AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bench
80x5
80x5
80x7 VPR
60x10

Plate loaded pulldown
40x10
3x10x80
40x10

Clean gevolgd door een serie push presses (geen plek meer voor normale OHP)
50x5
60x5 VPR
60x5
60x3

Cable rows + facepulls
3x15 + 2x15

Armen

Die paar kilootjes extra (hoewel ik het gevoel heb dat het meeste op de buik is beland), blijken toch wel mee te werken
 
Kleine training vanochtend, niet heel bijzonder, 8u starttijd, train nooit sochtends, alles voelde zwaar (en dan ook nog calibrated plates na weken lang basic fit :p)

Deadlifts top single 185 (belt)
Bench top single 90 (paused) (PR!)
Wat pull werk

Morgen weer trainen, dan volume werk
 
Niet bijzonder, wel een PR :D
 
Pomp training vandaag, lichte gewichten, eigenlijk rust gepland, maar omdat ik zaterdag de hele dag werk toch maar even gegaan

Incline DB Press
10x20kg db’s
10x26
2x10x30

Incline BB Press
2x10x55

Lat Pulldown
10x55
10x60
2x10x65

Single arm lat pulldown
2x20xgeen idee

Chest Press + Cable rows
2x20x60 + 2x20xfull stack (een of andere aparte machine van basic fit)

Facepulls
2x20xgeen idee

Curls
10x14 hammer
10x12 hammer
2x10x8 normaal

Close grip bench
2x12x60
 
Flashback naar vorig jaar, zelfde situatie, net weer op mijn sterkst na een goede comeback (helemaal dit jaar na Pfeiffer en corona) komt er een lockdown.
Tevreden met mijn resultaten so far.

Vorig jaar had ik het ambitieuze idee om elke dag wat te gaan trainen, ik heb mijn verwachtingen iets bijgesteld deze keer, ik probeer af en toe wat te doen in het parkje vlakbij huis, elke training is mooi meegenomen. Daarnaast heb ik besloten het “bulken” door te zetten, ik blijf lekker veel eten, maar houd mezelf wel een beetje in bedwang. Zoals eerder gezegd, in april (de hele maand) staat er wat er ook gebeurd een cut gepland, dus tot die tijd blijf ik lekker gaan, mocht het wat uit de hand lopen zal ik eerder beginnen met cutten :).
 
Flashback naar vorig jaar, zelfde situatie, net weer op mijn sterkst na een goede comeback (helemaal dit jaar na Pfeiffer en corona) komt er een lockdown.
Tevreden met mijn resultaten so far.

Vorig jaar had ik het ambitieuze idee om elke dag wat te gaan trainen, ik heb mijn verwachtingen iets bijgesteld deze keer, ik probeer af en toe wat te doen in het parkje vlakbij huis, elke training is mooi meegenomen. Daarnaast heb ik besloten het “bulken” door te zetten, ik blijf lekker veel eten, maar houd mezelf wel een beetje in bedwang. Zoals eerder gezegd, in april (de hele maand) staat er wat er ook gebeurd een cut gepland, dus tot die tijd blijf ik lekker gaan, mocht het wat uit de hand lopen zal ik eerder beginnen met cutten :).
Let's fucking gooooo
 
Flashback naar vorig jaar, zelfde situatie, net weer op mijn sterkst na een goede comeback (helemaal dit jaar na Pfeiffer en corona) komt er een lockdown.
Tevreden met mijn resultaten so far.

Vorig jaar had ik het ambitieuze idee om elke dag wat te gaan trainen, ik heb mijn verwachtingen iets bijgesteld deze keer, ik probeer af en toe wat te doen in het parkje vlakbij huis, elke training is mooi meegenomen. Daarnaast heb ik besloten het “bulken” door te zetten, ik blijf lekker veel eten, maar houd mezelf wel een beetje in bedwang. Zoals eerder gezegd, in april (de hele maand) staat er wat er ook gebeurd een cut gepland, dus tot die tijd blijf ik lekker gaan, mocht het wat uit de hand lopen zal ik eerder beginnen met cutten :).
Goeie instelling :thumb:
Zo'n pullup rekje boven de deur kost geen drol en is goud waard, beetje push ups op de grond voor borst en armen. Benen is nog het lastigst.....
Hou het vol tot einde lockdown! ;)
 
Goeie instelling :thumb:
Zo'n pullup rekje boven de deur kost geen drol en is goud waard, beetje push ups op de grond voor borst en armen. Benen is nog het lastigst.....
Hou het vol tot einde lockdown! ;)
Hij moet bukken om erdoor te gaan zo'n beetje 🙈
 
Goeie instelling :thumb:
Zo'n pullup rekje boven de deur kost geen drol en is goud waard, beetje push ups op de grond voor borst en armen. Benen is nog het lastigst.....
Hou het vol tot einde lockdown! ;)
Precies, ik heb voor zo een pull-up rekje helaas geen geschikte plek, maar er is hier vlakbij een klein parkje met een klimrek, daar doe ik mijn pullups en wat push-ups, probeer er om de dag wat te doen :).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven