XXL Nutrition

Echte vrienden

Bezoekers in dit topic

Soms heb je vrienden en na een tijdje ben je uit elkaar gegroeid.
Sociale situaties en interesses veranderen nu eenmaal, dat is wat mensen bij elkaar brengt.
Net zoals je "vrienden" op de lagere school.
Daarnaast heb je een paar echte vrienden door dik en dun (paar is nog veel).
Dat zijn ook degenen waar je ruzie mee kan hebben en het later uit komen praten.
Verder heb je al snel een zooi kennissen die je wel als soort van vrienden kunt beschouwen maar waarvan je weet dat je wat hen betreft de term vriendschap niet heel serieus moet nemen (meestal vrienden van vrienden).
 
Lol @ topic, ben ik op ellegirl forum beland?
 
OP is koos friendloos
 
Maarr imo ben ik dat niet. Ik woon in een dorp maar kom uit A'dam en ben dan ook een "echte" amsterdammer, gewoon wat praatjes en geinen. Niks overal bovenuit schreeuwen of de grote macho uithangen.

Zijn gewoon en beetje boeren hier denk.

Heb precies hetzelfde.


Woon nu ook in een boer dorp (inmiddels 5 jaar)
En daarvoor in Amsterdam Zuidoost gewoond (Holendrecht)

Tis gewoon een groot verschil in mentaliteit.
Boeren zijn een stuk lomper.
 
Bij mij heeft m'n ex de vriendschap tussen mn beste maat naar de kloten geholpen.. leuk die vrouwen..
 
Heb eigenlijk geen echte vrienden meer.

Wel veel leuke kenissen, dus als ik wat wil doen, komt dat altijd wel goed. Meer heb je eigenlijk niet nodig toch!

Had een beste vriendin, zoeen die je maanden niet kon zien en dat t toch goed was. Die je echt alles kon vertellen, en waar ik zoveel mee meegemaakt had. En opeens was het over. Alles moest van mij komen, ze zei afspraken af. Uiteindelijk alle banden verbroken omdat ze mn afstudeerfeest 'vergeten' was en er niet eens een felicitatie vanaf kon.
Wel echt kapot van geweest :( Voelt gewoon alsof je gedumpt wordt.

Verder vertrouw ik vrouwen niet zo, en mannen ontmoet je toch meestal omdat ze iets van je willen of een vriend van jouw vriend zijn. Denk niet dat ik ooit nog 'beste' vrienden ga krijgen.

Ik heb ook 1 beste vriend die ik al 12 jaar ken en het is precies zoals met jou. Ga je uit, kijk je er de hele week naar uit, ben je je al aan het omkleden en dan wordt je 2 uur voor tijd gebeld : Ik kom niet man, ik ben moe, en jaahhh dit en dat. En als ik hem gewoon niet bel dan spreek ik hem weken niet tot ik hem weer bel. Jammer maar ik ga er geen energie meer insteken.
Je voelt je gewoon veraden.


Ik snap zoizo niet waarom iedereen om mij heen zo'n mietje aan het worden is. Als iemand mij belt van ga je morge mee uit, lekker zuipen en ouwehoeren dan is het voor mij geen probleem. Bijna iedereen om mij heen doet ****ing moeilijk en uiteindelijk wordt je afgebeld. Je moet nog net geen afspraak maken lijkt het wel:p

Nee neem dan vroeger;)
 
Ik snap zoizo niet waarom iedereen om mij heen zo'n mietje aan het worden is. Als iemand mij belt van ga je morge mee uit, lekker zuipen en ouwehoeren dan is het voor mij geen probleem. Bijna iedereen om mij heen doet ****ing moeilijk en uiteindelijk wordt je afgebeld. Je moet nog net geen afspraak maken lijkt het wel:p

Nee neem dan vroeger;)

Dit! Thank you! waarom gedragen zoveel mensen zich nu al alsof ze in een bejaardencentrum wonen??
Ben moe... Heb gewerkt (oh en ik niet??) **** that!

(Nee ben niet gefrustreerd :D)
 
Zelf wel gemerkt dat je er vaak helemaal alleen voor staat toen ik laatst een tijd ziek ben geweest. Heb toen zelf niet veel ondernomen om in contact te blijven of dingen te gaan doen, had daar ook niet echt behoefte aan. Echter ook helemaal niks gehoord van anderen, zelfs niet af en toe een appje hoe het met me ging. Dan weet je ook meteen aan wie je wat hebt. ;)
 
heb 3 beste vrienden...stuk of 5 hele goeie vrienden, en n hele hoop 'vrienden'
 
Je leert mensen ook kennen in slechte periodes, that's one of the lessons life teaches you.
 
Klinkt misschien raar, maar ik denk ook dat het te maken heeft met de plek waar je woont.
Ik woon in Zuid-Holland, waar het heel normaal is dat je elkaar laat vallen, op het moment dat je het te heet onder je voeten word.
Vroeger scheen alles anders te zijn, toen stonden ze nog "schouder aan schouder", nu praten ze achter je rug om.
Zit zelf in een lastige leeftijdscatogorie, 16 jaar.
Je kan kiezen tussen 2 groeperingen, de "coole" jongens, die zichzelf hoor stoer vinden en het stoer vinden om elkaar de slechtste verwensingen te doen, en de groep waar jij je niet lekker in voelt, puur om geestelijke ontwilling waarin sommige zwaar achterlopen.
Ik heb in ieder geval geen echte vrienden, wel mensen waar ik soms wel is een film mee ga kijken, of een avondje gezellig praten, maar achter je rug om laten ze je stuk voor stuk vallen.

Volgensmij zijn de mensen in België/Friesland een stuk gemoedelijker.
 
Paar echte vrienden, voor de rest tientallen kennissen ;)
 
Bij mij heeft m'n ex de vriendschap tussen mn beste maat naar de kloten geholpen.. leuk die vrouwen..

als jullie echt goede vrienden waren geweest had je ex daar niet de mogelijkheid voor gehad om dit te doen, wss heeft dus je vriend met zijn zwakke karakter een stap genomen richting haar die jullie vriendschap verbroken heeft.
 
Heb maar 1 vriend. Het is wel een goede vriend, de beste vriend.
 
Da bin geen vrindn

gronings of drenths?
OT:
volg deze test:
1. zijn je vrienden van die bèta homo's die jouw alphaheid stumperig vinden en denken dat je traint omdat je onzeker bent?

Nee: Zoek andere vrienden
Ja: Paal hun (ex-)vriendinnen voor hun neus en zoek dan andere vrienden
 
Back
Naar boven