Fitness Seller

ecto of niet ecto?

Bezoekers in dit topic

Ano_89_61

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
92
Waardering
1
hallo allemaal.

ik heb een betje hulp nodig. omdat ik best wel dun ben voor mijn leeftijd (17 jaar, 1,85m, 65kg) wou ik een betje anders gaan eten, een betje trainen etc. ... om een betje aan te komen. ik wil geen bodybuilder worden, ik wil een vorm en een normal gewicht (ik zou super blij zijn met 75 kg).

dus ik ging anders eten, heel anders. zeker meer dan eerder, gezonder etc. maar ik heb geen resultaten bereikt. toen ging ik een hele boel dingen lezen over zo iets (jullie website, wikipedia, huisarts etc.) en ik kwam erachter dat ik ecto kan zijn. nou, ik heb een vriend die zegt dat dat niet zo is, omdat mijn schouders best wel groot zijn en mijn borsten wel "mooi kunnen groeien". dat is zijn mening. nou wil ik jullie mening ook want dit is echt geen pretje, iemand zijn betrapt in iemand anders zijn lichaam.

ik heb hier 3 foto's van mij en een paar vragen:

Schouder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borst:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buik:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en mijn vragen zijn:

- welke eiwitten zijn de beste voor mij? het gaat om zo snel zo mogelijk aankomen met een betje trainen om vorm te krijgen.

- wat zijn goede oefeningen voor de bovenborst? de onderkant valt wel mee, bovenkant is een ramp :(.

- ben ik ecto of kan het zijn dat ik nog in de groei zit?

PS: bedankt en sorry als de topic niet in de juiste forum staat.
 
Voor mij ben je geen ecto hoor!
 
post eens wat je nu eet dan.
ik denk niet dat je snel kunt zeggen of je ecto bent.
ga eerst maar eens meer dan 5000kcal per dag eten en beslis nog maar eens ;)
 
Hmm, ongeveer mijn fysiek. Mss ben je net als ik geen ecto, maar ziet je lichaam er gewoon wat jonger uit dan 17...
 
zeker geen ecto
 
ecto/meso, btje moeilijk om te zeggen tot welke verhoudingen.
 
Hmm, ongeveer mijn fysiek. Mss ben je net als ik geen ecto, maar ziet je lichaam er gewoon wat jonger uit dan 17...

wat zou ik kunnen doen om een "oudere" lichaam te krijgen?

post eens wat je nu eet dan.
ik denk niet dat je snel kunt zeggen of je ecto bent.
ga eerst maar eens meer dan 5000kcal per dag eten en beslis nog maar eens

moelijk moet ik zeggen, omdat ik heel slordig eet. ik sla ontbijten over (meestaal), ik eet niet altijd even veel en heel vaak doe ik uren achter elkaar niks eten. maar ik drink een halve liter melk per dag (soms meer, soms minder), ik eet elke dag rijst, aardappellen of pasta, ik doe er ook groente bij (mais, erwtjes, wortels, tomaten), eieren (soms spiegel eieren, soms rauwe eieren, altijd 2 per dag), brood (heel veel brood, iets van 20 sneetjes per dag :D), granenkoekjes, croissantjes, soep, kaas... dat soort dingen. maar ja, ik kan me voorstellen dat het niet genoeg is als ik zo "klein" blijf.

daarom heb ik besloten om vanaf 1 januari wat whey poeder te kopen (voor 3 maanden ongeveer) en dan hard trainen (regelmatig, gepland) totdat ik mijn gewicht bereik. 0000

bedankt :)
 
Fleisch sollen Sie essen!
 
moelijk moet ik zeggen, omdat ik heel slordig eet. ik sla ontbijten over (meestaal), ik eet niet altijd even veel en heel vaak doe ik uren achter elkaar niks eten. maar ik drink een halve liter melk per dag (soms meer, soms minder), ik eet elke dag rijst, aardappellen of pasta, ik doe er ook groente bij (mais, erwtjes, wortels, tomaten), eieren (soms spiegel eieren, soms rauwe eieren, altijd 2 per dag), brood (heel veel brood, iets van 20 sneetjes per dag :D), granenkoekjes, croissantjes, soep, kaas... dat soort dingen. maar ja, ik kan me voorstellen dat het niet genoeg is als ik zo "klein" blijf.

daarom heb ik besloten om vanaf 1 januari wat whey poeder te kopen (voor 3 maanden ongeveer) en dan hard trainen (regelmatig, gepland) totdat ik mijn gewicht bereik. 0000

bedankt :)

Ik zou nog wachten met die whey want je kunt nog heel veel bereiken met gewone voeding. Ik heb de indruk dat je op een dag nog veel meer binnen kunt krijgen dan je nu doet. Je hebt gewoon een structuur nodig. Uren achter elkaar niks eten is niet goed en ontbijten overslaan zeker niet!!

Als je 'smorgens niets kunt binnenkrijgen (had ik vroeger ook) moet je starten met wat kleins. 1 boterham en wat brinta. Na een tijd wordt je maag eten smorgens gewoon en heb je smorgens zelfs honger.

Eet gewoon nog meer, prop je heel de dag door vol met gezond eten en die kilo's komen er wel bij.
 
Ik zou nog wachten met die whey want je kunt nog heel veel bereiken met gewone voeding.


Als wei verbangbaar is door "gewone" voeding, wat raad jij dan aan pre- en postworkout ?
 
wat zou ik kunnen doen om een "oudere" lichaam te krijgen?

Geduld hebben mijn vriend... Ik wacht er ook op... Ik ben ondertussen 18 geworden, maar ik zie er maar 16 uit:(
 
Als wei verbangbaar is door "gewone" voeding, wat raad jij dan aan pre- en postworkout ?

Hij doet toch geen workout? Dus is er ook geen pre-en postworkout
 
Mijn excuses, had over het 'betje trainen' gelezen...
ja dan kun je natuurlijk wel whey gebruiken.
 
to be or not to be
Geen ecto
 
Back
Naar boven