AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Smaak is beter dan roken. En als je met met tabak rookt dan kom je natuurlijk nooit van het roken af. Met vapen wel. Zo’n vaporizer is een soort oventje waarin je de actieve stoffen en smaakstoffen verdampt. Maar je verbrandt de rest dus niet. Die dingen gaan tot ongeveer 260 graden ofzo. Je kunt ze zelfs zo instellen dat je specifiek maar een aantal stoffen verdampt en zo kun je dus kiezen wat je binnen krijgt.

Kost je 1x iets van 150 euro. Daarna ben je klaar. Schijnt ook echt iets van 30% meer thc uit je wiet te halen, dus als student verdien je dat wel weer terug.

Blowen zul je ook een keer mee moeten stoppen trouwens. Daar word je lui en suf van als je dat te vaak doet.
Ja, precies, een stuk efficiënter dan jointjes rollen :). Op de lange termijn nog goedkoper ook. Nou blow ik sowieso niet vaak hoor, af en toe eens om beter in slaap te komen of even ter ontspanning in de avond. Ik zorg in ieder geval dat gebruik van welke middelen dan ook mijn dagelijkse leven en verplichtingen niet hinderen :).
 
Eem wat ontspanning Jesper

Ik broes hier over snelweg net zo haard as ik kin
Hond in t bos, vraauw zit noast mie, kiender achterin
Met n middag hoornse plas was ik allaank tevree
Moar mien vraauw dai mos zo neudig noar de middellandse zee
Bakken an het strand van costa pesetas
 
Ja, precies, een stuk efficiënter dan jointjes rollen :). Op de lange termijn nog goedkoper ook. Nou blow ik sowieso niet vaak hoor, af en toe eens om beter in slaap te komen of even ter ontspanning in de avond. Ik zorg in ieder geval dat gebruik van welke middelen dan ook mijn dagelijkse leven en verplichtingen niet hinderen :).
Als je wilt stoppen met roken en toch af en toe van wiet wilt genieten is vapen de manier.

Stoppen met roken is heel lastig, maar wel echt de moeite waard. Scheelt bakken geld, bergen gezondheid en het is smerig.
 
Als je wilt stoppen met roken en toch af en toe van wiet wilt genieten is vapen de manier.

Stoppen met roken is heel lastig, maar wel echt de moeite waard. Scheelt bakken geld, bergen gezondheid en het is smerig.
Lees eigenlijk alleen maar goede verhalen so far mbt het vapen. Goeie tip.

Ja, klopt, er zijn eigenlijk alleen maar nadelen. Als het goed is beginnen vandaag de ontwenningsverschijnselen en het hele feest. We gaan ervoor :D.
 
Als je een paar keer dronken of onder andere invloed sigaretten kan weerstaan is het smooth sailing vanaf daar in mijn ervaring
 
Wel smerig. En slecht doseren.

Ik vond thee ook wel te doen. Moet je je wiet wel minstens 20 minuten koken.
Smerig? Ik vind cake altijd wel goeie hoor, proef daar ook niet veel van dan
Wel slecht te doseren idd
Ook een optie is om hasj in kokende chocomel te doen, is ook zeer lekker
 
Smerig? Ik vind cake altijd wel goeie hoor, proef daar ook niet veel van dan
Wel slecht te doseren idd
Ook een optie is om hasj in kokende chocomel te doen, is ook zeer lekker
Ik kreeg cake op een gegeven moment echt niet weg. Ging me steeds meer tegen staan.
 
Nice to hear Jesper.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen bestaan die moeten proppen met eten om niet direct weer af te vallen. We zouden onze metabolismen moeten middelen eigenlijk :D
Goeie tips ook in dit log, voor de cannabis gebruikers :roflol:
 
Nice to hear Jesper.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen bestaan die moeten proppen met eten om niet direct weer af te vallen. We zouden onze metabolismen moeten middelen eigenlijk :D
Goeie tips ook in dit log, voor de cannabis gebruikers :roflol:
Ik wist ook niet dat het kon, ik zit de hele dag beetje op mn luie reet na te denken over wanneer ik alle gemiste colleges in zal gaan halen en toch gebruikt mn lichaam belachelijk veel energie 😥. Het klinkt mooier dan dat het is, als de gyms weer open gaan beginnen we wel weer op minimaal 4000 :roflol:
 
Ik wist ook niet dat het kon, ik zit de hele dag beetje op mn luie reet na te denken over wanneer ik alle gemiste drugs in zal gaan halen en toch gebruikt mn lichaam belachelijk veel energie 😥. Het klinkt mooier dan dat het is, als de gyms weer open gaan beginnen we wel weer op minimaal 4000 :roflol:
Fixed
 
Zo, even een update. Momenteel ziek op bed, Pfeiffer. In een week al een dikke 5kg afgevallen, momenteel op 82,0 (vanochtend). Kan niet eten en nauwelijks drinken. Dat wordt veel eten als de gyms weer open gaan :roflol:.
 
Zo, even een update. Momenteel ziek op bed, Pfeiffer. In een week al een dikke 5kg afgevallen, momenteel op 82,0 (vanochtend). Kan niet eten en nauwelijks drinken. Dat wordt veel eten als de gyms weer open gaan :roflol:.
Pin 2 win
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven