Fitness Seller

[Ecto] 1 year 4 months transformation

Bezoekers in dit topic

inspirasn

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2016
Berichten
76
Waardering
92
Lengte
1m68
Massa
61kg
Vetpercentage
6%
Eerste foto was genomen op 17-09-2014 nadat ik terug kwam van een half jaartje in Tokyo. (Als ik geheel stop met trainen voor ongeveer een jaar dan veranderd mijn lichaam langzamerhand weer naar zijn staat in de eerste foto.)

Vrij ongezond geleefd met een negatieve mindset dus toen ik terug kwam uit Japan besloot ik dat het nodig was om een positieve verandering in mijn lifestyle aan te nemen, en ben ik eindelijk gestopt met roken. Tegelijkertijd direct begonnen met trainen en dit keer wel met kennis omtrent voeding (Voorheen in 2010 al eens een topic gemaakt met progressie foto's, maar ik wist toen niks af van voeding dus bleef ik vrij mager).

De afgelopen 1 jaar en 4 maanden samengevat:

7 maanden dirty bulk +/- 3 keer per week (17 sept 2014 - 12 April 2015): 59kg naar 72kg [20%+ bodyfat]
8 maanden cut 4/5 keer per week (12 April 2015 - 12 Dec 2015): 72kg naar 63kg [8/9% bodyfat]
En nu weer sinds een maandje aan het bulken.

Voor degene die geïnteresseerd zijn in de tussentijdse progressie foto's gedurende de afgelopen 1 jaar en 4 maanden kun je die eventueel vinden op mijn Facebook pagina waar ik mijn progressie bijhoudt: http://facebook.com/inspirasn

Current strength stats (1RM):

Squat: 140kg / 309lb
Benchpress: 107.5kg / 237lb
Deadlift: 180kg / 397lb (@ 66kg / 145lb bodyweight)

3cD2GiO.jpg


4Ja2Jr1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeer nette krachtstats voor 65 kg te wegen, man! Hoe lang ben je eigenlijk en hoe groot zijn je armen?
 
Nette kracht stats inderdaad. Keep on going!
 
Nice krachtstats
 
Nette stats en dikke armen!
Is er een reden dat je je VP zo hoog hebt laten oplopen?
 
Net man, hoe voelde je je op die 20%?
 
Zeer nette krachtstats voor 65 kg te wegen, man! Hoe lang ben je eigenlijk en hoe groot zijn je armen?

Ik ben 168cm. Armen zijn momenteel 38 cm links / 39 cm rechts. Chest omvang ongeveer 103cm.

Nette stats en dikke armen!
Is er een reden dat je je VP zo hoog hebt laten oplopen?

Gezien ik vroeger altijd een hardgainer was geweest die bijna niks at en erg moeilijk aankwam wilde ik graag voor de verandering een lange bulk doen. Afvallen / droog trainen is voor mij een eitje.

Net man, hoe voelde je je op die 20%?

Wel prima wat betreft trainen, maar minder efficient met cardio.

Beetje een late reactie, maar even een update :):

In de tussentijd heb ik voornamelijk mini bulks en mini cuts gedaan (van 63kg naar 67/68kg, weer naar de 64kg, dan weer naar 67kg, etc.)
Op een gegeven moment naar de 8% ge cut (ongeveer 63kg lichaamsgewicht), en daar was ik vrij lang mee bezig om dat te behalen.

Ik ben toen vervolgens een heel jaar rond de 8/9% lichaamsvet gebleven wat voor mij vrij makkelijk is om te behouden (maar ik sport dan ook bijna iedere dag).



Sinds Oktober 2017 mezelf ge pushed om eindelijk weer eens een wat langere bulkperiode aan te gaan. Sinds Oktober ben ik van 64kg naar 68kg gegaan, en blijf nu al een tijdje rond de 68kg hangen maar mijn uiteindelijke doel is om de 75kg te behalen om vervolgens weer te cutten naar de 8%.

Stats momenteel:

Lengte: 168cm
Gewicht: 68kg

Deadlift 1RM: 200kg beltless (maar voelde alsof er wel meer in zat) / 190kg beltless 4 reps.
Benchpress 1RM: 130kg.
Squat 1RM: geen idee, maar ik train met ongeveer 100kg 10 reps, 120kg 5-6 reps.





A2.JPG


2017-09-07 03.13.02.jpg


A16B9B82-134B-49DF-94AA-37FBA4621130.JPG


Edit: new bench PR 130kg at 72kg


Om mijn hele progressie (en toekomstige progressie) te volgen:

John Yeh (@jyendurance) • Instagram photos and videos
John Yeh
 
Laatst bewerkt:
Netjes man, hoe oud ben je eigenlijk momenteel?
 
Back
Naar boven