AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nog niet gezien man, heb je linkje? Ben wel benieuwd.
Heb deze kaarten een keer in paniek in de gym gekocht :p, moest toch wat hebben en alles dreigde uitverkocht te raken :roflol:. Muziek interesseert me sowieso niet heel erg, als het maar een beetje hard is, waar het gezelschap heen gaat is bepalend :). Ik zie dat bij het feestje waar ik heen ga DJ Rush afsluit, dus dat moet helemaal goedkomen.
Haha shit man lees dit nu pas, maar de line-up was meer acid achtige techno
Oftewel gewoon flink beuken
Werd er bijna uitgezet omdat ik 2 dikke likken naast 2 bewakers nam 😎✌️
Had ze even niet gezien :roflol:
 
Update;

Gezondheid gaat met kleine stappen de goede kant op. Voel me elke dag een stukje beter :).
Ik kies er op dit moment even voor om niet te tracken en niet te forcefeeden, dat is een bewuste keuze en ik denk dat het op dit moment ook het meest verstandig is om dat even op een laag pitje te zetten. Ik probeer zo goed en gezond mogelijk te eten en tot dusver gaat dat prima zonder al te veel gewichtsverlies.

Komende week eens proberen één a twee trainingen mee te pakken. Heb er veel zin in maar ik moet even proberen rustig aan te doen :).
 
Weer eens getraind, niets bijzonders

Deadlift topset 5x140
Bench 3x5x70
Paar pullups

Langzaam op gaan bouwen naar volledige workouts met een fatsoenlijk volume
 
Ohja gisteren getraind

Paar triples op 140, deadlift

Benches
70x5
70x5
72,5x5
70x5
70x5

Accessories

Rustig omhoog gaan, benches gingen nog wel easy, dus niet te veel verloren

Denk dat ik er met een week of twee fatsoenlijk trainen wel weer bij ben. Momenteel tentamens dus uitgaan zit er niet in, hopelijk ziek worden dus ook niet :p.
 
Netjes al weer :)
 
Ohja gisteren getraind

Nauwelijks wat kunnen doen, belachelijk druk in de gym. Wat random DB en kabel werk gedaan, wel kunnen benchen gelukkig.

Bench
70x5
75x5
77,5x5
72,5x5
70x5

Komende week laatste tentamens van dit blok, even kijken of er nog een training ingepland kan worden.
 
Nog sore van de vorige keer

Bench 80x5 topset
Deadlift 160x3 topset
OHP 40x10 topset

Ging wel lkkr, bij deadliften bloeduitstorting in m’n hand dus maar gestopt
 
Gisteren nieuwe PR neergezet,




op de weegschaal,




94,0.

Trainen gaat wel okay, het heeft niet meer de prioriteit die het voorheen had en vanwege de nieuwe maatregelen wordt het iets lastiger plannen (Basic Fit hier zit nu al bijna tot woensdag volgepland bijvoorbeeld). Ga nu terug naar fullbody, laatste tijd UB/LB gedraaid. Voeding tracken ben ik even mee gestopt. Nieuwe aanpak, gewoon mezelf volstoppen met eten de hele dag en hopen dat er wat kilootjes bijkomen, cutten kan altijd nog, als ik wil kan ik na even wennen op 1500-2000cal prima leven, voor nu nog even dagelijks de ~5000 aantikken :).

Trainingen zijn lekker basic, beetje benchen/pressen, deadliften, wat pull of shrug werk, wat isolatie voor de benen en armen. Ga niet echt met een doel naar de gym, gezien de drukte hier is het sowieso aanpassen naar wat er vrij is, voor nu vermaak ik me nog prima met wat aankloten, als het allemaal wat rustiger is in het dagelijks leven en de gyms weer 's avonds open gaan is het tijd om wat scherper te worden qua training en voeding :D.
 
Training van vandaag ging lekker, na wat triples op 140 (deads) snel gaan overhead pressen toen ik een plekje vrij zag. Tijdens het pressen kwam er een bench vrij (heel bijzonder in deze tijd), dus maar weer eens gaan bankdrukken.
Bench
70x5
75x10
80x5
80x5
80x5

Volume PR :D
 
Vanochtend voor werk even LB gedaan. Wil squatten weer oppakken, al tijden niet consistent gedaan.

Squats
100/110/100x5 (was okay, beetje zwaar maar voor een training om 7u in de ochtend en nauwelijks fatsoenlijk volume op SQ de afgelopen maanden ben ik er content mee).

Hip Thrust
3x5x140 (was wel te doen, doe dit echt nooit maar had geen zin in deads)
Random fitgirl naast me ging ineens 190(?!) hipthrusten en toen vond ik het niet meer leuk en ben ik gestopt

Leg Press + Leg Extension
5x10

Hyperextension glute focused
2x20
 
Random fitgirl naast me ging ineens 190(?!) hipthrusten en toen vond ik het niet meer leuk en ben ik gestopt
Ach jongen..... een bont en blauw ego :p
Tja en 7 uur 's ochtends .... moet ik ook niet aan denken.
 
Ach jongen..... een bont en blauw ego :p
Tja en 7 uur 's ochtends .... moet ik ook niet aan denken.
Allicht ja, weet niet of die nog te herstellen is.
Nee niet ideaal, maar met de drukte hier en werk heb ik niet veel keus :shrug:
 
UB, hartstikke druk, beetje freestyle

Incline BB
opwerken naar topset 70x6 (vpr)
Back off 60x10

Lat Pulldown + latprayer
3x10 + 2x15

OHP
40x6
50x5
40x8

Cable rows + unilateral
3x10 + 2x15

Bench
2x12x60

Armen
 
Laatst bewerkt:
Pullups
3x5xbw, wat inmiddels 95(!) is 🐷

Bench
70x5
80x5
85x3 VPR
80x5
80x5, net aan gehaald :fire:

Machine Rows + Pulldowns
3x6-8 + 2x10-20

DB Schouder press -> Incline BB
Topset 24x8 -> topset 60x10

Wat curls en achterkant schouder werk

Blijf lekker doorbulken zo, in april staat sowieso de hele maand cutten gepland 🥶
 
Sumo deadlift
100x3
120x3
140x3
150x1
160x1 > over naar mixed grip
170x1
180x1 > PR! Nooit zoveel zonder riem ed gepulled, blij mee. Zat nog wel meer in maar een échte max houd ik jullie nog even tegoed voor over enkele weken als ik een riem mee heb, 200???

Afgesloten met;

Bulgarian split squat, leg curl, leg extension en glute focused hyperextensions
 
Laatst bewerkt:
:thumb: niet slecht voor een snijboon van 2m
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven