MuscleMeat

Ecto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by avg
Nee daar heb ik geen foto's van gemaakt, als je er zo erg voor staat heb je niet echt zin om er foto's van te maken.
Dat kun je denk ik wel begrijpen als je zelf ook erg mager bent geweest.

Weet niet... Vele vrouwen vinden dat toch wel sexy hoor!
 
Ja ze zullen het erg coïtusie vinden als het lijkt alsof je elk moment door de wind weg kan waaien. :D

Het is niet echt een leuk gezicht zo weinig wegen bij zo'n lengte.
 
Toch wel hoor, in die tijd waren er vrouwen die vooral op mijn graatmager lijf kickten!!
 
die belgische vrouwen zijn ook niet te begrijpen he....
 
Originally posted by Rob G
die belgische vrouwen zijn ook niet te begrijpen he....

Neem Oli niet als referentie voor alle belgen a.u.b..
 
Hahaha, neej hoor, tenslotte zijn niet alle belgen terug te vinden op gay sites, toch?
 
Als je als je mager bent geen succes hebt bij de wijffies, dan betekent dat niet als je een paar kuurtjes gaat doen en enorm breed word dat je dan ineens wel aan je trekken gaat komen hoor! Een man moet nu eenmaal niet mooi zijn, maar speciaal...
 
Maar als je zekerder bent van je uiterlijk heb je wel meer succes, je straalt dat uit.. arrogantie tot op zekere hoogte werkt ook zeer goed altijd :) maargoed die tijd is voor mij verleden tijd, nu al een jaar bij dezelfde :)
 
Maar kijk, ik had een tijd een coïtusrelatie met een wijffie toen ik nog heel mager was en toen ik begon goed te eten en trainen en breder te worden hoefde het opeens voor haar niet meer! Toch voelde ik me zeker niet onzekerder als voordien (hetzelfde eigenlijk)...
 
jij hebt een beeld van hoe een vrouw eruit moet zien, zij heeft dat ook, maar dan hoe een man eruit moet zien, de 1 valt op mager, de ander op gespierd en weer 1 op dik.. daar verander je niks aan.. maar als je zelf niet gelukkig bent met een mager lichaam dan straal je dat uit, waneer je wel tevreden bent met je uiterlijk straal je dat ook uit en heb je opeens meer succes.. it's all about the attitude..
 
Ja, dat denk ik ook, Soulreaver. Gelukkig vallen niet alle vrouwen op gespierd, want de trainingen zijn op zich al zwaar genoeg. Als je elke dag daarbovenop nog eens een verschillend wijffie moest naaien, nou dan kon je de rust die zo hard nodig is voor je groei wel vergeten, toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
anderzijds, ontspanning na arbeid en ik ben meestal wel relekst na een goede pot coïtus :D
 
Ja, je bent nog jong he....
 
Jah Oli, heb je gelijk in, maar dat is met mannen ook. Sommige vallen op extreem mager, andere op dik, maar al met al kun je wel zeggen dat 95% van de mannen op het zelfde soort vrouw valt (qua figuur dan; strak en dun maar niet te; zie topic ;goede billen' :)). Ik denk dat dit voor vrouwen ook zo is, en dat 95% van de vrouwen een athletisch lichaam mooier vind als een skrale henkie! En als je aandacht krijgt van vrouwen wil dit niet meteen zeggen dat je ze allemaal als een konijntje moet nemen.
 
Originally posted by Olimantado
Ja, je bent nog jong he....

maar niet bepaald onervaren.. maar ik zal aan je denk hoor opa oli :P
 
Originally posted by Rob G
En als je aandacht krijgt van vrouwen wil dit niet meteen zeggen dat je ze allemaal als een konijntje moet nemen.

Daar is wel veel zelfbeheersing voor nodig! Het beste om dit te leren is een beetje aan yoga doen!!
 
Originally posted by Olimantado
Maar kijk, ik had een tijd een coïtusrelatie met een wijffie toen ik nog heel mager was en toen ik begon goed te eten en trainen en breder te worden hoefde het opeens voor haar niet meer! Toch voelde ik me zeker niet onzekerder als voordien (hetzelfde eigenlijk)...

Ik ben dus nu net begonnen met mn dieetkuur.. In augustus zou ik 80kg moeten wegen, dan wil dat dus zeggen dat mijn vriendin mij plots kan laten staan, omdat ik "veranderd" ben??
 
Verdiekeme, hebben we elkaar nog niet gezien! Wanneer is je volgende training?
 
Originally posted by Vince
Verdiekeme, hebben we elkaar nog niet gezien! Wanneer is je volgende training?

:to:

Vanaf volgende week.. MA-DI, DO-VR .. Van 19.00 uur tot 20.15uur.. Zal je dan wel es zien he.. Als je me niet zou vinden of erkennen.. Vraag gewoon naar de brede kerel, aan de inkom
 
Back
Naar boven