Fitness Seller

Ectomorph (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ten eerste supervooruitgang die je ooit hebt gehad :D... Over dat ecto-gebeuren; je bent nooit 100% ecto... je hebt altijd zoveel % ecto/meso/endo... waarschijnlijk ligt jij ongeveer op 40ecto/40meso/20endo ofzo... Maar het mag duidelijk zijn dat je geen uberecto bent maatje want dan kom je nooit zoveel aan in die tijd zonder te snoepen!:cool:
 
welke supplementen heb je erbij gebruikt?
ben zelf ook ecto kom moejlijk in gewicht aan! en heb besteld:

mammoth 2500 4,4 kg wheight gainer
dextrose 2 kg
creatine blast-2 2 kg

en mijn eetschema:
9:00 : 4 boterhammen met pindakaas en een
half pak vruchtensap

12:30 : 4 boterhammen met pindakaas en een
half pak vruchtensap

18:00 : 800 gram pasta

22:00 : 2 boterhammen met pindakaas, schaal vla


moet ik hier nog wat bij toevoegen? ben beginner!!

hahahaha 800gr pasta , jij wel ja :rolleyes:

de hele dag eet je amper iets en dan om 18u savonds eet je ineens voor 3 man pasta , prove it! dat wil ik je zien opeten!
 
Op deze manier zul je vooral vet gainen en geen spieren.
Als je er al iets op zal gainen.

2-4 maaltijden extra, met telkens hoogwaardige eiwitten.
Kijk eens rond naar schema's van anderen hier om een idee te krijgen hoe het moet. Succes.

edit: @"beginner86"
 
Ten eerste supervooruitgang die je ooit hebt gehad :D... Over dat ecto-gebeuren; je bent nooit 100% ecto... je hebt altijd zoveel % ecto/meso/endo... waarschijnlijk ligt jij ongeveer op 40ecto/40meso/20endo ofzo... Maar het mag duidelijk zijn dat je geen uberecto bent maatje want dan kom je nooit zoveel aan in die tijd zonder te snoepen!:cool:

ik heb wel beginner staan bij me gebruikersnaam maar probeer al schemas uit sinds mijn 17de jaar maar heb heel weinig vordering geboekt!!! ben goed in vorm maar dan aan de dunne kant het is ook pas sinds dit jaar dat ik 5 kilo ben aangekomen maar heb ook heel wat shakes achter de kiezen gehad zonder die shakes kom ik totaal nie aan!! ja of ik moet 8 keer vreten op een dag maar daar heb ik simpel geen tijd voor, kep 2 pauzes op me werk! ja of ik moet ze er na 5 uur nog ergens in me schema zien te proppe:D!! nee ik zie mezelf wel als een echte ecto!! heb voor die 5 kilo ook veel moeten vreten.
doe trouwens ook aan kickboxen! dat zal ook wel een beetje tegenwerken met aankomen maar goed!
zijn hiero nog echte ecto's met echte vooruitgang die me een goede voedings schematje kan fixen?
 
Laatst bewerkt:
hahahaha 800gr pasta , jij wel ja :rolleyes:

de hele dag eet je amper iets en dan om 18u savonds eet je ineens voor 3 man pasta , prove it! dat wil ik je zien opeten!

nou ik zweer het je! vind je 800 gram niet normaal voor avond eten! ik vreet ook vaak een bak nasi van 1 kg op maar die verdeel ik dan weer! overgebleven nasi eet ik rond 10 uur op ben nie voor niks 5 kg aangekomen + heel wat wheight gain en proteine shakes maar dan zit je ook goed vol na zo'n bak pasta:D
 
welke supplementen heb je erbij gebruikt?
ben zelf ook ecto kom moejlijk in gewicht aan! en heb besteld:

mammoth 2500 4,4 kg wheight gainer
dextrose 2 kg
creatine blast-2 2 kg

en mijn eetschema:
9:00 : 4 boterhammen met pindakaas en een
half pak vruchtensap

12:30 : 4 boterhammen met pindakaas en een
half pak vruchtensap

18:00 : 800 gram pasta

22:00 : 2 boterhammen met pindakaas, schaal vla


moet ik hier nog wat bij toevoegen? ben beginner!!

Haha en jij vind het gek dat je niets aankomt? :rolleyes:
 
@b86 begin eens met uw pasta af te wegen voor je hem kookt! want jij weegt hem waarschijnlijk erna. en als je wel 800gr pasta binnen krijgt dus na de kook 1600GR ongeveer wil ik het u echt eens zien doen!!!!
en anders moet je zeker 6maaltijden per dag binnen spelen en dan nog gelijk verdeelde liefst
 
@ jovani

super wat je in die korte tijd hebt berijkt echt sterk
en jammer van je mindere periode maar je hebt 1voordeel je stond deftig dus je weet dat het kan en wat je er moet voor doen
 
ooooooohh gewoon pasta "italiano" met saus enzo

ik dacht al
 
2 kg/mnd gainen als ecto :roflol:
 
brutal bump weer

edit: oh hij is al banned:D
 
ik denk meer 33% ecto, 33% meso, 33% endo:) haha.
Dat aankomen in vet is niet echt iets van een ecto, en zoveel spiermassa winnen in een korte tijd is ook niet echt een ecto:)

Het snel aankomen van spieren is meer meso/endo. Het snel aankomen in vet is dan weer endo:)haha
 
Hoe sta je er nu voor.
 
Jovani,

Je moet je niet op de kop laten zitten. Ik heb er ook 1 jaar uitgelegen met een polsblessure, en zit nu in 4 maanden weer op oude niveau qua spiermassa, lager in vet, hoger in kracht en op 7 kg minder dan topgewicht. Dus lang leve het spiergeheugen. Komt allemaal goed!
 
Back
Naar boven