AndroidHealthClinic

Echte vrienden

Bezoekers in dit topic

Bij echte vrienden mag je poepen met de deur open en lachen ze als je niet doortrekt
 
heb 5 maten die ik wel echt als goede vrienden beschouw. chill daar elke week wel mee en we hebben het over alles. meer dan een aantal goede vrienden heb je IMO ook niet nodig.

je hebt ook heel vaak mensen die honderden mensen een beetje kennen maar 0 echte vrienden hebben waar ze dingen mee delen.

je verhaal in de openings post geeft al meteen aan dat het geen echte vrienden zijn sorry
 
I know that feel bro. Dat heb ik ook bij mijn huidige vriendengroep. In mijn huidige vriendengroep zit naar mijn idee slechts 1 ECHTE vriend van me. In die groep voel ik me ook wat buitengesloten en ik voel me gewoon niet echt comfortabel. Gelukkig heb ik nog 2 andere ECHTE vrienden en daar ga ik dan meestal mee chillen. Bij hun voel ik me wel helemaal op me gemak en voel ik me gewoon geaccepteerd. Verder heb ik ook nog 1 ECHTE vriend die bij me in de klas zit en waar ik regelmatig mee opstap ga. Met mijn huidige vriendengroep ga ik ondertussen bijna nooit meer opstap. Sowieso hebben hun een ander idee van een avondje uit dan mij. Zij halen voldoening uit de hele avond aan de bar/een tafel te gaan zitten zuipen en ik wil zo af en toe een chick approachen/een beetje gek doen op de dansvloer/gewoon een beetje lol hebben met maten. Dus een tip: zoek gewoon andere vrienden/andere vriendengroep.

Ja echt een k*t gevoel brah. Maar weetje ik ben bijna 22, en nieuwe vrienden vinden gaat dan denk ik wat moeilijker al als bijv. 16 ofzo zijn.

Op je 22e moet je toch vrienden hebben waar je de rest van leven mee doorgaat.
 
Ja echt een k*t gevoel brah. Maar weetje ik ben bijna 22, en nieuwe vrienden vinden gaat dan denk ik wat moeilijker al als bijv. 16 ofzo zijn.

Op je 22e moet je toch vrienden hebben waar je de rest van leven mee doorgaat.

dont be like that brah. Als je jezelf al vastpint kom je nergens.
Zat mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn beste bro atm heb ik vorig jaar in de sportschool leren kennen en das nu een huisgenoot van me.
 
barbell-for-web.jpg


enige vriend die je nodig hebt :fa:
 
dont be like that brah. Als je jezelf al vastpint kom je nergens.
Zat mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn beste bro atm heb ik vorig jaar in de sportschool leren kennen en das nu een huisgenoot van me.

Mark zekers :roflol:
 
Zoek een tripbussy. Mdma bouwt banden brah!
Inderdaad, drugs hebben echt een gigantische potentie om mensen gelijk een heel stuk hechter te maken. Misschien een tip, probeer aan je zelfverzekerdheid (inner game) te werken, en je zo open mogelijk tegen mensen op te stellen.
 
Ja echt een k*t gevoel brah. Maar weetje ik ben bijna 22, en nieuwe vrienden vinden gaat dan denk ik wat moeilijker al als bijv. 16 ofzo zijn.

Op je 22e moet je toch vrienden hebben waar je de rest van leven mee doorgaat.

het is nooit te laat om vrienden te maken man. je maakt vanzelf nieuwe vrienden doordat je elke keer weer nieuwe mensen ontmoet. zit je nog op school? dat is natuurlijk sowieso al een goede plek om nieuwe bro's te ontmoeten. al is de kans natuurlijk wel groot dat ze wat verder weg wonen als je op hbo zit ofzo....
 
Ja echt een k*t gevoel brah. Maar weetje ik ben bijna 22, en nieuwe vrienden vinden gaat dan denk ik wat moeilijker al als bijv. 16 ofzo zijn.

Op je 22e moet je toch vrienden hebben waar je de rest van leven mee doorgaat.

ga op een teamsport, bind je vanzelf een band mee op, of doe iets anders met teamwork
 
Inderdaad, drugs hebben echt een gigantische potentie om mensen gelijk een heel stuk hechter te maken. Misschien een tip, probeer aan je zelfverzekerdheid (inner game) te werken, en je zo open mogelijk tegen mensen op te stellen.

not sure if srs, but i was!
 
het is nooit te laat om vrienden te maken man. je maakt vanzelf nieuwe vrienden doordat je elke keer weer nieuwe mensen ontmoet. zit je nog op school? dat is natuurlijk sowieso al een goede plek om nieuwe bro's te ontmoeten. al is de kans natuurlijk wel groot dat ze wat verder weg wonen als je op hbo zit ofzo....

Nee ben al afgestudeerd en werk zoekende nu, kom weinig buiten de deur op de gym na.
 
"The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds."
 
knowthatfeel.jpg

Zou met 2 vrienden uitgaan vanavond. Weer een tijdje geleden.

Eentje heeft op het laatste moment afgebeld omdat ie geen zin meer had (heeft gewerkt + slechte weer)
Andere laat niets meer van zich horen, geen idee waarom.
 
Back
Naar boven