AndroidHealthClinic

Ectomorph (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik je kc's zo globaal optel zit je niet hoger dan zo'n 3000? En je fysiek daarentegen is aardig bruut, houd je dit schema al lang aan?
 
Als ik je kc's zo globaal optel zit je niet hoger dan zo'n 3000? En je fysiek daarentegen is aardig bruut, houd je dit schema al lang aan?

In het weekend is het alleen maar junkfood voor mij, dan kom ik met gemak aan de 4500-5000

Maar dat voedingsschemawat ik gepost heb doe ik nog niet zo heel lang, denk een maand of 1,5. Maar ik heb er nooit echt veel vanaf gewijkt.

Wil wat lager in me Cal's gaan zitten omdat ik nogal het gevoel heb dat ik beetje teveel vet aan het kweken ben.
 
@TS zeer mooi fysiek man! Echt respect, goede massa!
 
Sow dikke progressie, jammer dat je je vetpercentage zo hebt laten sloffen man.

Wat voor trainingschema/voedingsschema gebruikte je in die 2,5 jaar?
 
Sow dikke progressie, jammer dat je je vetpercentage zo hebt laten sloffen man.

Wat voor trainingschema/voedingsschema gebruikte je in die 2,5 jaar?

+1 ben ik ook benieuwd naar!
 
Als je te snel vet aanzet raad ik je aan 1 a 2x per week wat cardio na je training te doen; 20 minuten per keer is al genoeg om de hele week door langzaam aan wat vet te verbranden, wetenschappelijk bewijs toont aan dat 2x per week rond de 15 minuten cardio de vetafbraak al op gang zet, die stil staat wanneer je helemaal niks doet.. Ik zat met hetzelfde probleem. Het helpt ook om minder te snoepen tussendoor ;)
 
Dit heeft hij eerder gepost:

6.15 uur (gelijk als ik uit bed kom) Eiwitshake + 1 Banaan.

7.15 uur 2 sneetjes volkorenbrood met Kaas, 3 gekookte eieren.

10.00 uur 2 sneetjes volkorenbrood met kalkoenfilet,kaas,mosterd,sla en dan een manderijn of appel.

13.00 uur Blikje tonijn in water, 2 sneedjes volkoren en wat ketchup

15.00 uur 2 sneedjes volkoren met kipfilet,mosterd of pindakaas

18.00 uur (avond eten) 200 gram kipfilet of biefstuk, wat brocolli en 2 aardappels.

20.00 uur (direct na trainen) Eiwitshake en sneedje wit met honing

22.00 (voor naar bed gaan) 500 gram dus een kuipje kwark.

Neem aan dat dit was wanneer je nog aan het trainen was?
Ben wel benieuwd naar je Trainingsschema.
 
vind het qua eten wel wat weining heb ik het idee? 90 kilo toch?
 
vind het qua eten wel wat weining heb ik het idee? 90 kilo toch?

Het was 92,7 KG. Nu 85 KG,. door vakantie en ziekte. Verwacht over 4-5 maanden weer op mijn oude gewicht te zitten.

Zal later even mijn huidige trainingsschema posten ;)
 
Laatst bewerkt:
Maandag: Borst + Triceps

Vlak bankdrukken 4x 6-8 reps
Schuin bankdrukken 4x 8-10 reps
Cable crossovers 3x 10 reps
Pec-deck flyes 3x 10-12 reps

Pushdowns 3x 10 reps
Kick Backs 3x 10 reps
Dippen 3x maximaal

Dinsdag: Rug + Biceps

Pull Downs wijde greep 4x 8-10 reps
Deadlifts 3x 6-8 reps
Zittend kabelroeien 4x 10 reps
Dumbbell roeien 4x 10 reps

Barbell curls 4x 10 reps
Dumbbell curls 3x 10 reps
Kabel Curls 3x 10 reps

Woensdag: Benen,kuiten,buik

Squats 4x 8-10 reps
Legpresses 4x 8-10 reps
Leg extensions 3x 15 reps
Leg curls 4x 8-10 reps

Staande Kuitmachine 4x 15-20 reps

Sit ups 3x 20-25
Hangend beenheffen 3x 15-20

Donderdag: schouders,trapezius

Zittend dumbbell drukken 4x 8-10 reps
Zijwaarts dumbbell heffen 4x 10-12 reps
Front raises 4x 10 reps
omgekeerde pec-deck flyes 4x 12 reps

Vrijdag: rust

Zaterdag: rust

Zondag: rust
 
Je trainingsschema ziet er zo'n beetje hetzelfde uit als de mijne. Borst training heb je alleen 2 press oefeningen achter elkaar, misschien een idee om een press af te wisselen met een fly, gevolgd door weer een press oefening? En op rugdag, beginnen met deadlift, is immers de compound oefening.... En wat betreft 4 trainingsdagen achter elkaar gevolgd door 3 rust, is dat uit noodzaak? Anders kan je ook bijvoorbeeld woensdag rust nemen en donderdag/vrijdag trainen....
 
3 dagen rust vind ik heerlijk, ik voel me er gewoon lekkerder bij.

En de reden dat ik bij rugdag niet gelijk met deadliften begin is omdat ik eerst even goed warm moet worden, beetje een pomp in me rug krijgen. Dan voelt deadliften veel beter aan.
 
3 dagen rust vind ik heerlijk, ik voel me er gewoon lekkerder bij.

En de reden dat ik bij rugdag niet gelijk met deadliften begin is omdat ik eerst even goed warm moet worden, beetje een pomp in me rug krijgen. Dan voelt deadliften veel beter aan.
Ok, en aan je body te zien werkt het voor je - opnieuw, monsterlijke fysiek :thumb:
 
In het weekend is het alleen maar junkfood voor mij, dan kom ik met gemak aan de 4500-5000

Maar dat voedingsschemawat ik gepost heb doe ik nog niet zo heel lang, denk een maand of 1,5. Maar ik heb er nooit echt veel vanaf gewijkt.

Wil wat lager in me Cal's gaan zitten omdat ik nogal het gevoel heb dat ik beetje teveel vet aan het kweken ben.



Kan dit geen kwaad ?
alleen maar junk food ?
ondanks dat je dan aan je cal zit. krijg je toch veel te veel vet en andere rotzooi binnen ?
 
Kan dit geen kwaad ?
alleen maar junk food ?
ondanks dat je dan aan je cal zit. krijg je toch veel te veel vet en andere rotzooi binnen ?

Niet te letterlijk nemen, en dan doel ik op ALLEEN maar junkfood.

Wat ik bedoel te zeggen, dat ik in het weekend vaak patat,frikandellen,Mcdonalds en dat soort zooi mag eten.

Natuurlijk is het vet ! But who cares. Ongezond voedsel is lekker en je moet natuurlijk ook een beetje genieten van het leven. ;)
 
mooi speitig dat het nu wat achteruit is gegaan
 
Niet te letterlijk nemen, en dan doel ik op ALLEEN maar junkfood.

Wat ik bedoel te zeggen, dat ik in het weekend vaak patat,frikandellen,Mcdonalds en dat soort zooi mag eten.

Natuurlijk is het vet ! But who cares. Ongezond voedsel is lekker en je moet natuurlijk ook een beetje genieten van het leven. ;)


Je hebt gelijk :D
 
Schema ziet er leuk uit, ga het na mijne ook eens proberen.
Laat nog wel weten hoe het bevalt.

Gr.
 
Dit is zo'n beetje wat ik op een dag eet:


6.15 uur (gelijk als ik uit bed kom) Eiwitshake + 1 Banaan.

7.15 uur 2 sneetjes volkorenbrood met Kaas, 3 gekookte eieren.

10.00 uur 2 sneetjes volkorenbrood met kalkoenfilet,kaas,mosterd,sla en dan een manderijn of appel.

13.00 uur Blikje tonijn in water, 2 sneedjes volkoren en wat ketchup

15.00 uur 2 sneedjes volkoren met kipfilet,mosterd of pindakaas

18.00 uur (avond eten) 200 gram kipfilet of biefstuk, wat brocolli en 2 aardappels.

20.00 uur (direct na trainen) Eiwitshake en sneedje wit met honing

22.00 (voor naar bed gaan) 500 gram dus een kuipje kwark.


neem ook es een kiwi i.pv. een banaan :p
In banaan zit potassium (kalium) en vit c daarom is het zo geliefd kijk maar:http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=76

In kiwi zit meestens evenveel als banaan en wel tot 5x zoveel vit c:
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=716
en het is gewoon lekker :D

Kijk ook es onder tofu (gemaakt van sojabonen)
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=806

en sojabonen !
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=864
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven