XXL Nutrition

Echt of nep UP

Bezoekers in dit topic

ozgur38

Novice
Lid geworden
11 sep 2021
Berichten
18
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
19%
Ik heb van 2 verschillende plekken UP gekocht en de stikkers zien er net iets anders eruit. Zijn dit wel de echte?
511A7AFA-8432-4F92-9C1E-D9D21C094AA7.jpeg
 

Bijlagen

  • 4F8799E9-D50B-4000-B9F4-322D5A7C1A48.jpeg
    4F8799E9-D50B-4000-B9F4-322D5A7C1A48.jpeg
    316,8 KB · Weergaven: 102
Lijkt me legit, misschien van een verschillende batch. Heb je je verpakking nog om te checken? Af en toe worden er wel eens aanpassingen gedaan van het etiket bij productie.

Tenzij er ook een significant kleur verschil inzit maar op de foto vind ik het gelijken.

edit: Ik vind wel enkel vials met groot lettertype terug momenteel (zoals de linkse vial).
 
Lijkt me legit, misschien van een verschillende batch. Heb je je verpakking nog om te checken? Af en toe worden er wel eens aanpassingen gedaan van het etiket bij productie.

Tenzij er ook een significant kleur verschil inzit maar op de foto vind ik het gelijken.

op de 2e foto kun je kleurverschil wel zien. De blauwe kleur. Ik heb ook een foto van de doosje.
image.jpg

Op deze foto de kleurverschil, bij eentje is t lichter dan andere de blauwe kleur en de letters deca bij eentje groter.

image.jpg
 
Dat zijn verpakkingen van Test-e je vials zijn Deca :p..vind overigens enkel die met de grote letters terug.
 
Dat zijn verpakkingen van Test-e je vials zijn Deca :p..vind overigens enkel die met de grote letters terug.
Nee klopt ik heb ook van deca de verpakking alleen foto gemaakt van test doosje. De inhoud klopt wel.
 
Deze zijn allebei real!

Met de kleinere letters is de nieuwe verpakking van UP.
 
Back
Naar boven