MuscleMeat

Ecto 2003 -> 2009

Bezoekers in dit topic

Onypop

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
9
Waardering
0
Hallo, ik ben al een tijdje ingeschreven op dit forum dus het word is tijd om ook mijn foto's te posten. Ik heb hooguit 1,5 jaar getraind bij elkaar. Maar goed, hier is het resultaat.

2003:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2009:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet nog een keer een goede foto van voren nemen. Maar zoals ik al zei; ik heb op zich weinig getraint en als ik trainde was mijn voeding niet goed.

Maar goed. Laat maar weten wat je ervan vind.
 
zonde van je tijd man je kon net zoo goed niet trainen
 
er is zeker vooruitgang te zien, maar zoals je zelf al zegt voeding heb je te weinig aan gedacht.
dus het is goed dat er vooruitgang is maar als ik naar de tijd kijk(6 jaar) is dat wel weinig
 
6 jaar tijd, ik verwachtte een beest op de pic van 2009. Helaas heb je er dus maar 1,5 van getrained. Maar ook voor 1,5 jaar vind ik het tegenvallen
 
wat een tegenvaller.... jammer:(


zit wel progressie in.. maar dat had je denk ook met 4 maanden kunnen bereiken
 
jammer man,
trouwens plus punten voor de eerlijkheid, vaak word er dan gezegt ik train 2 maanden
 
ach niet iedereen heeft de tijd/discipline of ambities om een beest te worden.
Je hebt nu een gewoon fysiek. maar iig niet zo'n skinny ecto als je before foto;)

Ik had inderdaad een beest verwacht aangezien ik er (ook) vanuit ging dat je 6 jaren had geknalt ;)
 
wat een tegenvaller.... jammer:(


zit wel progressie in.. maar dat had je denk ook met 4 maanden kunnen bereiken
Inderdaad. Maar vaak ontbreekt de motivatie bij.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Ik had inderdaad een beest verwacht aangezien ik er (ook) vanuit ging dat je 6 jaren had geknalt ;)
Was dat maar zo. Maar ik had de kennis, ambitie en de tijd er niet voor.
 
Epic, meer chocolademelk mijn beste jongen.
 
Oke???? grapje zeker?
 
nette fysiek gast, je bent goed gegained!
 
hahaha wat is dit man .... hij is niet bij gekomen door de training er zit 6 ****ing jaar tussen hij was 14 in de begin pic en 20 op de laatste ... dit is gwn resultaat van je puberteit dat je hier showed
 
Wat is het nut van dit topic?
 
beetje nutteloos ... ben je zelf blij met je progressie ofzo ?
 
dit is gewoon zonde van je tijd! of je gaat ervoor of je zoekt een andere hobby
als je nou die 6 jaar serieus met je sport bezig was geweest stond je er nu waarschijnlijk goed bij. erg jammer dit
 
Erg jammer, je had veel eerder je foto's moeten posten...
 
Je bent 6 jaar ouder geworden, nice! Ga zo door!
 
beetje nutteloos ... ben je zelf blij met je progressie ofzo ?
Absoluut niet! Ik probeer ook niet te doen of ik wat voorstel ofzo. Ik was gewoon nieuwsgierig naar jullie reacties.
 
Back
Naar boven