AndroidHealthClinic

Echte of neppe oxymethlone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

theironrock

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Hallo had gisteren een discusie met men maat over een potje oxymethalone dat hij gebruikt ,, hij zegt echt en ik zei natuurlijk nep
waarom ik nep zeg is omdat ik het zelfde soort al eerder heb gebruikt en denk niet dat op een jaar zoveel al verandert kan zijn en resultaten heeft hij er nog niet bereikt , maar waar zouden ze het beter weten dan hier , dus vraag ik het even het gaat om oxymethalone 25 mg blanco pillen hij neemt er 6a8 per dag en heeft het voor .... aangekocht in limburg dat was het zo een beetje , wie kan me helpen gelieve snel te reageren
nep of echt

Photo0338.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@TS kan je eventueel een betere foto maken.
Zo op het zicht lijken ze gewoon REAL.

Maar de foto is echt zo wazig dat de details niet goed te zien zijn.
 
Zal morgen een camera fixen want betere foto's dan deze heb ik niet kunnen maken ,
indien je hier wat aan hebt , er sta op genoteerd

100tabs25mg,keep out of reach of children ,keep at roomtemperature
euro pharmaceuticals. inc.
sealed for ure protection , exp date

ik dacht dat het fake was omdat het blanco tabs zijn , en de vorige dat ik had stond een logo op

grtzz
 
gewoon je camera op close-up mode zetten man.. of macro
zelfs telefoons hebben die functie tegenwoordig
 
ziet er gewoon EP uit, dus echt. ik stel me wel vragen bij "6 à 8 tabs/dag" - das 150 tot 200mg oxy per dag???
moet ie zeker blijven doen, komt helemaal goed.
 
Is echt, bij EP staat er geen logo op de tabs.
Was het potje gesloten?
ja was gesloten , dit was het antwoord dat ik zocht

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

ziet er gewoon EP uit, dus echt. ik stel me wel vragen bij "6 à 8 tabs/dag" - das 150 tot 200mg oxy per dag???
moet ie zeker blijven doen, komt helemaal goed.
Was dat sarcastisch bedoelt ?
 
200mg Oxy lijkt me een beetje te veel van het goede.. of vind jezelf van niet..?
 
EP is echt ze maaken geen Fake van UG labs. weinig winst.
 
Post eens een foto van de pillen zelf, deze pot is nog geseald dicht. als je verhaal klopt van 6-8 tabs is er wel iets mis mee.
 
topic is bijna 2 maand oud manne...pillen zijn vast alang op :D
 
ziet er gewoon EP uit, dus echt. ik stel me wel vragen bij "6 à 8 tabs/dag" - das 150 tot 200mg oxy per dag???
moet ie zeker blijven doen, komt helemaal goed.

zou je met iran hormone is moeten doen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven