XXL Nutrition

Ectomorph beginner

Bezoekers in dit topic

Oke,


Dus over een dag verdeeld wordt het dan dit
11 Boterhammen 200gr = 762,66 KC
Evergreen = 73 Kcal
Melk 0,5L = 225 Kcal
Good noodles per bakje = 45,5 Kcal
avondeten = 1500 Kcal
‘’Of i.p.v Kwart ‘’ Brinta 100Gr = 366 Kcal
Tonijn in water 150Gr = 170 Kcal

Totaal = 3141
 
Oke,


Dus over een dag verdeeld wordt het dan dit
11 Boterhammen 200gr = 762,66 KC
Evergreen = 73 Kcal
Melk 0,5L = 225 Kcal
Good noodles per bakje = 45,5 Kcal
avondeten = 1500 Kcal
‘’Of i.p.v Kwart ‘’ Brinta 100Gr = 366 Kcal
Tonijn in water 150Gr = 170 Kcal

Totaal = 3141


1500 kcal voor het avondeten? Ik denk niet dat je dat gaat halen. Wat eet jij in godsnaam bij het avond eten? ik zou dat in tweeën splitsen en dan voor het slapen nog wat wegstouwen.

En goed dat je je vader erbij betrekt. Maar waar zit jouw vader, dat je hem een email stuurt? Die van mij zat altijd op de bank achter zijn krant:) en dan schudde ik hem wakker, he pa ik moet je wat vragen......

Gekheid! Je zou bij die brinta nog wat noten en rozijnen toe kunnen voegen. Sávonds kan je voor je gaat slapen kwark nemen met muesly of weer noten en rozijnen. Ze hebben bij de Ah kwark (naturel en aardbijen) die voor 500 gram nog geen euro kost! van een of ander boerenmerk zonder opsmuk en die is heel goed en bevat per 100 gram nog het meeste eiwit van allemaal. Prima kwark om s'avonds na het trainen met muesly en noten en rozijnen en een banaan erdoor nog even je maag te vullen. De eiwitten in kwark zijn langzaam en die helpen je de nacht door zodat je niet gaat intern op je spierweefsel. En voor jonge mensen zijn langzame eiwitten perfect. (wetenschappelijk aangetoont) en dan hoef je ook geen potten met eiwit te kopen. Scheelt geld en je vader is ook tevree.

En je zou op brood ook kipfilee kunnen nemen. en naar je werk ook een bak kwarkmet ...mee. Met jouw bouw, snelle metabolisme (verbranding), en training is het zaak dat je je de hele dag vol stopt met eten. En dan het liefst de goede basis voeding.

Succes Ecto
 
Hmm avondeten 1500 Kcal , zal ik ergens wel verkeerd gelezen hebbe :p
Oke de kwark heb ik net weer naar binnen gewerkt!

Ja mijn vader en moeder zijn gescheiden, en aangezien mijn vader heel de dag aan het werk is heb ik hem maar een mailtje gestuurd :)
Hij gaat het iig even doornemen en ik denk dat hij er uiteindelijk een positievere mening over heeft, in mijn voordeel :D

Bedankt voor je advies, ben ik weer een stukje verder :o
 
Okee, dus gewoon blijven vreten, en 3x in de week full-body? :D
Maar Fullbody duurt sowieso toch langer dan een uur?
Niet noodzakelijk, een fullbody hoeft niet meer dan 4 oefeningen te bevatten, van elk pakweg 3 sets. Das een uurtje werk, maar niet meer.

Het is een kwestie van je aan de basisoefeningen te houden. Squat (het allerbelangrijkste), deadlift, bankdrukken, overhead pressen, optrekken, (cleanen)
 
Back
Naar boven