XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Screenshot_20210125-171135_Strava.jpg

^gisteren; 10min joggen, 5min wandelen, 10min joggen, voor de liefhebbers
 
Bekijk bijlage 520127
Voor het eerst 20min aan één stuk door zonder pauze, heavy, maar te doen.
Zal de map maar niet posten, straks ziet Mentat er weer piemels in oid...
Goed gedaan, trots!

Als jij er piemels in ziet, dan zegt dat wat over jezelf.... geeft niet, mag allemaal.

Suggestie: loop (ook) eens wat langzamer, je gaat te snel, probeer een tempo waarop je kan praten, gelopen tijd > snelheid!
 
Goed gedaan, trots!

Als jij er piemels in ziet, dan zegt dat wat over jezelf.... geeft niet, mag allemaal.

Suggestie: loop (ook) eens wat langzamer, je gaat te snel, probeer een tempo waarop je kan praten, gelopen tijd > snelheid!
Kruipen bedoel je?

NB, komende trainingen;

-20min
-20
-25
-28
-30 (hopen dat we dan 5k in 30min redden)
 
20210202_143830.jpg

20 minuutjes, geen rust, exact zelfde tempo als de vorige keer :sad:
 
Dit is echt enorm veel beter dan met rust!

Probeer je tempo boven de 6 minuten te krijgen en de tijd dat je loopt te verlengen.
Begrijp ik het goed dat ik nog trager moet lopen? Heb nu al het gevoel alsof ik sjok door de stad
 
Begrijp ik het goed dat ik nog trager moet lopen? Heb nu al het gevoel alsof ik sjok door de stad
ik moet dat altijd omrekenen 1/(5+52/60) x 60 = 10.22 km/u dat is toch een redelijk tempo?
snap ook niet waarom je niet kan kiezen tussen pace of snelheid bij die apps, alleen die stomme amerikanen werken met pace volgens mij.
 
Screenshot_20210205-160240_Strava.jpg

Twee dagen rust gepakt, druk met school en andere dingen.
Anyway, nog nooit zo lang kunnen joggen aan één stuk door. In de hardloop wereld zijn dit pussy nummers, maar we komen van ver. Tijden gehad dat ik niet eens 3 minuten vol kon houden.
 
Anyway, nog nooit zo lang kunnen joggen aan één stuk door. In de hardloop wereld zijn dit pussy nummers, maar we komen van ver. Tijden gehad dat ik niet eens 3 minuten vol kon houden.
Je ziet dit weer helemaal verkeerd, dit is juist fantastisch!

Langer kunnen lopen op een rustig tempo is moeilijk, daar verdien je credits mee!

Prima tempo om door te bouwen (naar een uur?), zou ook nog wel op 9 km/u mogen.
 
Heb je kanker? zo mager ben je wel ondertussen en je verdient het ook
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven