XXL Nutrition

Ed traint bij Milos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Milos heeft zelf ook op apegapen gelegen en mag blij zijn dat hij nog leeft.
Dus de man die volgens velen hier de hemel in word geprezen omdat een aantal andere pro's daar wel eens trainen snap ik nu niet echt.

Ik kan ook wel dingen bedenken waar je elke training van moet spugen. Ben ik dan jullie hardcore goeroe??

Noem eens een huidige topper die echt door hem begeleid word??
 
als ik sommige oefeningen bekijk!! hou je geen lichaam/rug over lijkt mij pffff
 
Okey.duidelijk. Riggard thumbs up.

Aan de hand van dit inteview. Milos kk stakker. Hij bevestigd wel het beeld wat je van hem hebt.
 
even esrieus, denk jij nou echt dat omdat je 4 jaar ouder veel mee over dingen weet? Dit lijkt op de ****ing discussie size=knowledge


Was ik serieus? Blijkbaar is de acceptatiegraad van humor te hoog voor je. Size does matter.
 
wat mij trouwens opvalt als Milos praat, is dat ie constant buiten adem is, alsof ie een kettingroker is die zijn zinnen niet kan afmaken!
 
wat mij trouwens opvalt als Milos praat, is dat ie constant buiten adem is, alsof ie een kettingroker is die zijn zinnen niet kan afmaken!


dat hebben veel van die jongens

vocht longen misch ? :dunno:
 
gatverdamme, als Milos in het begin de trap afloopt, nadat de roldeur naar beneden is geklapt en met een smerig Oost-Europees accent roept: " and now its time for real hardcore" . Lijkt het er meer op ofdat er een ontzettend kontneukfestijn gaat beginnen.

Of Milos nu wel of niet een goede PRO-Maker is, een ding is zeker; als je de oefeningen uitvoert zoals hijzelf en zijn "pupillen" heb je idd bij alles een dikke riem om. Belachelijk hoe hij die hangsnatch uitvoert.
 
Waarom is de vorm altijd zo superverdoet van al die pro's? Mensen gaan hun nadoen en dan gaat het mis. Ze hebben een voorbeeldfunctie, volgens mij begrijpen ze dat niet helemaal.

Wel gave manier van trainen maar zonder dat je flink aan de wondermiddelen zit ga je dit niet lang volhouden.
 
Waarom is de vorm altijd zo superverdoet van al die pro's? Mensen gaan hun nadoen en dan gaat het mis. Ze hebben een voorbeeldfunctie, volgens mij begrijpen ze dat niet helemaal.

Wel gave manier van trainen maar zonder dat je flink aan de wondermiddelen zit ga je dit niet lang volhouden.
waarom lopen die pro's dan niks op? juice is volgens mij geen blessurepreventie...

of misschien bestaat er wel geen "perfecte vorm" en is dat gewoon crap wat ze je leren op het cios.
 
Nouja als wij iets verkeerd uitvoeren gebruiken we misschien delen van ons lichaam die niet gewend zijn zwaar te gaan. Bij pro's is zo'n beetje alles wel hard getraind dus die kunnen zich wat speling veroorlofen.
 
waar slaat dat nou weer op? ik zeg toch niet dat ie geen kennis heeft. maar als jij altijd haantje de voorste wil zijn en doen alsof je de beste bent terwijl je dat niet bent en mensen op het podium zet die door jouw adviezen out gaan, ja dan vind ik je wel een sukkel ja.

tuurlijk zal ie meer weten dan ik, ik weet niet eens hoe een vial test eruitziet... en laten we eerlijk wezen, dat is toch waarom ze naar milos gaan, voor de kuuradviezen. als naturel kun je denk ik niet zoveel leren van iemand die zich vooral op kuurders richt en wiens kennis ook vooral over kuren gaat.


wat een onzin is dit weer. ik zeg niet dat ik het beter weet. ik zeg niet dat ik een beter lichaam heb. ik zeg alleen dat ik hem overrated vind om de bovengenoemde argumenten.


sluit me hierbij aan.


http://www.bodybuilding.com/fun/drobson329.htm

misschien moet je dit eens lezen als je zo overtuigd bent van hoe blij die pro's wel niet met milos zijn.




:roflol: zie bovenstaand interview zou ik zeggen.
je kan over ELKE "guru" wel zulke gespui vinden, dat is eigen aan de topsport, mijn zusje heeft prof gedanst en daar was het ook altijd van dat gezeik en zwart gemaak onderling.
 
Al die pro's zeggen dat milos zo gek is op drugs maar zelf spuiten ze niet minder, misschien wel meer als hem. Ik blijf het een toffe vent vinden... hardcore
 
Al die pro's zeggen dat milos zo gek is op drugs maar zelf spuiten ze niet minder, misschien wel meer als hem. Ik blijf het een toffe vent vinden... hardcore

elke pro is gek op drugs, je moet een liefdevolle intensieve relatie hebben met dope anders kan je een olympia stage wel vergeten.
 
het verschil ligt m denk ik vooral aan een verslaving aan die drugs of het gebruiken omdat je het nodig hebt (alhoewel deze lijn natuurlijk vrij vaag is...)

maargoed, elke pro gebruikt idd volop juice, een ander daarom afzeiken is wat goedkoop, maar nasser bedoelt meer de verslaving aan allerlei andere soorten drugs.
 
Back
Naar boven