Fitness Seller

EctoMeso Blog!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe oud ben je eigenlijk? Aan je foto is niet te zien dat je al 3 jaar traint. Begin je dan niet te twijfelen dat je iets niet helemaal goed doet?
Die foto is gemaakt nadat ik een jaar stil heb gestaan.

Ik zal even een foto zoeken waar ik wel 3 jaar had getraind (maar zonder voeding)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ga je volgen.;)
 
Die foto is gemaakt nadat ik een jaar stil heb gestaan.

Ik zal even een foto zoeken waar ik wel 3 jaar had getraind (maar zonder voeding)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dat ziet er al beter uit :thumbs:
 
dat ziet er al beter uit :thumbs:
Je kan op die foto wel zien, dat ik mijn schouders nooit goed compleet trainde.
Daar zit nu verandering in, vooral bij de achterkant.
 
Die foto is gemaakt nadat ik een jaar stil heb gestaan.

Ik zal even een foto zoeken waar ik wel 3 jaar had getraind (maar zonder voeding)

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Ook is idd iets beter maar hoe oud ben je nou?
 
Zijn dat niet een beetje te veel oefeningen???
 
Die foto is gemaakt nadat ik een jaar stil heb gestaan.

Ik zal even een foto zoeken waar ik wel 3 jaar had getraind (maar zonder voeding)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit trouwens, die foto;)
 
vind je dat veel ?
Hoe is het met je conditie gesteld :D

Idd als we dit al veel gaan vinden?
Ik ben altijd binnen een uur klaar en moet echt niet minder gaan trainen want dan kan ik evengoed weer op de bank gaan zitten.
 
Idd als we dit al veel gaan vinden?
Ik ben altijd binnen een uur klaar en moet echt niet minder gaan trainen want dan kan ik evengoed weer op de bank gaan zitten.

als je binnen een uur klaar bent is het toch goed!
 
Maandag & Donderdag
Borst
Bench Press
Incline Benchpress
Seated Fly
Schouders
Shoulder Press (dumbbell)
Lateral Raise
Seated Rear Lateral Raise
Seated Rear Raise (Machine)
Shrugs
Buik
Cable Kneeling Crunch
Dumbbell Side Bend
Crunch

Dinsdag & Vrijdag
Rug
Cable Seated Row
Cable Rear Pulldown
Dummbell Bent over Row
Close Grip Pulldown
Hyperextension
Biceps
Barbell Curl
Dumbbell Concentration Curl
Hammer Curl
Triceps
French Press
Cable Pushdown
Bent-over-Triceps

Woensdag: Benen (squat)

En Deadliften wil ik ook gaan doen maar dit moet ik dan even goed inbouwen.

Het eetschema is in samenwerking met mijn sportschool houder gemaakt die zelf ook niet onverdienstelijk is geweest in Bodybuilding.

ik vind de oefeningen die je doet niet eens zo verkeerd, imo geen verkeerd schema.
(op benen na, ik neem aan dat je niet alleen gaan squatten voor benen maar meer oefeningen doet...athans dat hoop ik).

Waar ik het niet mee eens ben is de dagen, ik vind het een beetje overkill, naar mijn ervaring hebben spiergroepen meer rust nodig dan dat jij ze geeft in je schema.
Ik neem even triceps als voorbeeld;
maandag pak je borst (met press-oefeningen belast je je triceps ook)
dinsdag pak je triceps
donderdag pak je borst weer ( met press-oefeningen wederom stress op triceps)
vrijdag pak je triceps weer

Snap je wat ik bedoel, erg weinig tijd om volledig te herstellen, vergeet niet dat je spieren in rust groeien. Grootste fout die vooral beginners maken is te vaak trainen.
Maargoed je moet zelf aanvoelen wat goed voor je is.

@JVR90

Met alle respect bro, ik zie dat jij een rippetoe's fan ben, maar een gewone split is imo niks slechter dan rippetoe's, mijn inziens zelf beter.
Ik wil niet weer de hele discussie op gang brengen, maar ik vraag me vooral af hoe jij als 17 jarige zo overtuigd kan zijn van rippetoe, aangezien je zelf nooit veel trainingservaring kan hebben.
Nogmaals ik wil je niet disrespecteren maar ik wil wel even het almachtige rippetoe's naar beneden halen, het is allicht goed voor beginners maar het is ook zo geweldig als de hype van de laatste tijd doet geloven.
 
ik vind de oefeningen die je doet niet eens zo verkeerd, imo geen verkeerd schema.
(op benen na, ik neem aan dat je niet alleen gaan squatten voor benen maar meer oefeningen doet...athans dat hoop ik).

Waar ik het niet mee eens ben is de dagen, ik vind het een beetje overkill, naar mijn ervaring hebben spiergroepen meer rust nodig dan dat jij ze geeft in je schema.
Ik neem even triceps als voorbeeld;
maandag pak je borst (met press-oefeningen belast je je triceps ook)
dinsdag pak je triceps
donderdag pak je borst weer ( met press-oefeningen wederom stress op triceps)
vrijdag pak je triceps weer

Snap je wat ik bedoel, erg weinig tijd om volledig te herstellen, vergeet niet dat je spieren in rust groeien. Grootste fout die vooral beginners maken is te vaak trainen.
Maargoed je moet zelf aanvoelen wat goed voor je is.

@JVR90

Met alle respect bro, ik zie dat jij een rippetoe's fan ben, maar een gewone split is imo niks slechter dan rippetoe's, mijn inziens zelf beter.
Ik wil niet weer de hele discussie op gang brengen, maar ik vraag me vooral af hoe jij als 17 jarige zo overtuigd kan zijn van rippetoe, aangezien je zelf nooit veel trainingservaring kan hebben.
Nogmaals ik wil je niet disrespecteren maar ik wil wel even het almachtige rippetoe's naar beneden halen, het is allicht goed voor beginners maar het is ook zo geweldig als de hype van de laatste tijd doet geloven.

Bedankt voor je uitleg maar ik moet even een eigen fout herstellen.

Ik train dinsdags en vrijdags: Borst/Schouders/Buik
maandags en donderdags: Rug/Biceps/Triceps

Maar dit zal qua het rust verhouding niet veel uitmaken.

In overleg met mijn trainer zijn we overgegaan op een ander schema zodat ik benen er ook bij pak (goed voor totale lichaam), ik moet nu wel een dag extra trainen maar dat is niet erg :D

Ma: Rug/biceps/triceps
Di: Borst/Schouders/buik
Wo: Benen en kuiten
Do: Rug/biceps
Vr: Borst/triceps/buik

Met ongeveer dezelfde oefeningen als in mijn vorige schema.
Alleen nu komt er op woensdags benen en kuiten bij, squaten en nog meer oefeningen voor de benen/kuiten.

Schouders pakken eerst 1x per week even kijken hoe zich dat ontwikkeld.

Over de dagen van trainen zijn we nog niet helemaal uit, maar dat is ook gewoon even kijken hoe mijn lichaam reageerd.
 
Laatst bewerkt:
Ma: Rug/biceps/triceps
Di: Borst/Schouders/buik
Wo: Benen en kuiten
Do: Rug/biceps
Vr: Borst/triceps/buik

op zich wel een goed schema, nogmaals let op overtraining.

ik hou je log in de gaten, je voedingsschemaziet er wel goed uit dus ben benieuwd
 
op zich wel een goed schema, nogmaals let op overtraining.

ik hou je log in de gaten, je voedingsschemaziet er wel goed uit dus ben benieuwd

Dankje man! ik ben ook zeker benieuwd!
Ik heb al van jongs af aan ervaring met topsport dus ik ken de symptonen.

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
Dit is mijn nieuwe schema:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik wil trainingen en gewichten zien damned :mad:


;)

De oefeningen staan erbij.

Gewichten zeggen niet zoveel. Je moet er voor zorgen dat je spieren verzuren en als je net een zware oefening hebt gedaan en je pakt even wat lichter maar dezelfde verzuring is dat prima.
Je spieren weten niet wat voor getal er op die dumbbells staan, dat is iets wat tussen de oren zit.
 
De oefeningen staan erbij.

Gewichten zeggen niet zoveel. Je moet er voor zorgen dat je spieren verzuren en als je net een zware oefening hebt gedaan en je pakt even wat lichter maar dezelfde verzuring is dat prima.
Je spieren weten niet wat voor getal er op die dumbbells staan, dat is iets wat tussen de oren zit.

maar het is wel een goede maatstaf om je progressie bij te houden ;)
 
listen to this man!
idd zou tof zijn om wat gewichten erbij te zien ook al is het niet de focus maar toch een mate van progressie aflezing.
 
Back
Naar boven