XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wow man, wat een calorieen. Dat zal best proppen zijn, blijft raar dat er zo'n verschil tussen mensen zit....
Veel proppen en heel veel plannen…
 
Bench
70x5
75x5
77,5x5
77,5x5
75x4
50x10
40x20

Machine rows, plate loaded, totale gewicht
40x20
80x10
90x10
100x10
110x10

DB Schouder press
20x12
20x10
20x8

Lat pulldown
4x10-15

Incline DB Press
4x10-15

Biceps + Triceps
 
BW was vanochtend 92,2 > gisteravond laat nog pizza gehad dus waarschijnlijk daardoor wat extra vocht aangezet. Maar, conclusie, gaat de goede kant op, hopen ergens volgend jaar de 100 aan te tikken :).
 
Deadlift, sumo
100x5
120x3
140x3
150x1
160x1 (vanaf hier met riem)
170x1
180x1
150x3

Paused squats
3x5x70
Squats
2x10x70

Close grip bench + facepulls
5x10x50 + 5x10x??

Leg Press
100x20
150x12
175x12
200x12
200x12
200x12


Note: al tijden niet zwaar gedeadlift, 1-2 weken terug een keer een setje met 140 (voor 5) en that’s it. Sinds de hele sleur van lockdown -> Pfeiffer -> Corona niet meer op dit gewicht (180) geweest, dus erg tevreden. 200 coming soon.
 
Laatst bewerkt:
Gym was verschrikkelijk druk dus maar weer een freestyle training

Pullups
6-5-4

OHP
30x5
40x3
45x3
50x3
55x3
60x1
50x5
50x5
50x5

Lat machine plate loaded
40x15
80x10
80x10
80x10
40x15

Incline BB Press
40x12
50x12
50x12
50x12

BB Row, onderhands
40x12
40x12
40x12

Decline BB Press, nog nooit gedaan, maar alles was bezet, puur uit nood dit :roflol:
40x15 > voel er echt niks van, zo een setje andere grip breedte proberen
40x15 > meh, 10x niks

Biceps + Triceps
 
Laatst bewerkt:
dat is jammer, blijft het de hele avond meestal druk, of wisselt dat erg?
Beide gyms die in de buurt zitten zijn meestal redelijk druk. Alleen op de zaterdagen, wanneer ik bij Northside train, heb ik alle tijd en ruimte om m’n ding te doen. Train heel af en toe ook nog wel eens aan de andere kant van het land, daar is het ook goed te doen. Groningen is gewoon drama, te weinig ruimte voor te veel studenten.
 
Beide gyms die in de buurt zitten zijn meestal redelijk druk. Alleen op de zaterdagen, wanneer ik bij Northside train, heb ik alle tijd en ruimte om m’n ding te doen. Train heel af en toe ook nog wel eens aan de andere kant van het land, daar is het ook goed te doen. Groningen is gewoon drama, te weinig ruimte voor te veel studenten.
Veel studenten? O dan moet je om 08.00 's ochtends gaan trainen :trollface:
 
Hallo ik leef nog

Momenteel weer eens ziek op bed, voor de zoveelste keer. Afgelopen dinsdag maar weer eens naar buiten gegaan, avondje de stad in. Klein griepje meegepakt, beetje koorts, keelpijn, je kent het wel.

Ik denk dat na een jaar binnen zitten, Pfeiffer én corona mijn weerstand simpelweg helemaal nergens meer tegen opgewassen is. Wordt na het minste of geringste al ziek.

Nu de hele dag op bed liggen, veel fruit en groenten eten en proberen fit te worden voor ADE :roflol:.

Qua voeding doe ik er in ieder geval alles aan om zo weinig mogelijk massa te verliezen, ik kom in ieder geval aan mijn cals (met dank aan poffertjes, Nutella en ijs).
 
Laatst bewerkt:
Nu de hele dag op bed liggen, veel fruit en groenten eten en proberen fit te worden voor ADE :roflol:.
Je kan beter veel fruit en groenten eten op de dagen dat je NIET ziek bent :P
Beterschap Jes!
 
Je kan beter veel fruit en groenten eten op de dagen dat je NIET ziek bent :P
Beterschap Jes!

Dan eet hij amper groente en fruit.

Dit, niet alleen voor ADE, maar vooral in het algemeen.
Thanks :).

So far so good, 2 kilootjes afgevallen maar dat zal vooral vocht zijn (hoop ik). Kan nog niet veel voedsel binnenhouden, maar er zit verbetering in. Nog maar even rustig aan doen.
 
Tfoeee, die verknipt line-up van vrijdag is echt gevaarlijk
Nog niet gezien man, heb je linkje? Ben wel benieuwd.
Heb deze kaarten een keer in paniek in de gym gekocht :p, moest toch wat hebben en alles dreigde uitverkocht te raken :roflol:. Muziek interesseert me sowieso niet heel erg, als het maar een beetje hard is, waar het gezelschap heen gaat is bepalend :). Ik zie dat bij het feestje waar ik heen ga DJ Rush afsluit, dus dat moet helemaal goedkomen.
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Update;

Momenteel aan het bijkomen van ADE, was net weer voor ~85% opgeknapt en fit. Goed genoeg voor een feestje :).

Eerste festival ooit, had er super veel zin in, alle verwachtingen overtroffen. Een verschrikkelijke mooie dag gehad en ontzettend genoten.

Nu maar even rustig en focussen op werk en school, gezond proberen te eten en genoeg groente/fruit naar binnen werken om een beetje fit te worden. Dat ik me nu zo zwak voel is volledig mijn eigen schuld, maar het was het meer dan waard. :).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven