Fitness Seller

Ectomorph - Zijn er Ecto's met foto's van 4 a 5 jaar aan training?

Bezoekers in dit topic

23

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Nice. En heb je er verder nog wat erbij gebruikt? En hoelang train je al?
7jr
 
fat-powerlifter.jpg
 
23

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------


7jr
hoeveel jaar heb je in die 7 jaar gebulkt?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In 2 jaar gedaan, true story.
 
  • Like
Waarderingen: mat
mirin shreds
 
In ongeveer 2 jaar tijd van pakweg 68kg naar 87kg gegaan

Zie er nog steeds uit als 70kg dus pics heb je niks aan
 
en ik heb sowieso 1 jaar lang dezelfde oefeningen gedaan waardoor ik ook bleef hangen

Je kan prima een jaar lang dezelfde oefeningen doen als je steeds het gewicht verhoogt (sterker, dat moet).

plus dat mijn trainingsmaatjes weg gingen waardoor niemand me meer hielp met spotten.
.

Een vreemde vragen of spot bars op een squat rack gebruiken.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Een beginner met gemiddeld genen kan ongeveer 2 pond (0.9kg) per maand aan droge spiermassa opbouwen in de bulk. Een 'intermediate' de helft, een gevorderde weer de helft daarvan. (eerste twee jaar beginner, drie jaren daarop intermediate). Als je daarmee een beetje gaat rekenen kan je googlen op die mensen die op dat gewicht zitten. En je kan ook beredeneren dat 40kg in 2 jaar waarschijnlijk niet naturel is (tenzij heel veel vet).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In 2 jaar gedaan, true story.

Netjes voor jouw lengte!


Je kan prima een jaar lang dezelfde oefeningen doen als je steeds het gewicht verhoogt (sterker, dat moet).



Een vreemde vragen of spot bars op een squat rack gebruiken.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Een beginner met gemiddeld genen kan ongeveer 2 pond (0.9kg) per maand aan droge spiermassa opbouwen in de bulk. Een 'intermediate' de helft, een gevorderde weer de helft daarvan. (eerste twee jaar beginner, drie jaren daarop intermediate). Als je daarmee een beetje gaat rekenen kan je googlen op die mensen die op dat gewicht zitten. En je kan ook beredeneren dat 40kg in 2 jaar waarschijnlijk niet naturel is (tenzij heel veel vet).

Als ik z'n logje bekijk is hij natty. Misschien gebruikt hij creatine?

Oke thanks maar 40kg op 2 jaar is echt veel en ja creatine kan perfect. Het is een kleine hulpmiddel dus het is niet te vergelijken met AAS.
 
Back
Naar boven