AndroidHealthClinic

Ecto of Endo hoe kun je het best beginnen met bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

taXi

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
355
Waardering
2
goeiendag

ik wil discussie openen waar iedereen ze mening in kwijt kan.
hoe kun je nou het best beginnen!!!
als een ecto of endo.
ik heb me die vraag toch altijd toch gesteld wat als je ecto bent kom je moeilijk aan en als je endo bent zit je weer te hoog in bodyvet vandaar mijn vraag wie kan deze discussie tot goed maken wat nou eigelijk beter is om mee te beginnen ectopostuur of endopostuur

gr glenn
 
Maakt geen verschill.. allebij gewoon bizar veel eten,

alleen moet de endo wat meer droog trainen in de zomer

Lekker voor um :D

Ectopowerrrr:cool:
 
ja maar ectos zetten minder snel spiermassa aan en zien er niet bruter uit maar endo's zijn niet droger
 
Heb je gelijk in..

maar doe mij maar iets minder spier massa maar wel symetrisch en mooi droog,

Dat is (wat ik vind) wat mooi is..

elke gram spiermassa die ik kweek is ook direct zichtbaar, bij endo is het bulk bulk bulk dan cutt cutten cutten, lijkt me ook niet erg goed voor je lichaam dat jojo effect .. :rolleyes:

Zeker je hebt gelijk dat ik waars nooit het arnold formaat zou halen. maar is dat dan mooi? bedoel als je het vraagt en de doorsnee vrouw kiezen ze allemaal voor een ecto die droog is met beetje spiermassa dr aan, niet al te droog niet al vet

Igg dat hoop ik dan :D
 
jaa dat klopt maar bodybuilding is om groot te worden en het zo mooi mogelijk en als je ecto bent en je bulkt geloof mijn je vetpercentage gaat ook omhoog dat is ook jojo effect maar minder snel en als je nou 75kg naar 80 kg gaat als ecto en als endo van 90 naar 100 gaat endan weer terug naar 90kg en als je dan als ecto op 80kg met 8procent staat en endo 90kg op 10procent dus dan heb je nog niet helemaal het andwoord denk ik :P btw IK WIL MENSEN HEBBEN DIE MEE DISCUSSIE MAKEN....dus wat is nou beter wie kan het me duidelijk maken en de rest van DBB
 
het enigste wat ik doe is cleanbulken en mijn percentage gaat bijna niet omhoog...

het is idd wel irritant dat je slecht aankomt, maar alles wat ik aan kom is gewoon (bijna) puur spier :)

Maar ik ben mis geen echt bb ik hoef niet zo enorm te worden, gewoon mooi. mijn ex wilde dat ik stopte met trainen omdat het er niet meer mooier op werd ??? en er zijn meer vriendinnen van me die zo denken..
ik bedoel hier echt niet mee dat ik perfect ben, maar eerder dat wij mannen veel te verdaaid beeld hebben van wat vrouwen mooi vinden..
maar bb doe je voor je zelf natuurlijk om je zelf fijn te voelen, maar als je kijkt naar wat de vrouwlijke bevolking vind hoef je eigenlijk helemaal niet zo heel groot te zijn :cool:
 
nee maar dit gaat niet over vrouwen dit gaat over sireus werk en mijn vraag is wie weet wat beter is om mee te beginnen ectopostuur of endopostuur en ik heb het echt over sireus trainen en eten bij allebij, wie heeft dan dus veel meer voordeel ?
 
Je snapt het niet helemaal.

ecto of endo verwijst naar je bouw en genen.

En die kun je niet kiezen.
 
Ja hebt gelijk ik dwaal af :P

als je echt groot wilt worden dan is endo beter, lijkt mij want die komt toch sneller aan in spiermassa, of iig in massa
 
Je snapt het niet helemaal.

ecto of endo verwijst naar je bouw en genen.

En die kun je niet kiezen.


dat snap ik wat je zegt goed andwoord ook maar ik wil weten wat nou eigelijk beter is stel de ene is ecto en anders endo wie wordt er dan eind van het jaar mooier ecto of endo ?
 
Ja hebt gelijk ik dwaal af :P

als je echt groot wilt worden dan is endo beter, lijkt mij want die komt toch sneller aan in spiermassa, of iig in massa


ja maar endo wordt nooit zo snel droog als een ecto als hij daar moeite voor doet kan dat wel maar als de ecto moeite doet om endo te worden lukt dat ook dus wie weet het andwoord :p
 
ja maar endo wordt nooit zo snel droog als een ecto als hij daar moeite voor doet kan dat wel maar als de ecto moeite doet om endo te worden lukt dat ook dus wie weet het andwoord :p

Maar hoe wordt een ecto dan een endo?
 
Maar hoe wordt een ecto dan een endo?

luister is als jij 9000kcl bulkt op een dag als ecto weet ik toch zeker dat je groot wordt je percentagen zal ook omhoog gaan en ik weet zeker dat dat kan
 
Raar topic weer. :rolleyes:


Wat deurklink zegt: lichaamstype is iets waarmee je geboren wordt. Je kunt niet endo, ecto of meso 'worden'. Je kunt niet kiezen. Elk lichaamstype heeft zijn eigen eigenschappen mbt vet/spier/bot etc.

Dus de vraag 'wie wordt er mooier, endo of ecto?' is ook raar. Ligt er aan wat je doel is, hoe hard je traint, wat je spier/vet-verhouding is etc.
Ecto heeft minder (aanleg voor) vet maar zet moeilijker massa aan, endo heeft meer (aanleg voor) vet en zet misschien makkelijker massa aan... dus ja, wie wordt er mooier??
 
luister is als jij 9000kcl bulkt op een dag als ecto weet ik toch zeker dat je groot wordt je percentagen zal ook omhoog gaan en ik weet zeker dat dat kan

Jaaa dat kan, maar dan ben je nog steeds een ecto. Je lichaamstype verandert niet, daar ben je mee geboren zoals we al zeiden.
Je kan heus wel meer vet aanzetten als ectomorf zijnde, maar het zal altijd moeite blijven kosten om aan te komen. Dat is gewoon je lichaamstype; zo zit je in elkaar.
 
Maatschappelijk gezien word de ecto mooier, want die is droger en heeft meestal een beter symetrisch gebouwd. maar als jij vind dat massa mooier is dan wint de endo..

Maar dit is maar mijn nederige mening :D
 
Raar topic weer. :rolleyes:


Wat deurklink zegt: lichaamstype is iets waarmee je geboren wordt. Je kunt niet endo, ecto of meso 'worden'. Je kunt niet kiezen. Elk lichaamstype heeft zijn eigen eigenschappen mbt vet/spier/bot etc.

Dus de vraag 'wie wordt er mooier, endo of ecto?' is ook raar. Ligt er aan wat je doel is, hoe hard je traint, wat je spier/vet-verhouding is etc.
Ecto heeft minder (aanleg voor) vet maar zet moeilijker massa aan, endo heeft meer (aanleg voor) vet en zet misschien makkelijker massa aan... dus ja, wie wordt er mooier??


kijk je dat je dit raar topic vind kijk dat kan en van mijn mag je mening ook geven maar als je even goed leest ik bedoel dus te zeggen.


als ik nou 2personen pak ik heb het niet over lichaams of geboren met of aanleg of de onzin ik heb het over 2personen de ene is ecto en de ander is endo en willen allebij tot goed streef doel komen wie zou er dan eerder zijn de ecto of de endo ik heb het niet over aanleg stel dat ze nou allebij precies dezelfde aanleg hebben dan is het dan duidelijker...
 
Maatschappelijk gezien word de ecto mooier, want die is droger en heeft meestal een beter symetrisch gebouwd. maar als jij vind dat massa mooier is dan wint de endo..

Maar dit is maar mijn nederige mening :D

Dat bedoel ik.
 
kijk je dat je dit raar topic vind kijk dat kan en van mijn mag je mening ook geven maar als je even goed leest ik bedoel dus te zeggen.


als ik nou 2personen pak ik heb het niet over lichaams of geboren met of aanleg of de onzin ik heb het over 2personen de ene is ecto en de ander is endo en willen allebij tot goed streef doel komen wie zou er dan eerder zijn de ecto of de endo ik heb het niet over aanleg stel dat ze nou allebij precies dezelfde aanleg hebben dan is het dan duidelijker...

Jongen... als de een ecto is en de ander endo dan heb je het dus wél over aanleg.
Je snapt het echt niet he.
 
Back
Naar boven