Fitness Seller

ED injects ervaring

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
20 jaar lid
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Mensen die elke dag spuiten wat zijn jullie ervaringen.
Ik ken iemand die elke dag 3,5ml spuit varierend in beide billen, benen, biceps en borst.

Gevolg is dat het erop lijkt dat de doorbloeding toeneemt van de spieren, waardoor bij het aspireren er geen bloed te zien is.
Maar tijdens het spuiten merk je meteen dat het in zijn bloed zit omdat de pijn in de borst begint. Soms gevolgt door hoesten.

Meer mensen ervaring vraagt hij

Dat hoesten klopt, heb ik meer gehoord, vooral bij Tren-gebruikers. Ik doe nu o.a. Tren om de dag en later komt er aan het einde een staartje Winstrol elke dag bij.

Dat elke dag injecteren doe ik uitsluitend met insulinenaaldjes in schouders, bi en tri.

Die hoestbuien horen bij Tren

Elke dag injecteren met winstrol is prettiger dan elke dag test prop of tren zetten, want die moeten diep in de spier, en winstrol, insuline kunnen met een dun insuline naaldje.

Originally posted by Champ
Mensen die elke dag spuiten wat zijn jullie ervaringen.
Ik ken iemand die elke dag 3,5ml spuit varierend in beide billen, benen, biceps en borst.

Gevolg is dat het erop lijkt dat de doorbloeding toeneemt van de spieren, waardoor bij het aspireren er geen bloed te zien is.
Maar tijdens het spuiten merk je meteen dat het in zijn bloed zit omdat de pijn in de borst begint. Soms gevolgt door hoesten.

Meer mensen ervaring vraagt hij

Hi bro ;)

Zoals je wel weet injecteer ik ook ED, gemiddeld 3ml. Varierend van bil tot biceps. Of de doorbloeding verbeterd weet ik niet, lijkt me sterk. In mn biceps injecteer ik meestal 3ml 2 dgn na elkaar in dezelfde bicep en merk verder niks dus.....

Dat van tren kan wel kloppen, is alleen bij Tren die gemaakt is van FINA kits. Bij de poedervorm heb je dit niet aangezien hier geen Magic Solution aanwezig is.

als ik injecteer raak ik zowat nooit een ader, ga er wel vaak doorheen maar goed das niet erg.

proef je de olie ook als je hoest?

• Topic Starter Topic Starter
Nee de persoon waar ik over praat, proeft geen metaal en hoesten komt ook niet vaak voor.. maar dat je ineens onwijze last van je longen hebt is dagelijkse bezigheid.

Ik moest iedereen bedanken en het was weer een genoegen wat van je te horen patrick!

gr

het is letter en figuurlijk een pain in the ass.

Terug
Naar boven