AndroidHealthClinic

Echt vreemde mensen...

Bezoekers in dit topic

CoD

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
13.610
Waardering
446
Er is op rtl 4 nu een programma op t.v. met echt vreemde mensen :S; Deze mensen hebben zich helemaal als dier laten transformeren. Tattoo's over hun hele lichaam, tong/gebit laten veranderen. (tong gespleten e.d., gebit helemaal gespitst)

Nog meer mensen die dit aan het kijken zijn ?
 
Jep, helemaal leip die gasten.
Die gast met die snorharen....

Ik denk niet dat die ooit nog aan een baan komen waar een soort van een representatief uiterlijk van belang is....
 
Het is idd iets heeel raar...
Maar zij kunnen dan ronnie een beest vinden hehe :D
 
Heb dit al eens eerder gezien was er ook 1 geloof ik die als hagedis door het leven ging. Een echte freakshow :D
 
Kan je letterlijk een Shredded beast zijn.
 
b...e...l...a...c...h...e..l..i...j...k !!!!!

... en nog lelijk ook.
 
heb dat eens een tijd geleden op telefacts zomer gezien

raar maar ze doen niemand kwaad
 
Mooie uitspraak "Ik ben het bewijs voor iedereen die me ziet dat ook het onmogelijke mogelijk is"
 
Kazz Unit zei:
Het is idd iets heeel raar...
Maar zij kunnen dan ronnie een beest vinden hehe :D

Ronnie wil toch ook een gorilla zijn
 
Was een tijdje geleden ook zoiets op tv. Toen interviewden ze de luipaard-man. Soort van kluizenaar die helemaal onder de tatoe's zat. Beetje vreemde snuiter maar voor de rest prima kerel geloof ik.
 
Echt ****ing mongolen, WTF is er mis gegaan in hun jeugd/leven dat je je eigen zo toetakeld :eek: :eek:
 
Gisteren zag je de hagedisman die in een restaurant ging eten. echt IEDEREEN keek hem gewoon aan.

Ik hoop voor deze mensen echt dat ze hier nooit spijt van gaan krijgen. Mochten ze dit wel ooit krijgen, dan gaan ze zeer zeker depressief worden.
 
Back
Naar boven