MuscleMeat

ecto to eckt groo' (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lekker die squats, misschien niet vergeten te vermelden dat ze high bar zijn, daar heb je misschien iets aan, als je over een paar maanden in je log terugbladert
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Maandag 18-4
High bar squats
3x5x122.5

Press
3x4x57.5
voelde wel eens tuk lichter dan vorige keer, de 5e zat er net niet in, ik denk dat die zaterdag wel moet lukken.

Chin ups
10xbw
10xbw
7xbw
6xbw
 
Squats gaan lekkerrr! :D
Binnenkort anders eens een filmpje posten?
 
  • Like
Waarderingen: cnh
haha ja moet wel kunnen :P dit gewicht kan mij ego wel aan ^^ op naar de 130!!
 
Overigens woog ik vanmorgen voor het eerst in vier jaar weer meer dan 80 kilo maar nu met een strakke buik ipv een bierpensje O.o ik had toch echt gehoopt tegen die tijd er wat buffer uit te zien O.o
 
Gaat goed hier, nette gewichten.
Goede Squat, keep it up !
 
Ontbijt a 1000 kcal, lunch a 1300, dus nog 1700 voor de rest :P flinke bakken curry en pasta in de avond of een paar goede hamburgers dan komt het wel op :D
Mij hoor je niet klagen ^^
wat eet je dan zoal?
 
Gister was het:
Brinta met melk, banaan, whey en pindakaas
1000

Kip met ui, rode peper, rijst en een omelet
1300

2 appels
150

Pwo maaltje van rijst
350

Post workout shake
Whey, creatine en dextro
200

Avondeten
Rijst, kip, groene curry
900

Voor het slapen nog wat whey
100

Totaal rond de 4000

Ik eet sochtends altijd Brinta, in de middag of kwark met havermout, noten en wat suiker of pasta/rijst met kip, noten en een omelet, sausje optioneel als ik zin in koken heb. In de avond is het met waar ik zin in heb, vanavond denk ik hamburgers of Chili :P voor mijn workout eet ik vaak een bakje rijst, dat geeft een lekker vol gevoel en zo heb ik weer een tijdje energie
 
Woensdag 20-04

Benchpress
5x80
4x80
4x80

Deadlift
5x170 pr

Light squats (high bar)
3x5x95

Dips
10xbw
10xbw
20xbw pr

Facepulls
3x12x24.5

Low bar squat
vorm oefenen

Boksen maar even geskipt, want mijn golverselleboog is toch nog niet helemaal hersteld en ik wil van die shit af. Morgen begint mijn powerlift cursus, lekker techniek oefenen[emoji14]Ik ben over gegaan op de light squats op deadlift dag om mijn herstel wat te bevorderen.
Ik lijk langzamerhand weer te kunnen low bar squatten, met een weekje denk ik weer op werk sets proberen, dat belooweer dikke pr's :D
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Goei deadlift zeg. :thumb:
 
Je moet er pr bij zetten natuurlijk he
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Vrijdag 22-04

Highbar squats
3x5x125 pr

Vorm was wel echt om te janken, dus ik weet niet zeker of ik volgende keer 127.5 pakken moet. Kreeg gister ook al te horen dat ik beter opnieuw kan opbouwen vanaf ~50/60 kilo met juiste vorm, omdat ik nu een erg slechte vorm heb aangeleerd (goh begint een trend te worden :P) weet nog niet of ik het doe, maar als ik dat doe ga ik meer deadliften en leggpress toevoegen om wel kracht te houden in mijn benen. Ik denk er nog even over
 
Toch gelukt (soort van) :)
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Ja dit moest ook gewoon even voor mijzelf[emoji14]stretchen achteraf voelt trouwens gruwelijk fijn! Ik raad het aan na je squats :D

Overigens mijn vorm ook weer laten checken, zowel met werkgewicht, waar het gewoon doorbeuken was, en licht gewicht waar ik echt op de vorm lette. Conclusie: Ik kan het wel zonder dat mijn enkels inzakken, maar ik moet een stuk breder staan en er echt op focussen (zal wel met mijn lange benen te maken hebben). Teven lijkt het dat net onder parallel, waar ik dus een flinke butwink krijg precies het punt is waar mijn enkels hoe dan ook inzakken. Volgens de trainer die het bekeek kan dit ook best met elkaar te maken hebben. omdat mijn hele brace eigenlijk wegzakt op dat punt en ik dus geen spanning meer kan houden op mijn benen. Klinkt logisch, dus we gaan voor absoluut minimale diepte de komende tijd, kijken of dat verschil maakt.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 23-4

Press
3x57.5
3x57.5
5x52.5
Waarschijnlijk is het een goed idee om deze te resetten, want er zit bijzonder weinig progressie in en de vorm mag wel wat strakker.

Chin ups
10xbw
10xbw
10xbw
7xbw

Face pulls
3x12x26.5
 
In!
Wil wat meer Bulk logs volgen.
Progress ziet er prima uit btw.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Besloten om het advies om mijn squat opnieuw van de grond af te bouwen toch maar besloten op te volgen. Verder zijn bij mijn press en bench de noob gains er wel zo'n beetje uit. Oftewel mijn complete schema gaat er vanaf nu anders uit zien :D
Voor bench en press gebruikt ik Wendler's 5,3,1 schema. Ik focus dus eens per week op power met bench en press, en doe de rest van de week BB stijl oefeningen. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren op het moment maar het idee is iedere dag een borst en een schouder oefening op volume, met daarnaast nog chin ups. De squats doe ik drie keer per week op ~40% van mijn 1RM tot de vorm echt goed er in zit. Om in de tussentijd iig kracht te behouden ga ik leg presses doen en extra deadlifts (yay!).

De training van vandaag:

FOCUS: DEADLIFT

Deadlift
5x175 pr!

Bench
8x72.5
8x72.5
7x72.5
7x70

Leg press
8x200 bar
8x200 bar
8x200 bar
8x200 bar
(gebruikelijk gym was dicht dus moest met zo'n schijt luchtdrukding)

Chin ups
10xbw
8xbw
8xbw
6xbw

Standing Dumbell press
8x20
8x20
8x22
7x22

Squats
hele zooi reps met niet noemenswaardig gewicht
Ik kan de correcte vorm wel aanhouden, maar ik kom maar net op parallel. Een beetje zuur, maar we blijven het gewoon oefenen. Als het eenmaal lukt gaan we de been-programmering weer wat aanpassen.
 
Nice form is altijd belangrijkste zeker bij de compounds. Heb zelf ook de fout gemaakt te snel te zwaar te pakken, blessure tot gevolg en dan moet je echt flink terug in gewicht en als je doorgaat blijf je erin hangen..

Dus beter zo idd! Trouwens echt nette benches man dat is al serieus wat gewicht.
 
Ja dat zeg ik zelf ook altijd tegen iedereen, maar er zelf naar luisteren is toch wel wat lastiger dan ik dacht :p zal wel een ego kwestie zijn haha
 
Zeker als je logt :o
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Back
Naar boven