MuscleMeat

Ectomorph - Zijn er Ecto's met foto's van 4 a 5 jaar aan training? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kon deze nog vinden van mezelf:

fAcK06p.jpg
 
zal ik ze ook maar ff droppen dan

ZDyedyR.jpg


B7d1J2t.jpg
 
nu zou ik mij niet meer als ecto omschrijven met een vetpercentage van >20%, maar in mijn fotogallerij staat er nog wel één van in de "goede" oude tijd: 62 kg, broeksmaat 28, 9u of langer in bed blijven liggen, overleven op cola en chips
 
Netjes voor jouw lengte!

Hehe, dat ben ik niet. Dat is Christian Bale, i just be trollin'.

Dit heb ik in 4 maanden gedaan. Maar dat was ook wel hardcore zeg maar.

Fysiek is min of meer hetzelfde nu, alleen VEEL bredere schouders, die lackte ik echt en wat grotere traps en onderarmen.

progressie.jpg
 
60kg- 87,2kg Goed gedaan in hoeveel tijd heb je dat gedaan?

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Kon deze nog vinden van mezelf:

fAcK06p.jpg
Zo Steensteen dat heb je heel snel gedaan dan in 1 jaar 14 kilo erbij en droog, dat heb ik nu in 2 jaar geen eens.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

february 2014 en september 2014 72 naar 80 chill man gaat allemaal heel snel zie ik.
 
Ben zelf op 56/57kilo gestart met 1.85 lengte, behoorlijk ecto dus

Valt best mee, toen ik 23 was heb ik zelfs 49 kilo gewogen bij 1,87 lengte. :o
Flexed armomvang waren 25.5 en 26,5 cm :o
 
Valt best mee, toen ik 23 was heb ik zelfs 49 kilo gewogen bij 1,87 lengte. :o
Flexed armomvang waren 25.5 en 26,5 cm :o

49 kilo?


the fk?


how

wut

i dont even.


pics?
 
Met 75kg begonnen bij 1,95m, nu 116kg met zelfde lengte.
 
49 kilo?


the fk?


how

wut

i dont even.


pics?


Helaas geen pics genomen destijds.
Op dat moment was ik behoorlijk onzeker over mijn fysiek en had er niet aan gedacht dat het later ook gebruikt zou kunnen worden om te vergelijken. :(
 
Iedereen kan buff worden als je gewoon niet de pussy loopt uit hangen en excuses gaat verzinnen zoals:

"Ik ben een ecto, ik kan niet aankomen"
"Ik heb geen tijd voor training of meal prep"
"Die gast is inderdaad buff maar hij gebruikt AAS dus dat telt niet"
 
Ecto zijn heeft zoals eerder gezegd te maken met je skelet... polsen, enkels en die dingen.
Vele mensen noemen zichzelf ecto omdat ze te weinig aten...
Ruim tweederde van die mensen blijken geen ecto te zijn, want ze hebben dikke gewrichten en zetten daardoor flinke massa aan en krijgen een volle look.

Qua skelet kan ik mezelf wel een 'echte' ecto noemen. Zeer dunne polsen en enkels, m'n look is, na 16 kg te hebben gegained, totaal niet breder geworden... enkel vetter.
It's all about bone structure... (genetics).
 
Ecto, meso, whatever, somatotype heeft niks met polsen of bone structure te maken. Het is een pseudowetenschappelijk idee dat onze eigenschappen te onderscheiden zijn op basis van lichaamstype en je ze zo kan categoriseren. Dat je er vetter uitziet komt zal, ik doe maar een gok, eerder komen door je lichaamsvetpercentage.
 
train 7-8 jaar :)

1m93
polsen omheen 6.75 inch
schouders omheen 51 inch
taille 29 inch
 
Met 75kg begonnen bij 1,95m, nu 116kg met zelfde lengte.

t perfecte voorbeeld idd. :cool:
Helaas ben je nog niet zo knap als stunna.. maar de rest is ok!;)
 
Met 75kg begonnen bij 1,95m, nu 116kg met zelfde lengte.

ja maar joertjuh hoelang ben je bezig dan? ik bedoel ongetrained 75kg bij 1m95 is nie per definitie ecto he ligt aan je vp en je mate van ontwikkeling wat betreft fysieke ontwikkeling (tanner stage calculator):cool:
 
ja maar joertjuh hoelang ben je bezig dan? ik bedoel ongetrained 75kg bij 1m95 is nie per definitie ecto he ligt aan je vp en je mate van ontwikkeling wat betreft fysieke ontwikkeling (tanner stage calculator):cool:

8 jaar, maar ben geen ekte ekte ecto :) begin foto staat in me log

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

t perfecte voorbeeld idd. :cool:
Helaas ben je nog niet zo knap als stunna.. maar de rest is ok!;)

Ik wil ook gewoon lelijk blijven, dus vind het niet erg!
 
Back
Naar boven