AndroidHealthClinic

EctoMeso Blog!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil er voor jullie wel even wat gewichten bij zetten waar ik nu ongeveer op zit.

Maar dan komt dat morgen even!
 
Je moet even lezen, dat ik een jaar gestopt ben en toen niets aan voeding deed.
Ook trainde ik toen niet keihard maar gewoon ala fitness.
 
het gewicht wat je nu pakt maakt imo niet uit of het veel of weinig is, als er maar progressie inzit :cool:
 
Op veler verzoek hier het schema + gewichten die ik nu gebruik
- = oefening nog niet gedaan dus weet nog niet hoe zwaar
x = oefening wordt uitgevoerd zonder gewichten

52m07pv.jpg
 
Op veler verzoek hier het schema + gewichten die ik nu gebruik
- = oefening nog niet gedaan dus weet nog niet hoe zwaar
x = oefening wordt uitgevoerd zonder gewichten

52m07pv.jpg

goed begin man! sucses!
 
Dankje Sanca!

Ik wil mijn benen wel trainen maar ik wil niet dat ze dik worden zodat ik nog moeilijk spijkerbroeken aan kan.
Kan ik dan het beste lager gewicht doen en wat meer herhalingen? 15 herhalingen ofzo?
 
Nee, gewoon minder eten zodat je niet zoveel aankomt. Of overstappen op pistol squats.
 
Nou ik denk dat als je de benen lichter traint met meer herhalingen dat ze dan minder groot worden maar meer op conditie pakt, athletisch.
 
Ik ben ook bezig met het opbouwen van mijn conditie dmv hardlopen maar omdat ik een jaar niks aan sport heb gedaan moet het van ver komen.
Helaas krijg ik onder het hardlopen last boven mijn achillespees net onder de kuit.
Goede schoenen heb ik al gehaald bij een erkende hardloopwinkel (RunningCenter) maar het voelt aan of de spier wat te kort is, ik moet dus regelmatig rekken en dat helpt goed.

Vandaag 4x3minuten hardlopen en 2minuten rust.
Binnen 12 weken moet ik 30minuten in 1x kunnen hardlopen dit is dus ook mijn doel :)
 
ik zou de benen gewoon trainen met 5 tot 12reps, zo snel heb je geen boomstammen hoor, imo zeker niet als je vaak gaat hardlopen
 
Vandaag de borst/triceps en buik gepakt.
Ging erg lekker!
Ik moet nog wel even wennen aan 4 setjes 12/10/8/8 maar dit komt omdat ik altijd 3 setjes deed van 8/8/8

Morgen de rug/biceps, nu al weer zin in!
 
Vandaag waren de rug en biceps spiertjes aan de beurt om een pak slaag te krijgen.

Het begon gelijk lekker doordat ik de Cable Seated Row met 10kg kon verhogen naar 60kg.
Ook kon ik de Rear Pulldown verhogen met 10kg naar 60kg.
Bent over Row ging van 16 naar 18kg.
Nog geen deadliften gedaan maar dit gaat de komende weken zeker gebeuren!

Barbell Curl kon ik verhogen met 2,5kg naar 15kg.

Morgen "helaas" een rustdag, donderdag de beentjes.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst serieus de benen getraind en gesquat.
Dat squaten viel me nog aardig tegen en ik moest eerst even moeite met het evenwicht, achterover dreigen te vallen of rechts-links...
Uiteindelijk ging het toch best goed en had ik er 2x 5kg aan + 20kg stang.

Daarnaast ook nog, Lying Leg Curl, Standing Calf Raise, Leg Extension en 45° Leg Press gedaan.

Al met al erg tevreden maar kan ik nu nog amper lopen.
 
De oefeningen staan erbij.

Gewichten zeggen niet zoveel. Je moet er voor zorgen dat je spieren verzuren en als je net een zware oefening hebt gedaan en je pakt even wat lichter maar dezelfde verzuring is dat prima.
Je spieren weten niet wat voor getal er op die dumbbells staan, dat is iets wat tussen de oren zit.


Oh nee? Zal ik volgende keer dan even 200 kilo op je bench gooien? Wedden dat ze het dan wel weten. :D

Succes bro!
 
Oh nee? Zal ik volgende keer dan even 200 kilo op je bench gooien? Wedden dat ze het dan wel weten. :D

Succes bro!
Haha en of ze het dan weten ;)

Zie ik je morgen weer in de gym?
 
gaat goed zo te zien :thumbs:
 
gaat goed zo te zien :thumbs:

Tuurlijk, hij traint straks mijn style. :D

Morgen ben ik off bro en ga ik ff lekker het weekend naar a'foort. Ik ben er maandag weer. Heb peter gevraagd om je extra aan te pakken. ;)
 
Tuurlijk, hij traint straks mijn style. :D

Morgen ben ik off bro en ga ik ff lekker het weekend naar a'foort. Ik ben er maandag weer. Heb peter gevraagd om je extra aan te pakken. ;)

komt helemaal goed dan :D
 
Vandaag weer de rug en de biceps aangepakt.

Net als vorige week weer 10kg zwaarder de seated rows gepakt, nu 70kg 8x
Biceps barbell curl van 15kg naar 17,5 (excl. stang)
Bent over row van 18 naar 20kg.

Al met al weer erg tevreden en moe maar voldaan :D
 
Back
Naar boven