MuscleMeat

Ectomorph 16 jaar help!

Bezoekers in dit topic

Mijns inziens is het voor mij persoonlijk verstandiger om de diverse opties te bekijken zoals ik gedaan heb en ja daar komen termen in voor die je normaliter in een studie medicijnen zou verwachten. Enfin, angezien dat ik het het alleen voor het uitzien wil ga ik voor de eerste optie dus lichtere gewichten maar meer reps. Nu ga ik kijken wat voor'n schema ik daarop kan afstellen. Oftewel actie.

that's the way to go! :thumbs:
 
Mijns inziens is het voor mij persoonlijk verstandiger om de diverse opties te bekijken zoals ik gedaan heb en ja daar komen termen in voor die je normaliter in een studie medicijnen zou verwachten. Enfin, angezien dat ik het het alleen voor het uitzien wil ga ik voor de eerste optie dus lichtere gewichten maar meer reps. Nu ga ik kijken wat voor'n schema ik daarop kan afstellen. Oftewel actie.

http://www.youtube.com/watch?v=SwJr9ZduG6Y
 
Bodymorph, jou antwoord is nog achterlijker dan het achtereind van het varken. Nou ga alsjeblieft iets anders doen dan je afrukken op de foto's in het forum.

Dat doe jij al blijkbaar.
En wees eens wat beleefder tegen oudere mensen.
Ben je niet netjes opgevoed.
En ik begrijp trouwens je frustraties.
Jij bent ook een 'ecto'. 1.95 en 63kg.
 
Véél vreten , ipv 3 maaltijden ga je 8-9 maaltijden eten.
Als je gewoon echt breed wilt staan en niet bepaald mooi droog binnen die 6 maanden.. Gewoon hard bulken.
Compound oefeningen doen , en je volvreten , 's nachts goed slapen.

Inderdaad, vreten als een varken, trainen als een beest, slapen als een baby. En daarnaast schijt aan iedereen z'n mening, geen beter recept tegen onzekerheid dan dat. Even heel simpel gezegd natuurlijk.
 
Inderdaad, vreten als een varken, trainen als een beest, slapen als een baby. En daarnaast schijt aan iedereen z'n mening, geen beter recept tegen onzekerheid dan dat. Even heel simpel gezegd natuurlijk.

De final words zijn gezegd.
I'm out of this discussion.

Malibu, succes en sterkte!
Mazzel


---=gone=-
 
ik ben 14 en 1.86+ 54 kg dus ik zit bij je in buurt kwa lengte en gewicht ook heb ik een kuil in mijn borst (pectus excavatum) ik heb besloten om goed te eten en te trainen, hopen dat het wat uitwerkt
 
Dat doe jij al blijkbaar.
En wees eens wat beleefder tegen oudere mensen.
Ben je niet netjes opgevoed.
En ik begrijp trouwens je frustraties.
Jij bent ook een 'ecto'. 1.95 en 63kg.

Jezus gast w t f is jou IQ, ALS JE GOED LEEST, wat je blijkbaar al niet kan, zie je dat ik heb gezegd dat ik 6 MAANDEN GELEDEN woog ik 63kg. Kijk is in iemands stats voordat je weer onzin lult. Ja ik ben ecto dus? Daar is niks mee en ben ik ook gewoon tevreden mee. Ik ben tenminste niet zo'n in elkaar gedrukte dwerg zoals jij die dik en dom is. Ik weeg nu bijna 77kg en nog steeds een droge look en volgens mij ben jij al heel goed bezig 'ahum, ughe ughe'. Nou succes en ga je zelf lekker insmeren met glijmiddel zodat je lekker jezelf kan nken.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 18:51 ----------

ik ben 14 en 1.86+ 54 kg dus ik zit bij je in buurt kwa lengte en gewicht ook heb ik een kuil in mijn borst (pectus excavatum) ik heb besloten om goed te eten en te trainen, hopen dat het wat uitwerkt

54 bij 1,86 komt niet in de buurt bij mij haha. Weeg 77 bij 1,91. Damn mensen kunnen niet lezen.
 
Back
Naar boven