AndroidHealthClinic

Echt of nep? Britisch Technology anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne92

Novice
Lid geworden
21 mrt 2016
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
60kg
Vetpercentage
15%
Iemand ervaring met dit product?

foto-1.jpg


foto-2.jpg


foto-3.jpg
 
Wat bedoel je met IG? Denk je dat het echt is?
 
Heb het opgezocht, lijkt qua logo inderdaad op Balkan Pharma. Iemand daar ervaring mee?
 
Je mag niet vragen naar "ervaring". Het gaat hier er om of iets "echt of nep" is.
Iets dat ook redelijk suggestief is natuurlijk met UG gear. Maar dat terzijde.
 
Heb het opgezocht, lijkt qua logo inderdaad op Balkan Pharma. Iemand daar ervaring mee?
Balkan Pharma zijn vierkante tabletten verpakt in blisters en idd met een B en een P maar strakke letters, dus ik zie geen enkele vergelijking.
 
Niemand die me kan vertellen of het dus echt of nep is?
 
'British' my ass. Laten testen, of zelf testen. Waarschijnlijk bevat het winny en minimum oxandrolone.

 
nee niemand dan zou je het moeten laten testen, een gebruikers ervaring mag hier niet genoemt worden

Mag een gebruikers ervaring hier niet genoemt worden?

Of mag een gebruikers ervaring hier niet genoemd worden?

OT:
Ik ken het merk zelf ook niet en, aan je account te zien ben je een vrouw, dan wil je liever geen winny nemen maar dan moet je zeker weten dat het var is.

Groetjes
 
Volgendsmij fake! Mn maatje heeft die volgendsmij laten testen!! als dat degene is die mn maat liet testen zit er win in! Zie hem toevallig vnv in de gym, zal ik m wel eens vragen + testrapport!
 
ik blijf bij echt, maar mag niet over mijn ervaring praten zag ik hier boven ergens staan..!!
 
ik blijf bij echt, maar mag niet over mijn ervaring praten zag ik hier boven ergens staan..!!

Goed gezien. En genoeg oude echt/nep topics bummed nu, daar dienen deze topics niet voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven