XXL Nutrition

Echte vrienden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede vrienden zijn bij mij ook op één hand te tellen. Overigens spreek/zie ik er twee niet vaak, maar zodra we weer bij elkaar zijn, is het alsof we elkaar gister voor het laatste gesproken hebben.
 
Ik heb enkel een hoop kennissen.
 
Heb 3 kernvrienden, dan een stuk of 5 die daar net buiten liggen. Die 3 zou ik alles kunnen vertellen. Zal ik nooit snel doen, maar mocht het nodig zijn, die 3 zijn goed. Die gasten kunnen ook alles aan mij vragen mochten ze ooit in de shit zitten.

Verder heb ik veel kennissen. Maar die staan op een heel ander niveau. Denk daarbij op maatjes van de sportschool, voetbal, werk, stappen.
Mensen die ik gewoon goed mag, maar niet zie als echte vrienden.
Weet wel sinds dat ik kinderen heb, daar ook minder waarde aan hecht. Je ziet iedereen toch wat minder, maar echte vrienden maakt dat ook niks uit. Als je elkaar wel ziet, moet het gewoon goed zijn.
 
Gewoon een kwestie van beter je vrienden uitkiezen.
 
Heb 3 kernvrienden, dan een stuk of 5 die daar net buiten liggen. Die 3 zou ik alles kunnen vertellen. Zal ik nooit snel doen, maar mocht het nodig zijn, die 3 zijn goed. Die gasten kunnen ook alles aan mij vragen mochten ze ooit in de shit zitten.

Verder heb ik veel kennissen. Maar die staan op een heel ander niveau. Denk daarbij op maatjes van de sportschool, voetbal, werk, stappen.
Mensen die ik gewoon goed mag, maar niet zie als echte vrienden.
Weet wel sinds dat ik kinderen heb, daar ook minder waarde aan hecht. Je ziet iedereen toch wat minder, maar echte vrienden maakt dat ook niks uit. Als je elkaar wel ziet, moet het gewoon goed zijn.

Yep, sta ik achter. Ik kan die van mij tellen op mn hand en dat zullen er niet meer dan 2 zijn. Heb wel meerdere vrienden maar over de jaren kom je er wel achter op welke je echt kan bouwen. Geleidelijk zullen contacten toch verwateren, daar kom je niet onderuit maar zodra je iemand weer ziet kom je er snel achter of het weer van ouds is of niet. Gelukkig heb ik zulke mensen. Dus OP.. Hou het bij je echte matties, ga met hun wat doen en maak geleidelijk de groep groter met nieuwe mensen. :)
 
Heb eigenlijk geen echte vrienden meer.

Wel veel leuke kenissen, dus als ik wat wil doen, komt dat altijd wel goed. Meer heb je eigenlijk niet nodig toch!

Had een beste vriendin, zoeen die je maanden niet kon zien en dat t toch goed was. Die je echt alles kon vertellen, en waar ik zoveel mee meegemaakt had. En opeens was het over. Alles moest van mij komen, ze zei afspraken af. Uiteindelijk alle banden verbroken omdat ze mn afstudeerfeest 'vergeten' was en er niet eens een felicitatie vanaf kon.
Wel echt kapot van geweest :( Voelt gewoon alsof je gedumpt wordt.

Verder vertrouw ik vrouwen niet zo, en mannen ontmoet je toch meestal omdat ze iets van je willen of een vriend van jouw vriend zijn. Denk niet dat ik ooit nog 'beste' vrienden ga krijgen.
 
Yep, sta ik achter. Ik kan die van mij tellen op mn hand en dat zullen er niet meer dan 2 zijn. Heb wel meerdere vrienden maar over de jaren kom je er wel achter op welke je echt kan bouwen. Geleidelijk zullen contacten toch verwateren, daar kom je niet onderuit maar zodra je iemand weer ziet kom je er snel achter of het weer van ouds is of niet. Gelukkig heb ik zulke mensen. Dus OP.. Hou het bij je echte matties, ga met hun wat doen en maak geleidelijk de groep groter met nieuwe mensen. :)

Ik heb één misschien twee echte vrienden, maar eentje waarvan ik zeker weet heeft sinds een half jaar een vriendin dus die zie ik veel minder als voorheen. Maar als ik hem zie is het altijd goed.

Voor de rest veel kennissen van de gym, misschien eens kijken of ik met een paar van hun kan stappen.


Topic loopt trouwens als een trein, veel :fa: hier:(?!
 
Haha heeft toch niks met forever alone te maken, zo van zelfsprekend zijn "echte vrienden" niet. Heb ook meer kennissen dan vrienden, vind het wel prima :)
 
"Vrienden" zijn overrated.

Echte vrienden zijn zeldzaam. Het feit dat ze jou niet vragen voor hun voordrinkparty zou ik gewoon zien als een compliment.

En als ze zich ergeren aan jouw macho-gedrag wil je daar toch geen vriend mee zijn.. Ze geven zo al meteen de indruk dat er iets verkeerd met je is. :)
 
Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd echte vrienden, die zijn op 1 hand te tellen. En die hoef je ook niet elke week te zien, maar daar weet je gewoon van dat als je ze echt nodig hebt dat ze er zijn. En andersom
 
Corleoné is mijn vriend, zijn ehre is treue.
 
Back
Naar boven