitlevert.

Karachi zijn nog niet nagemaakt dacht ik.
 
Sorry wist dit niet,haal men sustanons altijd bij apotheek,denk dat je nooit zeker bent als je iets op de "zwarte markt" koopt maar van die portugese wist ik het zeker.
 
Ben zelf niet meer zeker dat belgische sustanon nog gemaakt word,als kme niet vergis is dat ook al gedaan.
 
Kun je die bij jullie gewoon in de apotheek halen dan?
 
Kon een apotheek waar ik het een paar keer gekocht heb zonder voorschrift maar daar kon je bijna alles krijgen,heeft dan eens serieuze controle gehad en nu ist niets meer.Kheb wel na lang zoeken een dokter gevonden die me dat wil voorschrijven maar wel in beperkte mate.Nolvadex of chlomid is het enige waar ik echt niet aangeraak.
 
potverdomme dan zullen de tests ook wel nep zijn lekker is dat
 
de tests zijn volgens mij echt kheb een foto gezien van een ampul stestoviron depot en die was precies hetzelfde als die van mij alleen was het lotnr van die van de foto 12595D en bij die van mij 12595E dus dat kan wel eens kloppen ik had bij de tests zowieso het doosje en de bjsluiter en die klopten ook met de nrs en datums op de doosjes dus khoop dat ze echt zijn denk dat het gewoon proberebn word en hopen dat ze echt zijn. kheb er nog tien liggen die echt zijn en tien die (misschien niet) echt zijn dus probeer het gewoon. Als ik een kuur van 8 weken doe pak ik de eerste 2 weken 500 mg van de echte en dan nog 6 weken een ampul van de (zeker weten) echte en een ampul van de (misschien) neppe en dan maar fawachten wat de resultaten zullen zijn heb alleen test en dbol kuur dus het verschil 250 per week of 500 per week zal ik wel moeten merken. misschien dat er nog iemand wat weet over die testovirons??? ze zijn ook van portugal maar dat kan wel kloppen geloof ik want schering in portugal is nog steeds actief dus...............afwachten.
groeten C@rp
 
Can you say Russian Roulette???

Plain stupid bro!

D.W.
 
yeah I know but wathaf#ck..........I saved money to do my cycle got everything in check from clomid to arim from needles to ala and now this shit!!!! wanted to start my cycle in december but that's not possible now! maybe you can help me instead of saying something like that.
the worst thing is not the money allthough thats ****ed up too. the worst thing is I have to postphone my cycle......again because of a cocksucking scammer. I hate those ****ers and will never understand why they ripoff their fellow bodybuilders. Hope I will get my gear before januari so I can start then. Finding another source isn't easy and if you found a newone its another game of russian roulette cause you can get fake again or nothing at all. Hope you bro can help me out with soem pics of fake testoviron or maybe you could help me a bit more????

regards C@rp
 
is er trouwens niet zon testje met in de vreizer leggen dan zou (als het echt was)_ toch een witte troebeling ontstaan of is dit onzin?
 
Testje is onzin geloof me, anders was het wel heel simpel om dat te weten :)
 
susjes

Echte sustanon is te herkennen aan de ampul. Het glas is geheel doorzichtig en de opdruk is lichtgroen. aan de voorkant zie je in de lengte een heel dun streepje zitten. De verpakking komt uit egypte maar het is ingevoerd door oragon een nederlands farmaceutisch bedrijf. Alleen de batches begnnend met 9 bevatten de juiste hoeveelheden actieve stof. De prijs ligt ongeveer op 50 euro per 10 ampullen.
 
ja groeien de sust is zeker weten fake maar over de testoviron twijfel ik nog.
 
Back
Naar boven