AndroidHealthClinic

Ectomorph (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt sick die vooruitgang die je geboekt heb man!!
 
dikke pluim voor uw vooruitgang echt wel mooie resultaten big up voor jovani
 
Als je "ectomorph" googled, is dit topic de 3rde hit. Ben hier zo op dit forum terechtgekomen en door jouw foto's te zien, ben ik eigenlijk er gaan in geloven dat ook smalle dudes veel spiermassa kunnen aankweken.

Jarenlang is er mij verteld geweest dat ik gewoon de genen niet had, en nooit gespierd zou worden, waardoor ik er gewoon niet aan begon.

Dus cheers mate, door jouw topic ben ik begonnen met trainen :D
 
heel erg netjes!!! Don't worry, een keer atleet, altijd atleet! Als je na een tijd afwezigheid weer begint, pakt je lichaam het heel snel weer op, dat weet ik ook van mijzelf. Je bent zo weer op je oude niveau.

Als ik de foto's vergelijk hoef je alleen een beetje droger, keep up the good work!
 
Amazing transformation dude!

Succes verder.
 
Bedankt voor alle positieve reacties mensen ! :thumb:
 
Dit is zo'n beetje wat ik op een dag eet:


6.15 uur (gelijk als ik uit bed kom) Eiwitshake + 1 Banaan.

7.15 uur 2 sneetjes volkorenbrood met Kaas, 3 gekookte eieren.

10.00 uur 2 sneetjes volkorenbrood met kalkoenfilet,kaas,mosterd,sla en dan een manderijn of appel.

13.00 uur Blikje tonijn in water, 2 sneedjes volkoren en wat ketchup

15.00 uur 2 sneedjes volkoren met kipfilet,mosterd of pindakaas

18.00 uur (avond eten) 200 gram kipfilet of biefstuk, wat brocolli en 2 aardappels.

20.00 uur (direct na trainen) Eiwitshake en sneedje wit met honing

22.00 (voor naar bed gaan) 500 gram dus een kuipje kwark.

Poeh! Dat jij hierop zoveel kan gainen vind ik erg netjes. Ik stond perplex dat je deze gains maakt met zo weinig eten, ik vermoed dat je ook niet een ecto bent maar gewoon niet zoveel at. Ik ben zelf een ecto (ja, echt) en eet dit wanneer ik niet train. Dan blijf ik net op gewicht. Minder dan dit en ik val af. Je pakt trouwens wel meer eiwitten dan ik door je shake, ik maak in de ochtend zelf een havermout shake met ong. 120gr havermout, halve liter melk en een appel. Natuurlijk ben ik wel een stukje langer dan je (1.93m bij 76kg) maar ik moet wel echt minimaal 16 boterhammen voor het avondeten schrokken wil ik vooruitgang boeken.

Da's dus flink relaxed voor jou!
 
Poeh! Dat jij hierop zoveel kan gainen vind ik erg netjes. Ik stond perplex dat je deze gains maakt met zo weinig eten, ik vermoed dat je ook niet een ecto bent maar gewoon niet zoveel at. Ik ben zelf een ecto (ja, echt) en eet dit wanneer ik niet train. Dan blijf ik net op gewicht. Minder dan dit en ik val af. Je pakt trouwens wel meer eiwitten dan ik door je shake, ik maak in de ochtend zelf een havermout shake met ong. 120gr havermout, halve liter melk en een appel. Natuurlijk ben ik wel een stukje langer dan je (1.93m bij 76kg) maar ik moet wel echt minimaal 16 boterhammen voor het avondeten schrokken wil ik vooruitgang boeken.

Da's dus flink relaxed voor jou!

Ik weet niet hoe hoog jij in eiwitten zit, maar daar kan het verschil ook liggen.
 
erg motiverend ;) train je benen ook?
 
mooie progressie
 
Echt zonde man.. maarja, kom zeker weten wel weer goed! succes de komende tijd;)

Zonde ja, maar aan de andere kant hij kan nu wel lekker rammen zonder te stoppen omdat hij weet dat hij al es eerder zoiets heeft bereikt.
 
2 jaar oud topic lolD
 
Goed fysiek, mooi gevormde chest. Je benen heb je zo te zien ook veel tijd in gestoken. Goed bezig!
 
Nice progress man, wat was je trainingsschema van toen je begon?
Ik neem aan Rippetoe starting strength? zo niet, post ff je schema ik ben ook een beginnende ecto bb :)
 
Back
Naar boven