MuscleMeat

Ecto's will rule the world ;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben altijd al van de bovenklasse geweest, ik schijt op dwergen.;)
 
Ik ben verdoemd: 1.67, lelijk en een IQ van onder de 100 :D
 
Top of the foodchain 1,88 bij 86 kg zie ik ben al aan het evolueren ;)

owjah om discussies te voorkomen iq van 128 :P 2 x getest

alleen de sociale vaardigheden m.b.t. SOCIAAL ZIJN liggen onder peil ;)
 
Vrouwen ontwikkelen een nog zachtere, dunnere en haarloze huid, krijgen grote, heldere ogen, mooi gevormde borsten, glanzend haar en symmetrische gelaatstrekken.

OOOOH YEAH nou eerst maar eens een tijdmachine uitvinden...



Raciale verschillen zullen niet meer bestaan door de vermenging van alle rassen. Daaruit zal een uniform ras tevoorschijn komen van koffiekleurige mensen.

das ook nice tenminste geen zonnebank meer nodig
 
Kan niet klagen;)
Ben redelijk bruin, 1m80 bij 66kg (dus ecto:D)
ben niet echt lelijk, en dom al helemaal niet (maar toch zo lui:o)

ecto- rulez;)
 
Vrouwen ontwikkelen een nog zachtere, dunnere en haarloze huid, krijgen grote, heldere ogen, mooi gevormde borsten, glanzend haar en symmetrische gelaatstrekken.

OOOOH YEAH nou eerst maar eens een tijdmachine uitvinden...
Wat heb je daar aan? Jij bent knotslelijk voor de begrippen van het jaar 3000.
 
Wat heb je daar aan? Jij bent knotslelijk voor de begrippen van het jaar 3000.

Aaah shit je hebt helemaal gelijk verdomme... altijd weer die addertjes onder het het gras.... damn..
 
ecto's en mensen die intelligent, lang, slank, aantrekkelijk, gezond en creatief zijn zijn twee totaal verschillende dingen vriend..
 
ecto's en mensen die intelligent, lang, slank, aantrekkelijk, gezond en creatief zijn zijn twee totaal verschillende dingen vriend..

hij gaat ervan uit dat het ecto's zijn om in de Bb termen te blijven, maar als ik zo uit het verhaal kan opmaken bestaan de termen ecto, meso, en endo niet meer ...
 
ecto's en mensen die intelligent, lang, slank, aantrekkelijk, gezond en creatief zijn zijn twee totaal verschillende dingen vriend..

Mention the ;) vriend eclips :)
 
Tof, midgets bashen! :D
 
pffff, wat een onsin ik ben 1.70 en ik kan goet zpellen en ben heel knap en zlim naazt dat iz mein interpunksie oock bofenmaats
 
zolang burger king en AAS bestaat niet!:D
 
pffff, wat een onsin ik ben 1.70 en ik kan goet zpellen en ben heel knap en zlim naazt dat iz mein interpunksie oock bofenmaats

Hier op DBB sla je met deze post idd nog niet zo'n modderfiguur wat betreft spelling en interpunctie... (ey, je hebt iig ÉÉN komma op de juiste plek!)
 
Olee! Ik ben een evolutionar stapje verder. 185cm gezond, etc etc.

En een IQ van 131

In your face powerlifters:roflol::P
 
Pff eerst zien dan geloven.

Idd! Denk, dat de meso's dan maar eens van hun neukrechten gebruik moeten gaan maken. Dat betekent dus, dat alle ecto's en endo's straks geen kinderen meer kunnen verwekken. Dan is het; :wave: plannetje van de ecto's.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil2: :evil2: :evil2: :evil2:
 
Back
Naar boven