XXL Nutrition

Echt of nep (moderator) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Sanca Saxon

Ik plaats een foto inderdaad vanaf google die ik kreeg via insta messanger of ik intresse had.
Wat is hier mis mee? Ik vraag geen gebruikers ervaringen ik vraag heel simpel echt of nep.
Omdat ik het merk niet ken. Moet ik blijkbaar dus eerst gaan kopen en dan erachter komen via het forum dat het nep kan zijn of echt. Maar bij nep centen in de plomp heb gegooid ........
Beetje vaag naar mijn mening.
 
Was deze sectie niet sowieso bedoeld voor Pharma producten ipv allerlei vaag UG spul waar steeds 10 dealers op reageren?
 
Ik reageer sowieso niet op dealers. (Prive)
Genoeg beschikbaar om mij heen. En als er op mijn vorige topic geen slotje was gezet had ik daar de vraag netjes kunnen stellen.

En als dealers een probleem zijn misschien dan de optie tot privé berichten niet geven. (?)
 
REGELS VAN DIT SUB-FORUM: GELIEVE TE LEZEN ALVORENS JE HIER POST

1. Niet vragen naar bronnen/sources/dealers/adressen etc...
2. Geen anabolen of andere illegale middelen aanbieden
3. Niet reageren als je er geen verstand van hebt
4. Geen topics of posts plaatsen die niets te maken hebben met discussie rond echtheid
5. Geen off-topic reacties posten
6. Niet naar foto's hotlinken, altijd de upload functie van het forum gebruiken en alleen eigen foto's plaatsen
7. Geen onduidelijke foto's plaatsen, close up en detail zijn nodig om goed te beoordelen
8. Geen discussie rond UG labs zelf (beperk de discussie tot het product)
9. Geen 'reviews' plaatsen
10. Geen positieve of negatieve reacties over producten of merken, het gaat enkel over echt of nep
Dat is nu eenmaal de regel.
 
Ik reageer sowieso niet op dealers. (Prive)
Genoeg beschikbaar om mij heen. En als er op mijn vorige topic geen slotje was gezet had ik daar de vraag netjes kunnen stellen.

En als dealers een probleem zijn misschien dan de optie tot privé berichten niet geven. (?)
Waarom koop je dan een onbekend merk als er ''zoveel'' beschikbaar is om je heen?
 
Waarom koop je dan een onbekend merk als er ''zoveel'' beschikbaar is om je heen?

True.
Ok was meer een geval dat ik wat andere zaken geregeld had voor iemand en in ruil daarvoor werd dit gestuurd naar me via dm Instagram of ik ze wilde hebben een paar.. Vandaar mijn vraag hier voordat ik er ja op zou zeggen. Of nee ;)
En ik snap die regel niet. Kan iemand hem onderbouwen?
 
Dat is nu eenmaal de regel.

Dat is nu eenmaal de regel, en regels kunnen soms ook de plank mis slaan in sommige gevallen.
Mag ik vragen of je hem kunt onderbouwen ipv :
Dat is nou eenmaal.......
 
Dat is nu eenmaal de regel, en regels kunnen soms ook de plank mis slaan in sommige gevallen.
Mag ik vragen of je hem kunt onderbouwen ipv :
Dat is nou eenmaal.......

Gewoon eigen foto’s maken aangezien hebt product kan afwijken van je Google foto’s . Denk hier aan meiden met Snapchat filter die dragen ze in het echt ook niet ... (catfish)
 
Dat is nu eenmaal de regel, en regels kunnen soms ook de plank mis slaan in sommige gevallen.
Mag ik vragen of je hem kunt onderbouwen ipv :
Dat is nou eenmaal.......
In dit geval is het nu eenmaal zo. Die regels waren er lang voordat ik moderator ben geworden.
Als de regels je niet aanstaan kun je altijd uitloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven