XXL Nutrition

Ecto's

Bezoekers in dit topic

Mn dieet wisseld natuurlijk wat elke dag... Soms eet ik geen kip en dan eet ik weer 1 pot kwark van 0.5kg.. Heb me vandaag weer gewogen, want ik weeg me elke dinsdag sochtends (na het plassen) en weeg zoals geplant 70.2 kilogram..



[Abeelding niet meer beschikbaar]
EXELLENT!!
 
Originally posted by KaLe
ik dacht ook altijd dat ik ecto was. Ik was redelijk dun. Maar niet dus. 2 jaar tijd 58 --> 85 kg. dus blijkbaar geen ecto.

Inderdaad, Ik ben ook geen ecto volgens mij. Ik heb gewoon nooit de tijd genomen om fatsoenlijk te eten.. Ik zat vroeger veel voor de pc en dat sloeg ik altijd ochtend eten over. Ik at normaal 2x per dag en dan ook nog eens niet zoveel..
 
Leuk voedingsschemaatje heb je daar :D maar zit je niet wat te laag in je KH?
 
Originally posted by Vince
Leuk voedingsschemaatje heb je daar :D maar zit je niet wat te laag in je KH?

Denk het niet :D Alle boterhammen zijn... Bruine volle zware boterhammen, vol met KH..

PS: Vince, wanneer zien we lkander es.. KGa binne een uurtje trainen..
 
Valt nog mee met je 2 keer eten. Ik had er dagen bij zitten dat ik helemaal niets at. Gewoon vergeten en s'avonds ineens eraan denken dat je dat vergeten bent. Voor de rest was het friet wat ik at.
 
Ik vergat ook regelmatig te eten. Was savonds ook kei vaak duizelig en zo, draaide alles als ik in bed lag, en dan nog had ik geen zin in te eten. Toen ik begon met fitnessen was mijn moeder ook super blij dat ik eindelijk met regelmaat begon te eten. Totdat ik meer als met regelmaat begon te eten. Nu word ze ziek van mijn gevreet de hele tijd. Elke keer als het ene bord leeg is loop ik naar de keuken om nog ff wat kwark te eten, beetje brinta, vitaminen pilletje, en als ik dan ook nog eens die fles lijnzaad aan mijn mond zet dan begind ze: 'ik vind dit echt niet meer normaal hoor, dit is gewoon ongezond, blabla'

Ghehe, wat zo'n forum wel weer niet allemaal met je kan doen! Thnx guys!!! (ook van mijn vriendin :):):))
 
Originally posted by avg
Ik ben dus ook een ecto. Ik train nu een 10 maanden en ben van 55 kilo naar 68.5 gegaan (schommeld maar heb ook al de 70 kilo gehaald). De vraag van mijn bf percentage is moeilijker te beantwoorden ik heb het nooit gemeten, maar zoals je in de thread foto bui ( http://www.pbase.com/avg/inbox ) kunt zien is ie vrij laag. Wat denken jullie hoeveel % het is. Vet kweken is voor mij het allermoeilijkst dat wil me maar niet lukken. Wel is de armgroei (bovenarm) erg goed gegaan. Eerst waren ze met pomp 28 cm en nu zijn ze 37.5 met pomp dus dat is bijna 10 cm erbij. De rest gaat niet echt hard. Verder is mijn broekmaat verkleind van 34 naar 30. Boven wat groter en onder iets kleiner dus.

Verleiding van een kuur is echt enorm groot.
Liefst zou ik er vandaag nog mee beginnen, maar ja een basis opbouwen zodat je je gains beter kunt behouden is ook erg belangrijk. Dus dit is een moeilijke. Ik heb gelukkig wel de leeftijd ervoor (22 jaar). Maar als het eenmaal zover is dat ik er echt voor wil gaan ga ik misschien eerst maar eens een prohormoon kuurtje nemen om alvast te wennen iets te slikken wat toch iets lichter is.


Sorry hoor maar als jij 15 kg zwaarder bent geworden in 10 maanden dan ben je echt geen ecto hoor. Ik ben dat in 12 jaar aangekomen. iedereen roept maar snel altijd van ik ben ecto maar dat is in bijna 80 % niet waar.
 
Originally posted by avg
Valt nog mee met je 2 keer eten. Ik had er dagen bij zitten dat ik helemaal niets at. Gewoon vergeten en s'avonds ineens eraan denken dat je dat vergeten bent. Voor de rest was het friet wat ik at.


Kijk dat bedoel ik dus, ik heb voeding en dieetleer gestudeerd en heb in die 12 jaar goed gegeten en op mijn voeding gelet. Jij hebt er nooit de tijd voor genomen en dan noem je jezelf een ecto.

iedereen die dagen eten overslaat wordt een magere lat.
 
Originally posted by Diver2000



Kijk dat bedoel ik dus, ik heb voeding en dieetleer gestudeerd en heb in die 12 jaar goed gegeten en op mijn voeding gelet. Jij hebt er nooit de tijd voor genomen en dan noem je jezelf een ecto.

iedereen die dagen eten overslaat wordt een magere lat.

waar heb jij dat dan gestudeerd, bij het Cios?.
zoiets lijkt mij nml. ook interessant om mijn studie van te maken.
 
Originally posted by Bracke


Denk het niet :D Alle boterhammen zijn... Bruine volle zware boterhammen, vol met KH..

PS: Vince, wanneer zien we lkander es.. KGa binne een uurtje trainen..

Was een beetje te snel. Nee, KH lijkt zo wel goed. Las oa over die 8 sneeën 's morgen :D

Vanavond geen training, moet me weer voor school afjakkeren :S
Ik ga wel morgen terug, rond een uur of 8 trainen. En dan vrijdag en zaterdag. Heb namelijk geen tijd ertussen om in 't stad te trainen :mad:
Kalmthout dan maar :headbang:
 
Originally posted by Diver2000



Sorry hoor maar als jij 15 kg zwaarder bent geworden in 10 maanden dan ben je echt geen ecto hoor. Ik ben dat in 12 jaar aangekomen. iedereen roept maar snel altijd van ik ben ecto maar dat is in bijna 80 % niet waar.

Hoe kan ik er dan achter komen wat ik daadwerkelijk ben?
Mijn botten zijn erg klein en ik kom niet echt vet aan. Ik ben kwa kilo's voorruitgegaan echter is er nog geen vet erbij gekomen.
Vandaar dat ik er vanuit ga/ging dat ik ecto ben. In het begin groei je toch sneller als wanneer je verder gevorderd bent. Ik dacht dat het nu nog wat sneller ging omdat me voeding enorm is aangepast.

Hoeveel ben jij dan in het begin vooruitgegaan als ik vragen mag?
 
Laatst bewerkt:
wat ik zeg ik kom slecht aan, nog geen 2 kg op jaar basis en als ik een keer ziek was (griep) vlogen de kilo's weer weg. Dat is nu nog zo, ik hoef ook niet echt te cutten. als ik met mijn gainers stop val ik ongeveer een kilo per week af.

Meeste mensen zijn een combi van types.

Kijk ik vind jou vooruitgang super van de afgelopen tijd. je pakt je voeding goed op en blijft van de bollen af en evengoed een mooie progressie
 
ben je ecto met 60-65kg bij 1.94?
 
Ik ben dan toch eigelijk best nieuwsgierig wat ik dus wel ben. Ik gebruik ook standaard weightgainers en eet goed echter vet kweken blijft voor mij een probleem.

Originally posted by Diver2000
Kijk ik vind jou vooruitgang super van de afgelopen tijd. je pakt je voeding goed op en blijft van de bollen af en evengoed een mooie progressie

Bedankt voor je compliment, voordeel is dat ik hier de juiste info kan opzoeken zodat ik het thuis in praktijk kan brengen. Ik denk dat dit board het meeste bepalende factor is van mijn gains.

Ik ben wel benieuwd hoe het staat met mijn aanleg om spieren te kweken. Ik wil erg graag aan de 80 kilo zitten en hoop het eigenlijk naturel te kunnen behalen en wil weten of ik er aanleg voor heb. Hoe kun je dat zien?
 
Originally posted by Robin
ben je ecto met 60-65kg bij 1.94?

60 bij 1.94 Ecto?? Ik zou het niet weten, maar volgens mij ben je dan dood.. Nee serieus, dat is wel erg mager.. WIe is er soms zo mager als ik vrage mag??
 
Ik heb 49 gewogen bij 1.87.
Jammer genoeg niet gewogen toen ik de 2de keer ziek was van de kaakchirurg maar toendertijd vlogen de kilo's eraf.
 
Tjonge AVG, heb je daar geen foto's van?
(toen je 49 kg woog bedoel ik)
Ikzelf heb 57 kg voor 1.81 gewogen, maar toen was ik ver heen. Toen was ik al enorm mager!!
 
Originally posted by Olimantado
Tjonge AVG, heb je daar geen foto's van?
(toen je 49 kg woog bedoel ik)
Ikzelf heb 57 kg voor 1.81 gewogen, maar toen was ik ver heen. Toen was ik al enorm mager!!

hmm volgens mij heb ik de foto's van mijn 53kg bij 1.80m verscheurd.... afschuwlijk gewoon
 
Nee daar heb ik geen foto's van gemaakt, als je er zo erg voor staat heb je niet echt zin om er foto's van te maken.
Dat kun je denk ik wel begrijpen als je zelf ook erg mager bent geweest. Ik hoop het in ieder geval nooit meer te worden. Ok de dikste ben ik nu nog steeds niet maar het komt hoop ik wel goed.
 
Ik heb ook 52 gewogen bij 1.75 m. Maar nu ik dus voor eene goeie aan de bulk ben merk ik wel dat ik minder droog word. Alleen ben ik nu wel eens bang dat dat cutten me tegen zal vallen. Heb tot nog toe nooit hoeven cutten en heb altijd naar harte lust kunnen bulken. Maar nu ben ik wel erg gewend aan elke 2-2.5 uur eten (en zo veel mogelijk). Ik denk dat ik r toch veel moeite mee ga krijgen dit te minderen! Naja we zullen zien...
 
Back
Naar boven